TDI ASV zlý N75 ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
prej mystifikace ...
https://cs.wikipedia.org/wiki/Mystifikace
Proto celou dobu tu říkáme, chceme vidět log, bavíme se o naměřených hodnotách, no evidentně tam každý vidí něco jiného
Jasně, jsou různý váhy, různý motory, každej se chová trochu jinak. Tady se šáhlo i na regulaci turba, tak si vyberte, co je třeba udělat, jestli turbo rovnou ven nebo zmíněný na prasáka stály podtlak , nebo si jen ověřit tu "novou" váhu, když turbo se podle logů po zregulování opět sbírá a dokonce překročí požadavek ... Source už je z toho i tak na prášky ...
https://cs.wikipedia.org/wiki/Mystifikace
Proto celou dobu tu říkáme, chceme vidět log, bavíme se o naměřených hodnotách, no evidentně tam každý vidí něco jiného
Jasně, jsou různý váhy, různý motory, každej se chová trochu jinak. Tady se šáhlo i na regulaci turba, tak si vyberte, co je třeba udělat, jestli turbo rovnou ven nebo zmíněný na prasáka stály podtlak , nebo si jen ověřit tu "novou" váhu, když turbo se podle logů po zregulování opět sbírá a dokonce překročí požadavek ... Source už je z toho i tak na prášky ...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 456
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
Takže nový poznatok, neviem ako je to možné ale pokúsim sa trochu opísať situáciu, odkedy som nahrával posledný log, respektíve kde som v poslednom logu poukazoval na to ako to blbne.
nechápem čo na to mohlo mať vplyv zatiaľ som nerobil log, ale v piatok som tankoval na SHELL tú V-power naftu, v sobotu som menil filtre komplet aj palivový s Tčkom atď, v ten istý deň som potom sa snažil ešte nastaviť to turbo a v ten istý deň som robil tie logy ktorý som sem dával, v pondelok som mal dlhšiu jazdu po dialnici asi 400km dokopy, po ceste späť mi to ešte padlo do núdzaku, kedže najbližšia pumpa bola 20km tak som 20km išiel v núdzaku, na pumpe som zastavil, vypol, zapol motor a išiel domov. na druhý deň som robil ten log za jazdy ktorý tu je priložený, a odvtedy mám pocit, že to auto ide úplne inak, tak ako by malo, proste už tam nie je strata výkonu pri 3000 otáčkach, nepadá to do núdzaku, ťahá to v celom spektre otáčok, podotýkam, že od soboty som sa auta nedotkol, naposledy som sa dotkol auta predtým ako som robil log ktorý som sem dával v prom príspevku, odvtedy auto jazdilo tak ako som ho naposledy nastavil (myslím turbo)
Proste teraz mám pocit ako keby to auto išlo úplne inak, zajtra musím spraviť log ale nechápem ako to je možné, kedže s autom som absolútne nič nerobil, je možné, že to mohla robiť nejaká nekvalitná nafta ? ale keď som robil ten prvý log kde bolo jasne vidieť ako to stráca na tlaku tam už bola tá prémiová od SHELL a nové všetky filtre.
nechápem čo na to mohlo mať vplyv zatiaľ som nerobil log, ale v piatok som tankoval na SHELL tú V-power naftu, v sobotu som menil filtre komplet aj palivový s Tčkom atď, v ten istý deň som potom sa snažil ešte nastaviť to turbo a v ten istý deň som robil tie logy ktorý som sem dával, v pondelok som mal dlhšiu jazdu po dialnici asi 400km dokopy, po ceste späť mi to ešte padlo do núdzaku, kedže najbližšia pumpa bola 20km tak som 20km išiel v núdzaku, na pumpe som zastavil, vypol, zapol motor a išiel domov. na druhý deň som robil ten log za jazdy ktorý tu je priložený, a odvtedy mám pocit, že to auto ide úplne inak, tak ako by malo, proste už tam nie je strata výkonu pri 3000 otáčkach, nepadá to do núdzaku, ťahá to v celom spektre otáčok, podotýkam, že od soboty som sa auta nedotkol, naposledy som sa dotkol auta predtým ako som robil log ktorý som sem dával v prom príspevku, odvtedy auto jazdilo tak ako som ho naposledy nastavil (myslím turbo)
Proste teraz mám pocit ako keby to auto išlo úplne inak, zajtra musím spraviť log ale nechápem ako to je možné, kedže s autom som absolútne nič nerobil, je možné, že to mohla robiť nejaká nekvalitná nafta ? ale keď som robil ten prvý log kde bolo jasne vidieť ako to stráca na tlaku tam už bola tá prémiová od SHELL a nové všetky filtre.
