TDI ASV zlý N75 ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ano stalo sa mi to už aj predtým, myslené v tom zmysle, že cca 2-3 mesiace dozadu mi to raz podlo do núdzaku, skúsim to poriadne nalogovať a potom to sem hodím a uvidíme
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Už jsem to psal. Mě pomohlo profoukat celý systém hadiček kompresorem. Zvláštní problémy, které jsem měl prostě zmizely. Určitě to bych zkusil, za to nic nedáš. A ta regulace může chodit volně za studena, ale za tepla stačí když malilinko zadrhne (né že by stím nešlo hnout) a už to nereguluje kloudně. Je to dost citlivé.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

https://drive.google.com/open?id=1nRdax ... cemo4TfMou

Spravil som také dlhšie logy po ceste do práce 3,8,11, bola to normálna cesta, čiže je tam aj nejaké predbiehanie, plný plny, decelerácia a pod.

cez víkend skúsim ešte kúpiť čistič na pece a nastriekať to tam a uvidíme čo to povie. Čo sa týka hadičiek, tak tiež sú tiež nové, menil som ich asi pred pol rokom keď som menil aj banku. čiže tam problém nemôže byť.
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Já je taky měnil a problém mi to nevyřešilo. Fakt až to profouknutí, nevím proč ale bylo to tak. :D

btw. ty logy jsou kničemu, ale na tu 1 sekundu cos přidal to je normální. Místo čističe na pece to radši někomu dej, je vidět že tomu nerozumíš. Taky koukám že máš zaslepenej EGR, víš o tom vůbec ?
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Áno viem o tom, že mám zaslepený EGR, pretože som ho sám zaslepoval.
Veď v príspevku vyššie bolo napísané, že mám spraviť logy pri normálnej jazde, akcelerácia, decelerácia atď, tak večer skúsim ešte spraviť svižnejšie logy keď pôjdem domov.
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Musíš ten log udělat tak aby se tam projevil ten problém. Podle toho co si poslal tam žádný není. Třeba v průběhu akcelerace uber a rychle přidej, to je pro regulaci těžší korigovat
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

jo poskúšam to dnes večer a uploadnem log potom
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Rayx píše: zátěž, decelerace, i na jiný kvalty, ne jen ten kousek jak minule jen na 4rku, ať je na co kouknout
Tím rozhodně nebylo myšleno normální šolich jízda. Je třeba to protáhnout a držet pod plynem, na 3, 4 i 5 od cca 1500 do 3800 (neplatí po 5tku ;) ), pak to nechat se sundaným plynem padnout dolů a opět zátěž, aby tedy log ukázal chování na delším úseku a nechalo se porovnávat. Ono jen jedno měření může hodně zkreslit viz ten první log ze 17.3.

Ty logy cos poslal neukázaly nic, lépe řečeno jen to že to máš v pořádku, přestože tohle z logu dlhy by podle mě mělo vypadat trochu líp a v delší zátěži se jistě projeví výrazněji, váha MAF act. opět přestává kopírovat průběh turba MAP act.
Obrázek

Jinak pokud si budeš v zátěži hrát s plynem, tak to ukáže jen to, že to ECU musí korigovat a log nevypoví tolik, jako když plyn bude stabilní, plnej, žádnej, půlka. Každá akce má svou reakci ;)
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Pošli link kde je maff pořád kopíruje map.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Kdo říká pořád, ale pokud turbo tlačí, ten tlačený a tedy nasávaný vzduch musí váha registrovat ...
Link jsem už postoval na první straně, ASV je tam ukázáno vzorový pod Cordobou s novým Pierburgem ;)
https://translate.google.cz/translate?h ... _logs.html
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Nemáš nějaký normální log z více aut ? Mám v kompu tak 20ASV logů a u žádné nedá váha skoro 1100mg/r při 4000tis a 2barech. To je nějak hodně, to nedá ani ASZ. A jinak na té divné stránce jsou u všech MAF Actual vidět poklesy s otáčkama.

Prostě ze zákonů fyziky nelze aby motor sál stejně účinně při 2tis. jako při 4tis. Proč by se asi jinak začali dělat 4 ventily na válec. Resp. váhy můžou být různé, ale reálné množství vzduchu nakonec stejně poznáš, když ti auto začne čudit při 4tis, ikdyž máš stejně tlaku i nafty jako ve 2 tis.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Já nejsem mechán, mám logy jen z AJM a to to kopíruje, jasnej vztah MAP vs. MAF. No a i ta "divná stránka" tam má spoustu příkladů, kde je to vidět. Ano, jsou tam i typy, kde MAF nekopíruje průběh MAP, ale to jsou 1Z, AHU ...
Prostě podle mě není logický, aby u VGT při nárůstu MAP klesal MAF, kde by se ten vzduch bral? Ale uznávám, pokud u sebe nevidíš ten vztah MAF/MAP že to musí jezdit špatně s ohledem na úpravu, tady na serii to vliv může mít. No a i když je to s Pierburgem, tohle je prostě jeden z příkladů OK stavu
Obrázek
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Zajtra idem po diodu, tak skúsim to potom nahodiť a nalogovať a uvidím ako sa to bude správať
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Hele to není jen AHU a 1Z, ikdyž se v těch popisech co je co moc nevyznám, evidentně klesají všechny, kromě té Cordoby(a diod). Úplně se ve výrobcích vah nevyznám, ale přijde mi že ta zrovna nedává korektní hodnoty, resp. jsou příliš vysoké pro seriové ASV. Takový průtok přes váhu nemám ani na (dvou) čipovaných ASV kde foukám 2250mbar. Ale klidně si najdi logy z jiných témat zde na foru, mě věřit nemusíš.

Jenom ho tou váhou mystifikuješ, tou to prostě není. Chudák tam teď bude cpát nějakou diodu nebo co. (LOL)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Tiež neverím tomu, že to bude váhou, ale za dú diodu dám 10 centov takže prečo to nevyskúšať a zase budem môcť vylúčiť ďalší diel, musím ísť na to vylučovacou metódou.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“