VW Lupo tlak paliva - vyriesene

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

VW Lupo tlak paliva - vyriesene

Příspěvek od TDI tech »

Nevie niekto aky ma byt tlak paliva na volnobeh a pri max. otvoreni skrtiacej klapky? Jedna sa o VW Lupo 1.0 37kW AUC. Nameral som 2.4Bar na volnobeh, pocas normalnej jazdy po meste 2.8Bar a pri max. otvoreni klapky 3.1bar. Vidi sa mi to akosi malo. Tak neviem. Auto po studenom starte niekedy skapina a sporadicky pocas jazdy sa akoby pridusi, no po ubrati a naslednom opatovnom pridani plynu ide normalne dalej. Mne to zmatkovalo iba na studeny volnobeh. Za jazdy mi ho zatial nepridusilo. No nic budiky ostanu za sklom a zajtra sa na nom budem vozit zase.
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 17 dub 2018, 21:46, celkem upraveno 1 x.
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

regulační tlak 2.5bar
systemový tlak 3.0bar

tak to bude asi ok...

diag mlčí?
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

No poravde povedane nez sa to vcera dostalo ku mne tak sa v nom vyvrtalo zopar "specialistov". Kto, co, kde zbytocne dokurvil zatial netusim. Problem pretrvava asi dva roky. Majitel mi popisal problem tak, ze ked ide za jazdy tak sporadicky zvycajne v prechodovom rezime motor sa akokeby zacne dusit pri pridanom plyne. Napr. pohnes sa z miesta, preradis do dvojky a postupne pridavas plyn a vtom sa motor zacne dusit. Akonahle uberie plyn a znovu prida ide zase normalne. Dnes som sa na nom vozil po meste, nespravilo mi to ani raz. Diag pisala tri chyby cosi s EGR ventilom, nieco s krajnou polohou a este cosi, a lambdu. Ale auto uz asi rok jazdilo s odpojenym EGR (nie zaslepenym) ventilom. Odpojili od neho podtlak aj el. konektor. Dnes som ho ( EGRko ) naschval pripojil naspat a vozil som sa na aute s pripojenymi budikami za celnym sklom na tlak paliva na vstrekovacej rampe a podtlak sania na regulatore tlaku paliva. Ale ta lambda chyba moze byt nasledok toho skapinania, kedze po zmazani sa naspat neobjavila, aspon zatial. Zajtra sa mu povenujem dokladnejsie, dnes som ho len tak zbezne preklepol, kedze som mal aj ine povinnosti.
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

tak zkus to EGRo odpojid a projed to,co to bude dělat,jestli to nebylo jen tím,a nebo ta lambda by taky odpovídala...
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

JJ skúsil by som sa odviezť s odpojeným (zaslepeným) AGR a ešte by som skúsil zaznamenať krátkodobé adaptácie na mieste + za jazdy v čase keď to neťahá - zistiť či sa RJ v tom okamihu snaží obohatiť alebo ochudobniť zmes, to by mohlo napovedať.
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Tak dnes som sa nato vrhol. Po demontovani EGR ventilu som zistil, ze bol naozaj zaslepeny. Dost amatersky ale bol. Na obidve strany ktosi spravil nove tesnenia z klingeritu + vypenil vnutro EGR ventilu pur penou (LOL)
Cize EGR ventil ako pricinu by som vylucil. No nic patram dalej. Idem omrknut tu lambdu.
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 16 bře 2018, 09:34, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

za tu pur pěnu bych střílel.. naposledy s ní někdo vyřadil kontrolku vody na budíkách ve fábii.. (a přilepil podklad budíků k plastové mřížce.. navždy..) + zničil repráček..
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

bežná prax niektorých bazárov a predajcov :)

Ešte to Lupo, má váhu alebo len snímač v saní?
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

takto to opravujou i v německu
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ahoj,

ak máš širokopásmovú lambdu s merákom alebo budídkom, strč ju do výfuku, keď sa to háda a chce skapať či to nebude lambda 1,6 = na pokraji chudoby....

to je najlepši test...

pripadne, potenciometre škrtiacej ok? neskáču merané hore dole?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

taky jsem toto neštěstí měl, někdy se stalo že tomu i nešlo přidat vůbec, musel jsi jet na volnoběh, měříl jsem palivo za jízdy čistil kde co, procházel blok měřených hodnot, (wallbash)
ráno jsem to nastartoval počkal na 30 stupnů, základní nastavení asi skupina 060 nebo jiná prostě jsem kvikal až jsem našel testovat uložit a problém zmizel, hlásilo to taky závady tuším, egr, netěsné potrubí, lambáda, odsávání par, +++++ nevím sporadické závady
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Kedze EGR je pravdepodobne KO a je z vnutra vypeneny, tak tam bude k nicomu. Skoda, moznoze stacilo na nom urobit iba zakladne nastavenie a fachcal by dalej ktovie. Momentalne som nakreslil zaslepky EGR, tak cakam za vypalkami. Kedze cez el. modul EGR cirkuluje aj chladiaca kvapalina. Dalej som som si vsimol ze do el. casti modulu ide aj hadicka na odvetravanie do vzduchoveho filtra (nieje to podtlak, ako som mylne uviedol v prispevku vyssie). Zjavne mu cez kanalik pri zatvoreni spalin vpusta trochu vzduchu :? MAF to nema. Ma to MAP.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

TDI tech píše: Ma to MAP.
map plus teploměr

tak ten map vytáhni a :o mrkni na bordel z egru, stříkni a ta kulička musí být červená pokud není tak cigání o vzduchu + špatně nastříkané plivo a pohroma :bang:
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Dik za radu. V pondelok sa nato mrknem.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a když zdechá po tom studeným startu, nemá to zasranou klapku v sání?
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“