VW Lupo tlak paliva - vyriesene
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Lupo tlak paliva - vyriesene
Nevie niekto aky ma byt tlak paliva na volnobeh a pri max. otvoreni skrtiacej klapky? Jedna sa o VW Lupo 1.0 37kW AUC. Nameral som 2.4Bar na volnobeh, pocas normalnej jazdy po meste 2.8Bar a pri max. otvoreni klapky 3.1bar. Vidi sa mi to akosi malo. Tak neviem. Auto po studenom starte niekedy skapina a sporadicky pocas jazdy sa akoby pridusi, no po ubrati a naslednom opatovnom pridani plynu ide normalne dalej. Mne to zmatkovalo iba na studeny volnobeh. Za jazdy mi ho zatial nepridusilo. No nic budiky ostanu za sklom a zajtra sa na nom budem vozit zase.
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 17 dub 2018, 21:46, celkem upraveno 1 x.
No poravde povedane nez sa to vcera dostalo ku mne tak sa v nom vyvrtalo zopar "specialistov". Kto, co, kde zbytocne dokurvil zatial netusim. Problem pretrvava asi dva roky. Majitel mi popisal problem tak, ze ked ide za jazdy tak sporadicky zvycajne v prechodovom rezime motor sa akokeby zacne dusit pri pridanom plyne. Napr. pohnes sa z miesta, preradis do dvojky a postupne pridavas plyn a vtom sa motor zacne dusit. Akonahle uberie plyn a znovu prida ide zase normalne. Dnes som sa na nom vozil po meste, nespravilo mi to ani raz. Diag pisala tri chyby cosi s EGR ventilom, nieco s krajnou polohou a este cosi, a lambdu. Ale auto uz asi rok jazdilo s odpojenym EGR (nie zaslepenym) ventilom. Odpojili od neho podtlak aj el. konektor. Dnes som ho ( EGRko ) naschval pripojil naspat a vozil som sa na aute s pripojenymi budikami za celnym sklom na tlak paliva na vstrekovacej rampe a podtlak sania na regulatore tlaku paliva. Ale ta lambda chyba moze byt nasledok toho skapinania, kedze po zmazani sa naspat neobjavila, aspon zatial. Zajtra sa mu povenujem dokladnejsie, dnes som ho len tak zbezne preklepol, kedze som mal aj ine povinnosti.
Tak dnes som sa nato vrhol. Po demontovani EGR ventilu som zistil, ze bol naozaj zaslepeny. Dost amatersky ale bol. Na obidve strany ktosi spravil nove tesnenia z klingeritu + vypenil vnutro EGR ventilu pur penou
Cize EGR ventil ako pricinu by som vylucil. No nic patram dalej. Idem omrknut tu lambdu.
Cize EGR ventil ako pricinu by som vylucil. No nic patram dalej. Idem omrknut tu lambdu.
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 16 bře 2018, 09:34, celkem upraveno 1 x.
ahoj,
ak máš širokopásmovú lambdu s merákom alebo budídkom, strč ju do výfuku, keď sa to háda a chce skapať či to nebude lambda 1,6 = na pokraji chudoby....
to je najlepši test...
pripadne, potenciometre škrtiacej ok? neskáču merané hore dole?
ak máš širokopásmovú lambdu s merákom alebo budídkom, strč ju do výfuku, keď sa to háda a chce skapať či to nebude lambda 1,6 = na pokraji chudoby....
to je najlepši test...
pripadne, potenciometre škrtiacej ok? neskáču merané hore dole?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
taky jsem toto neštěstí měl, někdy se stalo že tomu i nešlo přidat vůbec, musel jsi jet na volnoběh, měříl jsem palivo za jízdy čistil kde co, procházel blok měřených hodnot,
ráno jsem to nastartoval počkal na 30 stupnů, základní nastavení asi skupina 060 nebo jiná prostě jsem kvikal až jsem našel testovat uložit a problém zmizel, hlásilo to taky závady tuším, egr, netěsné potrubí, lambáda, odsávání par, +++++ nevím sporadické závady
ráno jsem to nastartoval počkal na 30 stupnů, základní nastavení asi skupina 060 nebo jiná prostě jsem kvikal až jsem našel testovat uložit a problém zmizel, hlásilo to taky závady tuším, egr, netěsné potrubí, lambáda, odsávání par, +++++ nevím sporadické závady
Kedze EGR je pravdepodobne KO a je z vnutra vypeneny, tak tam bude k nicomu. Skoda, moznoze stacilo na nom urobit iba zakladne nastavenie a fachcal by dalej ktovie. Momentalne som nakreslil zaslepky EGR, tak cakam za vypalkami. Kedze cez el. modul EGR cirkuluje aj chladiaca kvapalina. Dalej som som si vsimol ze do el. casti modulu ide aj hadicka na odvetravanie do vzduchoveho filtra (nieje to podtlak, ako som mylne uviedol v prispevku vyssie). Zjavne mu cez kanalik pri zatvoreni spalin vpusta trochu vzduchu MAF to nema. Ma to MAP.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice