Audi S3 1.8T 400HP
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
odladiť kone a NM je jedna vec, dlhodobá výdrž druhá. Veľké turbo z princípu bude mať lag, hybridy vyrábať nebudem na bežné vozenie.
mením len preto, že to K.03 po mesiaci jazdenia s pridaným tlakom sa začalo ozývať takže je škoda kupovať znova malé.
ak to dá stabilne 220 s odhladom na životnosť budem rád..už len to potom odmerať lebo sa tu bavíme o vykone a boh vie kolko tam bude.
Ste pravidelnými návštevníkmi upravcov vravite alebo rovno maha v garáži.
mením len preto, že to K.03 po mesiaci jazdenia s pridaným tlakom sa začalo ozývať takže je škoda kupovať znova malé.
ak to dá stabilne 220 s odhladom na životnosť budem rád..už len to potom odmerať lebo sa tu bavíme o vykone a boh vie kolko tam bude.
Ste pravidelnými návštevníkmi upravcov vravite alebo rovno maha v garáži.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Perun IHI hybrid. Puvodem ze Subaru 2,5 naroubovano na VW svody.ADKO13 píše:takze upgrade
U tech sroubku bych bud pouzil samojistici matice a nebo radeji pojistnou podlozku proti povoleni. Pripadne pretrit takovym tim zelenym tmelem/lakem, ktery povoleni (zpusobene vibracemi) zamezi.
Je zajimave, ze tady v CSR moc tech, kteri jdou pres 350 koni neni, i tech je malo. K04 je pro ne vysneny gral jako pro vetsinu zdejsich omezencu "NEW VB". Zatimco Polaci (Perun/Digitune), Nemci, Rakusani apod.
Hybrid pouzivany Polaky je neco od IHI (mozna to, co je na fotce, doufam), melo by to byt turbo ze Subaru 2,5 ale jeste nejak pozmeneny. Moc do toho nedelam (jen jsem se osobne podilel na predelavani svodu z R5 na R4) mene, nezli okrajove, jen to ma kamarad v G3 a finusuje s tim, ze si jede pro 450k bez a 500k+ s WMI.
Kdyz uz ladit tenhle ziznivej motor tak se to chce do toho poradne oprit.
Bohuzel, jak historie potvrzuje, tvrzenim teto firmy se neda duverovat.ADKO13 píše:bohuzial s tymto vysledkom sa chvalil profituning na fb...
Naposledy upravil(a) Forest dne 12 lis 2018, 11:30, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ano forest je to ten hybrid, urcite bude prekrocena hranica 400ps v tfsi to turbo da aj 500ps... chcel som pekny nabeh preto som volil to turbo a nie gtx turbo....
Ladi sa to a Digitun snad urobi co najlepsie
A tvojho kamosa s g3 poznam
Ladi sa to a Digitun snad urobi co najlepsie
A tvojho kamosa s g3 poznam
Naposledy upravil(a) ADKO13 dne 02 říj 2018, 05:11, celkem upraveno 1 x.