VW Lupo tlak paliva - vyriesene

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Takze, robi to aj s odpojenymi lambdami. Rozvody su postavene OK. Uz ma napada ist len po zapalovani.
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

no tak oscilo a pojdme
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Takze, ked sa to dusi, tak iskru to ma. MAP senzor som vymenil za iny, ale aj ten ukazuje rovnake hodnoty. Ked som zaslepil hadicku co ide do sania od odvetravania benzinovych par z aktivneho uhlia, tak sa dusil este vyraznejsie s autom sa takmer vobec nedalo ist, ledva udrzalo volnobeh. Babo rad (wallbash)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

lambdy musia byt dobre a pripojene, podla toho robi zmes..je to sirokospektralna lambda!

ja by som potreboval vediet prečo sa to dusí...chudobne to je? toto musis zmerat.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Takze zjavne je porblem vyrieseny. Vyjebal som som prec tie Cinske lambdy a dal som tam originalne, sice pouzite z vrakoviska no vzdy lepsie jak vycalovat 300 ecok. Hned po nastartovani bolo vidiet pozitivnu zmenu. Motor drzal lepsie volnobeh, z vyfuku bolo citit charakteristicky sladky zapach, tak ako je to zvycajne pri normalnom studenom motore (nie ten smrad po nespalenom benzine od bohatej zmesi). Motor sa pocas jazdy nedusi a podstatne skor sa zohrieva na prevadzkovu teplotu. Po zohriati uz nejde z vyfuku ziadny zapach a na volnobeh vyrazne stichol. Ani ho nepocut ze je nastartovany. Cize vsetko zda sa byt OK. Aj tie chyby s lambdou prestalo zapisovat do pamati zavad. Akurat place za zaslepenym EGR, ale to ma uz nezaujima. Dakujem vsetkym zucastnenym za cenne rady.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

:punk: skvelá práca ! někdy se člověk celkem zapotí :-(
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Takže někdo před Tebou měnil až vyměnil ... Co to bylo za výtvory, měly ty lambdy nějaký značení? Fakt dnes nechápu, kdo může ty čínský "sračky" kupovat a montovat, když se náhrady od Bosch či dalších prověřených nechaj sehnat za solidní peníze.
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Znacka FAE (crazy)

Inac zistoval som ceny na lamby, konkretne pre tento motor. Lambdy BOSCH su drahsie ako origo VW Audi co su vlastne prebalene BOSCH. Tak ci tak za BOSCH by trebalo vycalovat 300 eciek a za original VW Audi nejakych 220 ecok. Co je na nase vychodoslovenske pomery celkom dost. Alternativy ako Hella, Magneti Marelli a VDO som nezistoval cenovky, takze neviem.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Však ten, co tam prdnul ty FAE jako nový, nepřemýšlel, FAE nic moc levnýho není ...

Poslední čísla
před kat
1K0998262F
0258007353 Bosch
https://www.comco.sk/vyhladavanie-a7?q=1K0998262F
https://www.autokelly.sk/Product/BO-0258007353/3351269

za kat
1K0998262
0258006978 Bosch
https://www.comco.sk/vyhladavanie-a7?q=1K0998262
https://www.autokelly.sk/Product/BO-0258006978/3582733
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“