Kodovanie vstrekov denso boxer 2011 2,2 hdi 4HU
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kodovanie vstrekov denso boxer 2011 2,2 hdi 4HU
Pani koduju sa vstreky na tomto aute?lebo op-com diagnostika ki nedava tu moznost.ik za info...
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
Ano kódujú sa, ale prečo si to skúšal cez OP-COM? Predpokladám že to bol preklep a myslel si Lexiu ale tá by to mala zvládnuť. Druhá vec je – vstreky sa dávali nové alebo repas s vygenerovanými kódami alebo použité z vrakáča? Ak z vrakáča skúsil by som to zatiaľ nahodiť bez kódovania čo to spraví. (ešte menšia podotázka, vytiahnuť išli v pohode? )
ahoj delal jsem hlavu a daval pouzity vstriky. Kodoval jsem je lexii a kody se nacetli,ale chtelo to po me mit zahraty motor a motor aby bezel,a zacali se nacitat vstriky. Jdnze to nejakou chvily nacetlo a pak mi to napsalo hlasku ze se nacitani vstriku nepovedlo.
od te doby pise hlasku P1304 CHYBA NECTENI VSTRIKU.
je to ihned po zapnuti klicku. Zkousel jsem to nekolikrat a nic. Obcas se stane ze kdyz to vytocim tak kolem 3tis jakoby vynechaji valce a pak zase bezi vys bez problemu. Huli sedive obcas. Co se stim da delat?prosim o pomoc uz jsem z toho auta bezradnej. Citroen jumper 2007 2.2 hdi 88kw jednotka puma
od te doby pise hlasku P1304 CHYBA NECTENI VSTRIKU.
je to ihned po zapnuti klicku. Zkousel jsem to nekolikrat a nic. Obcas se stane ze kdyz to vytocim tak kolem 3tis jakoby vynechaji valce a pak zase bezi vys bez problemu. Huli sedive obcas. Co se stim da delat?prosim o pomoc uz jsem z toho auta bezradnej. Citroen jumper 2007 2.2 hdi 88kw jednotka puma
Kód vstrekov si odčítaj sám a napíš si ich. Zohrej motor a potom si vyber tú časť, kde sa kódujú všetky 4 (keď si to robil, musel si vidieť, že sa dajú kódovať aj po jednom) a zadaj tie kódy ručne od prvého valca po štvrtý a dodrž postup, čo Ti bude písať obrazovka. Trochu to potrvá, ale dá sa to (nám sa to podarilo na 3-krát.
co kdyz ty vstriky jsou v horsim stavu?vezme to?kody me to vezme,ale pak to dela test v zahratym stavu za behu motoru a nevezme to ten test.podle postupu to delam.jozef9 píše:Kód vstrekov si odčítaj sám a napíš si ich.
------------------------------------------------------------------
moderátor
Odstraněna citace fotografií
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="roman1648"]přesně na to jsem se chtěl zeptat, jak to tahali ven
kupodivu dou, tam je jiná past ty šrouby co je drží ty urveš lehkým tahem, ty musíš poklepávat a okopávat čínskou utahovačkou na jedničku, stříkat klepkat, okopávat,
další bomba past je dírečka pod levým stěračem voděnka teče na světlomet a pod ním je řj motoru + kabeláž a ta geniální svorkovnice v pravém schodku
správná kombinace je vlastě cesta plná zázraků
kupodivu dou, tam je jiná past ty šrouby co je drží ty urveš lehkým tahem, ty musíš poklepávat a okopávat čínskou utahovačkou na jedničku, stříkat klepkat, okopávat,
další bomba past je dírečka pod levým stěračem voděnka teče na světlomet a pod ním je řj motoru + kabeláž a ta geniální svorkovnice v pravém schodku
správná kombinace je vlastě cesta plná zázraků
Náš prípad: kolega vymenil motor, auto nešlo ako má, hodil to na diag (delphi), písal mu 2 vstrek a svietila kontrolka motora. Nakódovať s delphi nevedel, tak donieseol k nám. Zahriatie motora-DiagBox-prepísanie kódu pre 2 vstrek, potom to diag začala nastavovať a po neúspešnom teste (2 krát) sa vrátil pôvodný kód, ktorý tam bol. Na tretie po úspešnom teste tam ostal už ten nami zadaný kód a zhasla aj kontrolka. Podľa mňa, ak ti tam po teste ostali už tebou zadané kódy a nie tie pôvodné, tak si dobre kódoval, len budú asi vadné.