motor 1.4i 8V KFW tesnenie hlavy

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
miko09
Přispěvovatel
Příspěvky: 185
Registrován: 03 srp 2009, 13:27
Bydliště: Zvolen

motor 1.4i 8V KFW tesnenie hlavy

Příspěvek od miko09 »

Nazdar páni . Potrebuje vymeniť tesnenie pod hlavou motora . Mate niekto overenú firmu výrobcu tesnení ? A aký je postup doťahovanie + moment Nm ? Čítal som že na niektorých tesneniach býva doložený postup no ja som také šťastie ešte nemal.
VW sharan 1.9 TDI ASZ
VCDS - origo
Launch X431 Pro3
Galleto 1260
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

V Elringu a Victor-Reinz to bývá - papírek s pořadím dotahování např. :
30Nm
60Nm
90°
90°
Uživatelský avatar
miko09
Přispěvovatel
Příspěvky: 185
Registrován: 03 srp 2009, 13:27
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od miko09 »

Ďakujem.
VW sharan 1.9 TDI ASZ
VCDS - origo
Launch X431 Pro3
Galleto 1260
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

A nezabudni vymenit šroby ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

U benzinu zbytečný
Navíc ta druhivyroba je horší jak starší origo..
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5464
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

ja na svojom aute som jeden šrub pri utahovani zlomil. posledný šrob a posledných 90stupňu (wallbash)
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ahoj, pardon za otázku mimo témy ale už keď sa spomína tento motor vie niekto aký je rozdiel v zapaľovacej rampe s čiernym konektorom a šedým konektorom? Na PSA 1,1 1,4 a pod. býva aj jeden aj druhý typ, len neviem prísť na to prečo to tak je, má niekto skúsenosť či sú zámenné? Zvonku vyzerajú skoro rovnako teda okrem farby konektora. Výrobcovia píšu prelom niekedy od r.v. 2005 ale ja som už videl na starších autách "čiernu" a na novších "šedú"
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

V tomhle je bordel, je mnoho modifikací a každá má "nějaká specifika" , alesprávně by barva na štekru měla odpovídat barvě na čidle..Ale praxe je často jiná, já sám jsem nervozní, že moje čidlo teploty je žluté a můj štekr šedý. Například PSA měla 3 druhy zelené barvy a samozřejmě každé s jinými hodnotami..Často jsem to přičítal tomu, že jim došly štekry té správné barvy... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
miko09
Přispěvovatel
Příspěvky: 185
Registrován: 03 srp 2009, 13:27
Bydliště: Zvolen

tesnosť piestnych vložiek

Příspěvek od miko09 »

ahojte . tak hlava zrovnaná nove tesnenie dotiahnuté podla priloženej inštrukcie .ale problém z hriatym sa motora pretrváva. hlava nevizera že by bola prasknutá. samozrejme ze nebola otlakovana. dopátral som sa k tomu že pod vložkami piestov by mali byt tesniace o-ringi .otázka znie . mozu toto chovanie sa spôsobovať poškodenec o-ring vložky ? koľko máju presahovať vložky voči bloku motora . podkladajú sa ?

motor pokiaľ ide na voľnobeh je všetko ok . ako náhle sa začne motoru pridávať po čase začne vytláčať chladiacu kvapalinu z nádržky.

tu som to nasiel - https://www.comco.sk/autodiely/peugeot/ ... ty-104377/
Naposledy upravil(a) miko09 dne 19 bře 2018, 08:06, celkem upraveno 1 x.
VW sharan 1.9 TDI ASZ
VCDS - origo
Launch X431 Pro3
Galleto 1260
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

no když řešíš problém s tlakováním/přehříváním tak jsi měl jako první nechat hlavu otlakovat, pak až řešit dál
kolikrát to bylo uvařený předtím ?
jak vypadá chladič ? vodní pumpa ? radiátor topení průchozí? termostat nový/starý ?
oringy pod vložkami si nemyslím že by na to měly vliv, to je jen těsnění aby nešla voda do oleje
Uživatelský avatar
miko09
Přispěvovatel
Příspěvky: 185
Registrován: 03 srp 2009, 13:27
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od miko09 »

roman1648 píše:no když řešíš problém s tlakováním/přehříváním tak jsi měl jako první nechat hlavu otlakovat, pak až řešit dál
kolikrát to bylo uvařený předtím ?
jak vypadá chladič ? vodní pumpa ? radiátor topení průchozí? termostat nový/starý ?
oringy pod vložkami si nemyslím že by na to měly vliv, to je jen těsnění aby nešla voda do oleje
chladič nový . termostat nový , keď je motor zohriaty a vypnem ho začne žblnkať v systéme . koľko máju byť vložky presadené voči bloku ?
Naposledy upravil(a) miko09 dne 19 bře 2018, 08:52, celkem upraveno 1 x.
VW sharan 1.9 TDI ASZ
VCDS - origo
Launch X431 Pro3
Galleto 1260
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

to nevím no, ale určitě nemají být padený dole že, měřil jsi to třeba pravítkem ?
odvzdušněný OK - topí to ?
Uživatelský avatar
miko09
Přispěvovatel
Příspěvky: 185
Registrován: 03 srp 2009, 13:27
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od miko09 »

roman1648 píše:to nevím no, ale určitě nemají být padený dole že, měřil jsi to třeba pravítkem ?
odvzdušněný OK - topí to ?
keď som dal tesnenie dole tak sa mi zdalo ako by na jednom valci bolo menej otlačené ako na ostatných troch .odvzdušnení to je dobre .kúriť to kurí. ked auto stojí na mieste a je voľnobeh kurí dobre . ako náhle sa začne pridávať plyn tak je to slabšie .
VW sharan 1.9 TDI ASZ
VCDS - origo
Launch X431 Pro3
Galleto 1260
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Co ta vodní pumpa?
Uživatelský avatar
miko09
Přispěvovatel
Příspěvky: 185
Registrován: 03 srp 2009, 13:27
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od miko09 »

roman1648 píše:Co ta vodní pumpa?
tu som ešte neskontroloval . mam to v plane v stredu . dnes zajtra robím . a čo by mohlo bit na vodnej pupe chyba ? keď som dával rozvody tak sa točila ľahko .
VW sharan 1.9 TDI ASZ
VCDS - origo
Launch X431 Pro3
Galleto 1260
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“