Nová OIII jaký motor?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
ty jsi taky vejmrd, má to klasickej open-deck alu blok s povrchovou úpravou válců, tuším alusil. Běžná věc napříč automobilkami min. 20 let To není š120, aby to mělo litinový vkládaný vložky
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Tak to jsi asi viděl něco jinýho než já, takhle by to mělo mít až 1.5 TSI, ale ta 14ka má zalité vložky do hliníku, najdu odkaz, ještě jsem tohle neviděl, alusil znám, ale tohle je jiný se mi zdá. Jěště nějaký názor? Třeha HUML?turbo kamna power píše:ty jsi taky vejmrd, má to klasickej open-deck alu blok s povrchovou úpravou válců, tuším alusil. Běžná věc napříč automobilkami min. 20 let To není š120, aby to mělo litinový vkládaný vložky
Tady to je
https://forum.skodahome.cz/uploads/post ... 619848.jpg
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
no, přiznám se, že na živo jsem viděl jen blok 1.2TSI, tam jsem si ničeho neobvyklého nevšiml. Tahle brožura je zajímavý materiál, ale těžko říct, co tím obrázkem chtěl básník říci, takhle bez jakéhokoliv popisku
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
už jsem si to dohledal, člověk se stále učí mají to tak i ty splašený 1.0TSI. Tak se omlouvám za nepřesnost.
Pokud není problém s tepelnou roztažností, tak aspoň odpadají budoucí trable s povrchem válců, trápící některé celohliníkové motory
Ono i kolikrát firmy, co dělají GO motorů, tak při opravě dávají třeba do R5 TDI tenké vložky do alu bloku...
Domecek: díky, taky tě miluju
Pokud není problém s tepelnou roztažností, tak aspoň odpadají budoucí trable s povrchem válců, trápící některé celohliníkové motory
Ono i kolikrát firmy, co dělají GO motorů, tak při opravě dávají třeba do R5 TDI tenké vložky do alu bloku...
Domecek: díky, taky tě miluju
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Přesně, životnost nemá cenu přehnaně řešit, je potřeba to pak ve správný moment poslat do světa, ať se stará někdo jiný
A uživatelsky je 1.4TSI mnohem příjemnější, než naftová 1.6TDI. Jednak TSI má 6q, TDI pouze 5q s velkými přeskoky mezi převody. A i ve slabší 92kw verzi jede o dost lépe, než TDI. O hlučnosti se ani nebavím. Navíc spotřeba je jen o litr vyšší, tady fakt není o čem...
A uživatelsky je 1.4TSI mnohem příjemnější, než naftová 1.6TDI. Jednak TSI má 6q, TDI pouze 5q s velkými přeskoky mezi převody. A i ve slabší 92kw verzi jede o dost lépe, než TDI. O hlučnosti se ani nebavím. Navíc spotřeba je jen o litr vyšší, tady fakt není o čem...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Bohužel důsledek "poslat to pryč ,ať se stará někdo jiný"způsobil , že bazary jsou neskutečně přecpané a lidé shánějí raději auta od soukromníků s nadějí, že třeba najdou auto, které není podraz...A když se k tomu připočte nutná znalost kodů motorů, se kterými lze nějakou dobu jezdit bez fatálních problémů, tak strefit se dokáže tak detektiv Holmes spolu s Watsonem a to musí zapojit šedou kůru mozkovou naplno...turbo kamna power píše:Přesně, životnost nemá cenu přehnaně řešit, je potřeba to pak ve správný moment poslat do světa, ať se stará někdo jiný
A uživatelsky je 1.4TSI mnohem příjemnější, než naftová 1.6TDI. Jednak TSI má 6q, TDI pouze 5q s velkými přeskoky mezi převody. A i ve slabší 92kw verzi jede o dost lépe, než TDI. O hlučnosti se ani nebavím. Navíc spotřeba je jen o litr vyšší, tady fakt není o čem...
nepropadat panice...