Kodovanie vstrekov denso boxer 2011 2,2 hdi 4HU

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Ešte môžeš urobiť jednoduchý test, podľa Atris by mal byť odpor medzi kolíkmi vstrekov 0,25-1,50 ohmov.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

robí to test korekcie či mu kódy ktoré si zadal aspoň ako tak pasujú.... presne ako pise jozef, proste to môže na XY tý krát výjsť. Či už kvoli HW interface alebo kvôli tomu, že nie vždy ten test vyjde...

preto je to problematické, kodovať staré vstrekovače....

otázka je jak sa auto dozvedelo že si šachoval so vstrekovačmi!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

Dôvodom neúspešného načítania vstrekov je kolísanie uhlovej rýchlosti motora vplyvom nerovnomerného opotrebenia.
Takže buď postup opakovať do zblbnutia alebo urobiť generálku motora.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="octaviask"]robí to test korekcie

prosimtě je ten test i v delphi? mám tu Xtrail podle borce s nisanu se vstřik kodovat nemusí protože to je euro 3 ale na v krabici od vstřiku bylo napsíno že jo
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

test korekcie si robí sama jednotka....nepochopil si to.

či sa vstrekovače koduju alebo nie, ti takto z hlavy nepoviem.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="octaviask"]test korekcie si robí sama jednotka....nepochopil si to.

to chápu že korekci dělá řj motoru snímač úhlového zrychlení jen jsem právě chtěl zkusit nějaký test diag, sjaro z nisan klubu mi psal AW4 kodovat netreba, tak jsem chtěl zkusit nějaký test, napichnu a uvidím co to nabízí
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

delal jsem na tom ted tesneni pod hlavou.studeny nechce chytat a huli sedive. po 10 vterinach chytne. Zavada zadna v jednotce neni. Motor toci pri studenym startu cca 400 otacek,ma snahu chytnout ale nechytne. takhle zatocim cca 1-2 a pak chytne cca 5-10vterin huli sedive a pak prestane.Jakmile ihned chcipnu motor tak hned chytne.davkovaci ventil na cerpadle jsem vymenil a udelal zakladni nastaveni.po tom se zavada daleko zlepsila ale jeste to porad neni ono.dela to ten problem.Jakmile motor stoji treba 2 hodiny. Jinak chyta na otoceni klicku po tomhle prvniim startu.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

stranu dozadu si pisal ze ti to vyhadzuje zavadu vstrekovacov :)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

takze myslis ze to delaji vstriky?ono to nepsalo nic az ted kdyz jsem je chtel prekodovat
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Medzi kolíkmi vstrekov 1 a 2 si meral odpor: 0,25-1,50 ohmov?
Obrázek
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

rano zmerim
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

oregan píše:takze myslis ze to delaji vstriky?ono to nepsalo nic az ted kdyz jsem je chtel prekodovat

kodovanim vstrekovačov to nebolo, kedze sa ti to nepodarilo nakodovat ostala tam zavada.

jozef, co je to za hodnota medzi tými kolíkmi? o čom vypovedá?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

ok a k cemu se priklanite ze to dela? mate s touto zavadou nejaky zkusenosti? Vstriky jsem mel na stolici a rikal mi ze je problem kdyz jsou zahraty tak se pridiraji malinko- test je zrovna pri teplote nad 70C. jinak se to chova jako kdyz to nema naftu pri prvnim startu.Zkousel jsem to natlakovat cerpadlem z nadrze,nekolikrat pred startem jsem zapnul klicek dokud nedobehlo cerpadlo. a stejne to nema snahu chytnout. Podle myho je problem v palivovy soustave,jelikoz prvni start takhle toci cca 400ot polobezi motorem spolu se starterem,jakmile dam klicek do polohy 15 auto chcipne.Podruhy uz chytne,zahuli sede cca 10vterin ,a jakmile to hned chcipnu pokud se podaril start tak to hned chcipnu a hned to chytne,muzu startovat klikrat chci a chytne to bez problemu

jinak to mereni ohmu asi jen vypovida jak je na tom civka zda nejde do zkratu,ale nevim jak se chovaji vstriky zda nejde do prepadu nafta a nebo zda rozprasuje dobre.
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Ak bude mimo tých hodnôt,nemôže to správne fungovať.
Obrázek
Obrázek
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

tak vstriky maji:

0.5
0.7
0.6
0.6
ohmu
ve studenym stavu
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“