Ako som spomínal podľa mňa sa to auto správa lepšie, dnes som spravil také dlhšie logy hore kopcami na 3, potom aj na 4, dokonca sa mi to raz podarilo prehnať až na 4500 otáčok, podľa mňa už tam nie je ani taký veľký prefuk ani taký veľký prepad a podotýkam, že auta som sa ani nechytil, jediné čo sa medzi tým udialo je, že 2 krát natankoval na SHELL V-POWER naftu, ale to by nemalo mať taký vplyv či ?
https://drive.google.com/open?id=1XPgDe ... r1Z5rh1Z0j
Zajtra ešte skúsim tam dať tú diodu a spraviť log s diodou
https://drive.google.com/open?id=1XPgDe ... r1Z5rh1Z0j
Zajtra ešte skúsim tam dať tú diodu a spraviť log s diodou
Podle logů se divím, že to posuzuješ jako zlepšení ... Souvislost s tankovanou naftou v tom nehledej a nedávej žádnou, to samý s prvním přefukem při náběhu, ten je opravdu nyní minimální a to není také dobře.
Je vidět, jak nyní už opravdu jednotka používá omezení vstřikované nafty díky těm výrazně menším hodnotám od váhy, turbo tak zákonitě musí dávat menší tlak na výstupu, když ho na vstupu nemá co roztáčet ... Podle mě je ta váha výrazně slabší, než by měla být a je vidět, jak se v čase (od prvního logu z 17.3.) zhoršuje stejně jako to turbo, ale to narozdíl od váhy po regulaci opět dokáže tlačit i při méně dávkované naftě ...
S tou diodou bude mít jednotka info o stále maximálním průtoku vzduchu skrz "váhu" takže neomezí naftu a uvidíš, jak se bude chovat turbo. Optimální by bylo vyzkoušet na jiné váze.
Jen pro info, číslo té váhy by si postnul, dávala se tedy origo jako celek, neměnilo se jen čidlo? A co je to vlastně za měsíc/rok, má váha vnitřní tubus?
Výřez z logu 3-hore kopce
Výřez z logu LOG-01-003-008-011
Jen pro srovnání, stav na seriovým AJM s váhou s tubusem psanou i pro ASV
Je vidět, jak nyní už opravdu jednotka používá omezení vstřikované nafty díky těm výrazně menším hodnotám od váhy, turbo tak zákonitě musí dávat menší tlak na výstupu, když ho na vstupu nemá co roztáčet ... Podle mě je ta váha výrazně slabší, než by měla být a je vidět, jak se v čase (od prvního logu z 17.3.) zhoršuje stejně jako to turbo, ale to narozdíl od váhy po regulaci opět dokáže tlačit i při méně dávkované naftě ...
S tou diodou bude mít jednotka info o stále maximálním průtoku vzduchu skrz "váhu" takže neomezí naftu a uvidíš, jak se bude chovat turbo. Optimální by bylo vyzkoušet na jiné váze.
Jen pro info, číslo té váhy by si postnul, dávala se tedy origo jako celek, neměnilo se jen čidlo? A co je to vlastně za měsíc/rok, má váha vnitřní tubus?
Výřez z logu 3-hore kopce
Výřez z logu LOG-01-003-008-011
Jen pro srovnání, stav na seriovým AJM s váhou s tubusem psanou i pro ASV
hmm tú váhu som ešte nepozeral, ale dal som tam diodu a teda asi to ide lepšie, aj pocitovo aj čo som pozeral vo VAG scope,
https://drive.google.com/open?id=1XPgDe ... r1Z5rh1Z0j
prikladám ďalšie dva logy teraz už s diodou na miesto váhy vzduchu.
tak čo teda ? bude to nakoniec tá váha?
https://drive.google.com/open?id=1XPgDe ... r1Z5rh1Z0j
prikladám ďalšie dva logy teraz už s diodou na miesto váhy vzduchu.
tak čo teda ? bude to nakoniec tá váha?
