Kodovanie vstrekov denso boxer 2011 2,2 hdi 4HU

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Mato86
Přispěvovatel
Příspěvky: 835
Registrován: 03 čer 2007, 21:02
Bydliště: Zvolen

Kodovanie vstrekov denso boxer 2011 2,2 hdi 4HU

Příspěvek od Mato86 »

Pani koduju sa vstreky na tomto aute?lebo op-com diagnostika ki nedava tu moznost.ik za info...
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

já u frantíků zatím nikdy nic nekodoval ( Boxer,Jumper)...ale třeba se to má :?
kolikrát jsme i rupli celej nastrojenej motor a jelo to OK
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ano kódujú sa, ale prečo si to skúšal cez OP-COM? Predpokladám že to bol preklep a myslel si Lexiu ale tá by to mala zvládnuť. Druhá vec je – vstreky sa dávali nové alebo repas s vygenerovanými kódami alebo použité z vrakáča? Ak z vrakáča skúsil by som to zatiaľ nahodiť bez kódovania čo to spraví. (ešte menšia podotázka, vytiahnuť išli v pohode? :) )
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

přesně na to jsem se chtěl zeptat, jak to tahali ven (rofl)
soused má Jumpera s tímto motorem, kdykoliv otevru kapotu tak ty vstriky stojí ve vodě, to nevytáhne ani svatej Petr...
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

No veď preto som sa pýtal :) ja sa radšej vždy preventívne vyhovorím že nemám čas keď hocikto len spomenie tento motor
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

kámoš to dělá a říkal že běžně opravy za 100litrů a víc...
říkám ty vole za co ??
no koupíš spodek po GO,hlavu,vstřiky,spojku...no už to chápu
mirunka
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16 úno 2018, 20:52

Příspěvek od mirunka »

tak ale zase blok s pistama a klikou je za 30 koliku,coz neni spatny. origo novy vratnej dil
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jojo, to je v pohodě, ale někteří si myslí že to je cena opravy když někde zaslechnou že "motor je za 30"..
mirunka
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16 úno 2018, 20:52

Příspěvek od mirunka »

no presně,udelat ten motor aby fungoval je tak okolo 120 koliku. proste to tam naskace
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

ahoj delal jsem hlavu a daval pouzity vstriky. Kodoval jsem je lexii a kody se nacetli,ale chtelo to po me mit zahraty motor a motor aby bezel,a zacali se nacitat vstriky. Jdnze to nejakou chvily nacetlo a pak mi to napsalo hlasku ze se nacitani vstriku nepovedlo.

od te doby pise hlasku P1304 CHYBA NECTENI VSTRIKU.

je to ihned po zapnuti klicku. Zkousel jsem to nekolikrat a nic. Obcas se stane ze kdyz to vytocim tak kolem 3tis jakoby vynechaji valce a pak zase bezi vys bez problemu. Huli sedive obcas. Co se stim da delat?prosim o pomoc uz jsem z toho auta bezradnej. Citroen jumper 2007 2.2 hdi 88kw jednotka puma
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Kód vstrekov si odčítaj sám a napíš si ich. Zohrej motor a potom si vyber tú časť, kde sa kódujú všetky 4 (keď si to robil, musel si vidieť, že sa dajú kódovať aj po jednom) a zadaj tie kódy ručne od prvého valca po štvrtý a dodrž postup, čo Ti bude písať obrazovka. Trochu to potrvá, ale dá sa to (nám sa to podarilo na 3-krát.
Obrázek
Obrázek
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

činske interface....to tak...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

jozef9 píše:Kód vstrekov si odčítaj sám a napíš si ich.
co kdyz ty vstriky jsou v horsim stavu?vezme to?kody me to vezme,ale pak to dela test v zahratym stavu za behu motoru a nevezme to ten test.podle postupu to delam.
------------------------------------------------------------------
moderátor

Odstraněna citace fotografií (LOL)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="roman1648"]přesně na to jsem se chtěl zeptat, jak to tahali ven (rofl)

kupodivu dou, tam je jiná past ty šrouby co je drží ty urveš lehkým tahem, ty musíš poklepávat a okopávat čínskou utahovačkou na jedničku, stříkat klepkat, okopávat,
další bomba past je dírečka pod levým stěračem voděnka teče na světlomet a pod ním je řj motoru + kabeláž :roll: a ta geniální svorkovnice v pravém schodku :roll:
správná kombinace je vlastě cesta plná zázraků (wallbash) (LOL)
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Náš prípad: kolega vymenil motor, auto nešlo ako má, hodil to na diag (delphi), písal mu 2 vstrek a svietila kontrolka motora. Nakódovať s delphi nevedel, tak donieseol k nám. Zahriatie motora-DiagBox-prepísanie kódu pre 2 vstrek, potom to diag začala nastavovať a po neúspešnom teste (2 krát) sa vrátil pôvodný kód, ktorý tam bol. Na tretie po úspešnom teste tam ostal už ten nami zadaný kód a zhasla aj kontrolka. Podľa mňa, ak ti tam po teste ostali už tebou zadané kódy a nie tie pôvodné, tak si dobre kódoval, len budú asi vadné.
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“