X5 3.0i M54 B30 voda v oleji.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ktoré diely tým napríklad myslíš?octaviask píše:Ked rozoberes hento, a začneš rátať diely na opravu...
Zastavíš sa pri cene, za ktorú sa to auto dnes dá kúpiť na bazose...
a keby si to aj dal dokopy....vysere sa niečo iné. Lebo roky roky
A vopred upozorňujem že BMW nemá rado druhovýrobné diely!
platí to u každého bmw
BMW 330 ix
přesně tak jsme řešili teď e39 TDS, borcovi to dva roky stálo na zahradě,pak to přetáhli k nám,čerpadlo KO, jak to stálo tak i vstřiky zabetonovaný,další rok špekuloval co s tím,opravovat čerpadlo nechtěl zaplatit,po dalším roce si sehnal starší funkční čerpadlo a nechali jsme teda udělat vstřiky,auto jelo ale jen na flaškuadrian_B píše:zalezi ako sa dohodnes...
rozoberem, vykalkulujem a ak nie, tak diely do kufra a nazdar odtah
v nádrži samo kýbl humusu, podávačka KO, vyčistit tu nádrž fakt chuťovka
za tu dobu je z toho neskutečná hujda,samý vosí hnízdo,za lištama mech...no děs
tuhle že teda se to už dořeší ale ještě bylo rozbitý okno,to bylo od začátku,tak ještě okno...když zvážím reálnou hodnotu a stav toho auta tak to měli rovnou vyhodit a byl pokoj...
Ja som mal takto na dvore rok a pol Mondeo TDCi so vstrekmi a čerpadlom. Vyčíslil som sumu, najskôr že prachy nie sú problém že nech sa do toho rovno pustím. Na to ale majiteľovi hovorím, daj zálohu, samozrejme nedal. Za mesiac volá že dobre, dá zálohu, ale či by som tak dva-tri mesiace nepočkal že mu to neponáhľa ale že musí dať dokopy nejaké Eurá. Po pol roku nič, prešla zima, na jar volá že by sme to mohli konečne spraviť že donesie tú zálohu. Samozrejme zas nič, potom 2-3 mesiace nebral telefón, Mondeo už zarastené burinou až ho to asi začalo mrzieť a zavolal že on to auto už nikdy nechce vidieť. A rovno mi dal splnomocnenie že si môžem s tým robiť čo chcem, tak som ho nakoniec tak ako bolo za pár šupov predal cigánom
Ty jsi zase chytrej jak radio:)octaviask píše:Ked rozoberes hento, a začneš rátať diely na opravu...
Zastavíš sa pri cene, za ktorú sa to auto dnes dá kúpiť na bazose...
a keby si to aj dal dokopy....vysere sa niečo iné. Lebo roky roky
A vopred upozorňujem že BMW nemá rado druhovýrobné diely!
platí to u každého bmw
Zas ja chápem že nie každý má prachy, človek nikdy nevie do akých sračiek sa dostane, môžeš ochorieť, niekto ťa odrbe alebo sám spravíš blbosť a hneď máš exekútora na krku. Ale tak hadam každý by mal vedieť odhadnúť že keď niečo má stáť 1500 EUR tak či je to pre neho reálne dosiahnuteľná suma a nevodiť niekoho za nos ak to tak nie je.adrian_B píše:to, že auto nepotrebujú zistia až potom ako zistia že nie si jebnutý a bez peňazí sa ani lístok nepohne
a keďže peniaze nie sú, tak sa s tým nič robiť nebude
minule sme sa tu bavili o tom, že pri takýchto kurevských opravách kde je oprava drahsia ako auto, treba zákazníka poriadne informovať o tom čo sa ide robiť, čo treba robiť....a čo ešte možno bude treba robiť. Poriadne skalkulovať. Ak áno..ale dones zálohu alebo najlepšie cenu dielov minimalne.
Minulý rok som robil 2x X5 2008 s potrhanými retiazkami na čerpadlách.... a keď človek začne počítať tak je to celkom šupa.
Neviem ako ostatní ale ja do takého auta nestrčím gufero z elringu....ani retiazku z ET. Aby mi to niekto prišiel o 20.000km vrátiť.
Minulý rok som robil 2x X5 2008 s potrhanými retiazkami na čerpadlách.... a keď človek začne počítať tak je to celkom šupa.
Neviem ako ostatní ale ja do takého auta nestrčím gufero z elringu....ani retiazku z ET. Aby mi to niekto prišiel o 20.000km vrátiť.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Je to pořád dokola, lidé si neuvědomují, co vše je může potkat, když si auto, které kdysi stálo min. mega, koupí ojeté za "přijatelnou cenu"..Samozřejmě někdy je to vlastně lepší nevědět, protože já třeba vždy trnu, aby se takovému fáru nestalo nic, než jej předám majiteli. Osobně bych vždy dojel k mechánovi, který je dělá, má zkušenosti ,a zná podrazy, které nejen majitele, ale i mechána, který se do toho pustí poprvé, mohou sestřelit..Já osobně to nikdy neudělal, ale byla to chyba, člověk si mohl ušetřit mnoho problémů. A dnes už nato nemám nervy, takže od toho utíkám..Přeji mnoho štěstí po opravě, ale hlavně až bude v ruce odměna a oprava se mechánovi vyplatí..Protože u staré pasti,pokud oprava předtím byla dražší, automaticky poté majitel přičítá veškeré problémy , které u auta vzniklou mechánovi protože SI ZATO VZAL VEJVAR A JEŠTĚ TO ZKURVIL....
nepropadat panice...
octaviask
Čistě ze zvědavosti... na kolik přišla ta oprava s těmi řetězy? Já jsem nedávno dělal jednu potkanou 3.0d E70 a měnil jsem motor, vyšlo to na cca 90.000kč z toho cca 50 byl motor.
Čistě ze zvědavosti... na kolik přišla ta oprava s těmi řetězy? Já jsem nedávno dělal jednu potkanou 3.0d E70 a měnil jsem motor, vyšlo to na cca 90.000kč z toho cca 50 byl motor.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Tak píše o řetězech na čerpada, tak předpokládám že to byly M57N2... Nechci to srovnávat s M54. Jde mi o to, kolik cca vyjde oprava proti výměně motoru v reálu. Ono totiž přehodit ten motor v X5 není zrovna úplně laláč a oprava by byla míň náročná, ale asi dražší na materiál. Máš SZ
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D