VW Lupo tlak paliva - vyriesene
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Dnes som mu venoval zase trochu pozornosti. Ako pisal Milos, MAP senzor bol zasraty fest. Tak som ho vycistil. Auto som este nestartoval, kedze este stale nemam vypalky tych zaslepiek namiesto EGR ventilu. Modul EGR ventilu som premeral a po el. stranke sa tvari v poriadku. Problem je ze je mechanicky zaseknuty. Skusal som ho rozobrat, oddelit od tej hlinikovej casti, ale ani za boha sa mi stym nepodarilo ani pohnut. A to som pouzil aj nasilie. Drzi tam jak sovietska moc. Skoda pretoze keby sa mi ho podarilo rozhybat tak urcite by este nejaky cas fungoval. Ked dam akcne cleny tak je v nom ticho a mal by cvakat.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Takze EGR zaslepene, klapka vycistena + spravene zakladne nastavenie, MAP snimac vycisteny. Este co sa tyka toho MAP tak jedna vec sa mi trosku nepozdava. V porovnani s dvoma cinskimy budikami ukazuje rozdielny podtlak. Na tych cinskych budikoch mi ukazuje pri zatvorenej skrtiacej klapke (na volnobeh) podtlak cca. -0.45 az -0.5 Bar vakua. A v bloku meranych hodnot mi ukazuje cca. 300 az 320 mBar absolutne co zodpoveda cca. -0.7 Bar relativne. No nepredpokladam zeby to malo mat vplyv kedze aj na inich autach to tiez ukazuje zhruba 300 mBar absolutne. Dnes rano som sa na nom isiel povozit. Studeny start a chod motora sa podstatne zlepsil.
Ale konecne sa mi prejavila popisovana zavada. Normalne som zaradil 1tku a pohol sa z miesta, preradil som do dvojky a zacal pozvolne akcelerovat ( normalna jazda ) asi pri cca. 2500ot. sa zacal motor dusit, ubral som plyn chod sa stabilizoval. Znovu som pridal plyn a zase sa dusil. Proste za kazdim ked pridam plyn sa dusi. Uberiem prestane sa dusit. Ale to dusenie je take vyrazne, ze keby som neubral plyn tak skape motor. Robi to iste aj na 3jke. Dalej som sa uz nedostal. Pocas toho stavu dusenia ma tlak v sani aj tlak paliva konstantnu hodnotu. Podtlak cca. -0.2 Bar a tlak paliva cca. 2.8 Bar podla budikov za celnym sklom. Cize mojho prveho podozriveho t.j. tlak paliva ako celok by som vylucil. Ako nahle sa motor trochu ohreje cca. na 60C popisovana zavada zmizne a motor riadine funguje vo vsetkych rezimoch prevadzky. Pocas toho ako sa prejavuje problem do pamati zavad ulozi naviac chybu:
P1400 - 35-00 - -
16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity
P0134 - 35-00 - -
Teraz neviem urcit ci ta chyba lambdy je iba nasledok nejakej inej priciny, ale je problem v samotnej lambde a cely ten zmatok zapricinuje ona. Vsetky merania na lambde mi podla esitroniku vyhovuju. Takze neviem.
Ale konecne sa mi prejavila popisovana zavada. Normalne som zaradil 1tku a pohol sa z miesta, preradil som do dvojky a zacal pozvolne akcelerovat ( normalna jazda ) asi pri cca. 2500ot. sa zacal motor dusit, ubral som plyn chod sa stabilizoval. Znovu som pridal plyn a zase sa dusil. Proste za kazdim ked pridam plyn sa dusi. Uberiem prestane sa dusit. Ale to dusenie je take vyrazne, ze keby som neubral plyn tak skape motor. Robi to iste aj na 3jke. Dalej som sa uz nedostal. Pocas toho stavu dusenia ma tlak v sani aj tlak paliva konstantnu hodnotu. Podtlak cca. -0.2 Bar a tlak paliva cca. 2.8 Bar podla budikov za celnym sklom. Cize mojho prveho podozriveho t.j. tlak paliva ako celok by som vylucil. Ako nahle sa motor trochu ohreje cca. na 60C popisovana zavada zmizne a motor riadine funguje vo vsetkych rezimoch prevadzky. Pocas toho ako sa prejavuje problem do pamati zavad ulozi naviac chybu:
P1400 - 35-00 - -
16518 - rada 1 -sonda 1 Bez aktivity
P0134 - 35-00 - -
Teraz neviem urcit ci ta chyba lambdy je iba nasledok nejakej inej priciny, ale je problem v samotnej lambde a cely ten zmatok zapricinuje ona. Vsetky merania na lambde mi podla esitroniku vyhovuju. Takze neviem.
ja by som strčil širokospektralku do výfuku a šiel sa vozit....prečo sa to dusí, podla mna v okamihu dusenia budeš mať zmes na hranici zápalu (strašne chudobnú).
co sa tej zavady tyka, tak to nie je nič "jasné", daj si oscilo na tú lambdu, nech vidíš čo z nej lezie.
co sa tej zavady tyka, tak to nie je nič "jasné", daj si oscilo na tú lambdu, nech vidíš čo z nej lezie.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Lenze podla esi je v cajku. No podla mojej logiky je KO. Zistil som novy poznatok. Ak odpojim obidva lambdy tak motor ide normalne. Akonahle pripojim jednu z nich (je jedno ci pred, alebo za katom) tak v momente sa dusi. Cize problemom bude jednoznacne zlozenie zmesi. Lenze co ho zapricinuje? Obidva lambdy, inducku, kable uz niekto menil za nove. Neskumal som ci vymenene veci su original, alebo cina. Nema niekto SSP ako funguje ten system Bosch ME 7.5.10
mam SSP k tomuto motronicu ale to je pre FSI....SSP253,
tvoj motor je MPI
tak už to má wideband lambdu, takže tam neodmeráš nič.
ale v else je kopec testov a návodov!!!! len všetko v EN.
Podborne tam opisuju test a hodnoty z tych lambd...tak vezmi VCDS a treba sa na to pozriet.
dokonca je tam aj test starnutia lambdy...atd
tvoj motor je MPI
tak už to má wideband lambdu, takže tam neodmeráš nič.
ale v else je kopec testov a návodov!!!! len všetko v EN.
Podborne tam opisuju test a hodnoty z tych lambd...tak vezmi VCDS a treba sa na to pozriet.
dokonca je tam aj test starnutia lambdy...atd
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke