TDI ASV zlý N75 ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Už jsem to psal. Mě pomohlo profoukat celý systém hadiček kompresorem. Zvláštní problémy, které jsem měl prostě zmizely. Určitě to bych zkusil, za to nic nedáš. A ta regulace může chodit volně za studena, ale za tepla stačí když malilinko zadrhne (né že by stím nešlo hnout) a už to nereguluje kloudně. Je to dost citlivé.
https://drive.google.com/open?id=1nRdax ... cemo4TfMou
Spravil som také dlhšie logy po ceste do práce 3,8,11, bola to normálna cesta, čiže je tam aj nejaké predbiehanie, plný plny, decelerácia a pod.
cez víkend skúsim ešte kúpiť čistič na pece a nastriekať to tam a uvidíme čo to povie. Čo sa týka hadičiek, tak tiež sú tiež nové, menil som ich asi pred pol rokom keď som menil aj banku. čiže tam problém nemôže byť.
Spravil som také dlhšie logy po ceste do práce 3,8,11, bola to normálna cesta, čiže je tam aj nejaké predbiehanie, plný plny, decelerácia a pod.
cez víkend skúsim ešte kúpiť čistič na pece a nastriekať to tam a uvidíme čo to povie. Čo sa týka hadičiek, tak tiež sú tiež nové, menil som ich asi pred pol rokom keď som menil aj banku. čiže tam problém nemôže byť.
Tím rozhodně nebylo myšleno normální šolich jízda. Je třeba to protáhnout a držet pod plynem, na 3, 4 i 5 od cca 1500 do 3800 (neplatí po 5tku ), pak to nechat se sundaným plynem padnout dolů a opět zátěž, aby tedy log ukázal chování na delším úseku a nechalo se porovnávat. Ono jen jedno měření může hodně zkreslit viz ten první log ze 17.3.Rayx píše: zátěž, decelerace, i na jiný kvalty, ne jen ten kousek jak minule jen na 4rku, ať je na co kouknout
Ty logy cos poslal neukázaly nic, lépe řečeno jen to že to máš v pořádku, přestože tohle z logu dlhy by podle mě mělo vypadat trochu líp a v delší zátěži se jistě projeví výrazněji, váha MAF act. opět přestává kopírovat průběh turba MAP act.
Jinak pokud si budeš v zátěži hrát s plynem, tak to ukáže jen to, že to ECU musí korigovat a log nevypoví tolik, jako když plyn bude stabilní, plnej, žádnej, půlka. Každá akce má svou reakci
Kdo říká pořád, ale pokud turbo tlačí, ten tlačený a tedy nasávaný vzduch musí váha registrovat ...
Link jsem už postoval na první straně, ASV je tam ukázáno vzorový pod Cordobou s novým Pierburgem
https://translate.google.cz/translate?h ... _logs.html
Link jsem už postoval na první straně, ASV je tam ukázáno vzorový pod Cordobou s novým Pierburgem
https://translate.google.cz/translate?h ... _logs.html
Nemáš nějaký normální log z více aut ? Mám v kompu tak 20ASV logů a u žádné nedá váha skoro 1100mg/r při 4000tis a 2barech. To je nějak hodně, to nedá ani ASZ. A jinak na té divné stránce jsou u všech MAF Actual vidět poklesy s otáčkama.
Prostě ze zákonů fyziky nelze aby motor sál stejně účinně při 2tis. jako při 4tis. Proč by se asi jinak začali dělat 4 ventily na válec. Resp. váhy můžou být různé, ale reálné množství vzduchu nakonec stejně poznáš, když ti auto začne čudit při 4tis, ikdyž máš stejně tlaku i nafty jako ve 2 tis.
Prostě ze zákonů fyziky nelze aby motor sál stejně účinně při 2tis. jako při 4tis. Proč by se asi jinak začali dělat 4 ventily na válec. Resp. váhy můžou být různé, ale reálné množství vzduchu nakonec stejně poznáš, když ti auto začne čudit při 4tis, ikdyž máš stejně tlaku i nafty jako ve 2 tis.
Já nejsem mechán, mám logy jen z AJM a to to kopíruje, jasnej vztah MAP vs. MAF. No a i ta "divná stránka" tam má spoustu příkladů, kde je to vidět. Ano, jsou tam i typy, kde MAF nekopíruje průběh MAP, ale to jsou 1Z, AHU ...
Prostě podle mě není logický, aby u VGT při nárůstu MAP klesal MAF, kde by se ten vzduch bral? Ale uznávám, pokud u sebe nevidíš ten vztah MAF/MAP že to musí jezdit špatně s ohledem na úpravu, tady na serii to vliv může mít. No a i když je to s Pierburgem, tohle je prostě jeden z příkladů OK stavu
Prostě podle mě není logický, aby u VGT při nárůstu MAP klesal MAF, kde by se ten vzduch bral? Ale uznávám, pokud u sebe nevidíš ten vztah MAF/MAP že to musí jezdit špatně s ohledem na úpravu, tady na serii to vliv může mít. No a i když je to s Pierburgem, tohle je prostě jeden z příkladů OK stavu
Hele to není jen AHU a 1Z, ikdyž se v těch popisech co je co moc nevyznám, evidentně klesají všechny, kromě té Cordoby(a diod). Úplně se ve výrobcích vah nevyznám, ale přijde mi že ta zrovna nedává korektní hodnoty, resp. jsou příliš vysoké pro seriové ASV. Takový průtok přes váhu nemám ani na (dvou) čipovaných ASV kde foukám 2250mbar. Ale klidně si najdi logy z jiných témat zde na foru, mě věřit nemusíš.
Jenom ho tou váhou mystifikuješ, tou to prostě není. Chudák tam teď bude cpát nějakou diodu nebo co.
Jenom ho tou váhou mystifikuješ, tou to prostě není. Chudák tam teď bude cpát nějakou diodu nebo co.