No tak teď to na diodu letí jak z praku, nafty dost, ne, to není jen pocit Zdá se mi, že táhlo regulace by naopak mohlo být přitaženější, turbo ve větších točkách ani při zavřenějších lopatkách při nižším duty cycle nedává co je v požadavku, ale to je jen minimální rozdíl, zatím bych na to vůbec nešahal.
Za mě je to jasný, nová váha to vyřeší ale nejdříve mrkni na tu, co tam máš, je třeba vybrat správně Podle omezení nafty i při maximu vzduchu to vypadá na autí r.v. 98 do VIN 1U-W-133668, že?
Za mě je to jasný, nová váha to vyřeší ale nejdříve mrkni na tu, co tam máš, je třeba vybrat správně Podle omezení nafty i při maximu vzduchu to vypadá na autí r.v. 98 do VIN 1U-W-133668, že?
Fu keď som na to teraz bol pozrieť žiadne OEM číslo na váhe nevidím, je tam len BOSCH a to je všetko, prepokladám, že tam bola daná nie OEM ale bosch (aj keď oem robí bosch) čiže číslo ti ťažko poviem (jedine, že by tam bolo nejaké bosch číslo, len sa mi ju nechcelo dávať dole), bolo to v servise a tam mi to menili, čiže predpokladám, že síce mi povedali že tam je origo váha ale zas tak úplne origo váha to asi nebude
Aj ja som na tie logy pozeral a tiež mám pocit, že chcelo by to trochu ešte skrátiť tiahlo, ale najprv porieším asi tú váhu, čo sa môže stať keď tam určitý čas nechám diodu ? Auto vôbec nedymí, ank pri niźkych otáčkach a plnom plyne.
Aj ja som na tie logy pozeral a tiež mám pocit, že chcelo by to trochu ešte skrátiť tiahlo, ale najprv porieším asi tú váhu, čo sa môže stať keď tam určitý čas nechám diodu ? Auto vôbec nedymí, ank pri niźkych otáčkach a plnom plyne.
Ha, a jsme u toho, skoro jako vždy tady
Ani váha přímo od Bosch není problém, nesundávaj ji, vem si zrcátko a mrkni na číslo. Ale tuším, co se asi dělo, ten servis byl autorizák nebo ne, a co ti vlastně účtovali, fakturu po roce ještě máš nebo ne?
Při jízdách s diodou by se nemělo stát nic, vidíš sám, že naftu to omezuje podle požadavku (viz druhá strana 41-43mg (nebo 42-46mg pro novější typ)) takže klidně jezdi s diodou dál, ono se to alespoň pořádně profoukne a turbo se rozhýbe, to si jemně doladíš pak. Jen si ošéfuj konektor, ať do něj nenalítá vlhko/bordel.
Já bych ani origo váhu od koncernu nebral, sám mám nyní jednu novou nejetou Boschku 0 281 002 757 (038906461C) navíc, ale nikdo jí nechce ani za podle mě zajímavej peníz
Ani váha přímo od Bosch není problém, nesundávaj ji, vem si zrcátko a mrkni na číslo. Ale tuším, co se asi dělo, ten servis byl autorizák nebo ne, a co ti vlastně účtovali, fakturu po roce ještě máš nebo ne?
Při jízdách s diodou by se nemělo stát nic, vidíš sám, že naftu to omezuje podle požadavku (viz druhá strana 41-43mg (nebo 42-46mg pro novější typ)) takže klidně jezdi s diodou dál, ono se to alespoň pořádně profoukne a turbo se rozhýbe, to si jemně doladíš pak. Jen si ošéfuj konektor, ať do něj nenalítá vlhko/bordel.
Já bych ani origo váhu od koncernu nebral, sám mám nyní jednu novou nejetou Boschku 0 281 002 757 (038906461C) navíc, ale nikdo jí nechce ani za podle mě zajímavej peníz
Naposledy upravil(a) Rayx dne 24 bře 2018, 13:30, celkem upraveno 1 x.
Ty logy to je něco strašnýho. Příště zařaď kvalt na který se cejtíš a od volnoběhu po červený drž plnej. Todle jsou logy k hounu. Jako ta váha asi byla o něco slabší, ale i stou diodou to vypadá že to nereguluje moc dobře.
Naposledy upravil(a) techi dne 24 bře 2018, 13:37, celkem upraveno 1 x.