Cidlo na klice BKD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Cidlo na klice BKD

Příspěvek od Red Devil »

Ahoj vsem uz jsem tu zase s dotazem :-)
Po tom co se pul roku s..u s autem, ze nejede tak jak ma sem se konecne dostal k tomu ze to trochu jezdi.
Ale perlicka je v tom, ze synchronizace vacky oproti klice je na -5.9% :-(

Kdyz jsou rozvody nastaveny na pripravky tak je motor tupej, dost zere na volnobeh teplej 0.8-0.9l
kdyz si hraju s obema vackama dokazu jeho reakci na plyn zlepsit, spotrebu na volno dostat na 0.5, i celkova spadla, ale ta vacka je na takovymhle hroznym cisle

Muze bejt blbe nalysovany cidlo na klice??

Melo by to tyhle priznaky? Diky
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ano, moze to sposobovat tento problem.
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

Ze by motor postavenej na rozvody ve skutecnosti serizenej nebyl?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

spotřeba na volnoběh 0,5l/h je jen u jednotek co koncí 016 a prvních 021, novější verze softu mají spotřebu na volnoběh okolo 0,7-0.8l/h, tak jen aby se nehledala chyba tam kde není ;)
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

Ano je tam 016G....
Jde o to ze ten motor porad neni zivej jak jiny bkd
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Tak vymen turbo. 8)
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

Turbem to urcite nebude kdyz tlaci dobre
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

dávka a tudíž spotřeba se ladí výfukovou vačkou a ta nemá čidlo, takže kroužek na klice to nemůže dělat, nevím co se s tím autem za celou dobu dělo, ale to jak auto jede, když se zdá všechno v cajku a bylo to několikrát zkontrolováno závisí u PD hlavně na vačce, již mnohokrát zd bylo řešeno jak po výměně vačky auto nejede, takže já bych spíš zkusil sehnat nějakou dobrou origo vačku co tam patří, když už nevíš co by

teď mě ještě napadlo, kdyby neměla sedět klika s vačkou podle přípravků, muselo by být nějak blbě kolco dole na klice, ale to by muselo být nějak vyčubaný a tady u těch se to nijak nesere
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Změřte to skopem vačku kliku a kompresi.Potom to porovnej se vzorem.Tam bude vidět o kolik to nesedí.
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

Vacky meneny i s hlavou, chovalo se to uple stejne.
Kdyz se to da na pripravky, je to tupy neochotny za plynem, vyssi spotreba.
Kdyz ti poladim vackama, je motor ostrejsi, spotreba klesne.
U BKD by se hejbat saci vackou uz nemelo ne?
Me je divna ta synchorizace, -5.9 stupne je uz sileny cislo ne?

Tam je zajimavy to ze kdyz to dal uz druhej mechanik na pripravky tak vacka proti kice podle diag je na nule, ale motor proste nejde jak ma, davka je tam jak krava, 8-9mg, kdyz vacky natocim jinak chod motoru se zlepsi, spotreba padne, i davka, ta je pak kolem 5
cim to je zpusobeny?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

když se dá na přípravky a synchro je na 0, tak je kroužek na klice cajk, když se to musí dohnat na výfukové vačce, aby klesla spotřeba a není to vačkou, tak jsou v prdeli vstřiky
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

Vstriky davany jiny sice taky jety ale stejny symptomy ty puvodni prodany znamemu tam jedou supr....
Korekce slusny. Nejhorsi kolem 0.5
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Nechci to tady ředit, ale ta hlava a hlavně vačka je opravdu OK a z BKD? Kdo ji dodal, nová nebo jetá a pokud jetá, věděl z čeho byla? Navíc je to čiplý, že?
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=167431
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

Ciply to uz neni vrstil se origo soft po tom se to trochu zlepsilo.
Jina hlava ny tam ani nesla ne?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

chlapci ale synchro je dané 2ma snímačmi ...a teda snimac na kluke vs snimac na vacke..

čo majú so synchrom vstreky alebo vačka samotná? :)

Tiež tu mám pár áut ktore maju synchro na pripravky -3 až -5.

Podľa mňa tam niekto menil gufero na kluke od oka....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“