Čerpadlo mtdi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jojomk2
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 21 bře 2018, 21:32
Bydliště: Žarnovica

Příspěvek od Jojomk2 »

Tak tomu nerozumiem ako to urobiť keď to ovplyvňuje ten šroub :D
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

vzdyt ti to píšu.. musí se udělat uprava pákování aby bohatost šroub neurčoval množství paliva ;) .. udám ti příklad na tds motoru.. když vemeš mechaniku, dáš do ni vačku z elektriky protože ma vyšší zdvih (2.05mm) a použiješ hlavu 10 mm, tak pokud budeš přidávat naftu tím šroubem tak se dostaneš maximalně na nejakych 60cc při plnem plynu.. ale pří upravě pákování se dostaneš na maximum při zdvyhu vačky (2.05mm) a průměru pístu (10mm) na 120cc ..
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Jojomk2
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 21 bře 2018, 21:32
Bydliště: Žarnovica

Příspěvek od Jojomk2 »

Už ťa rozumiem to ma nenapadlo do teraz a ďalšia vec ako upraviť tu páku to som ešte nerobil :D
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

sundej si víko čerpadla, nasimuluj prstem vysunutý odstředivý regulátor a hýbej si kolíbkou a sleduj jak se posunuje šoupátko na pístku a příjdeš na to co je potřeba udělat aby se ten kanálek na pístu uplně uzavřel.. jo a taky by jsi měl "eliminovat" omezovací funkco odstředivého regulátoru aby ti od 3tis nezačal stahovat palivo.. já to mám uplně bez omezení otáček a peru maximální množství co hlava s tou vačkou dokáže natlačit.. jediné co mi omezuje otáčky jsou hydroštely na ventilech které se pri 7tis propadnou a ventily neotevřou :D
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Jojomk2
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 21 bře 2018, 21:32
Bydliště: Žarnovica

Příspěvek od Jojomk2 »

Zajtra to pozriem a dúfam ze nato prídem a po riešim a koľko to tvoje ma HP?
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

to nevím..podle papírů 105kw .. ale 3.0D udajně 160kw mi prostě neujel :)
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Jojomk2
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 21 bře 2018, 21:32
Bydliště: Žarnovica

Příspěvek od Jojomk2 »

Lebo ja mam základ 1. 9 TDI 66kw
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

jo a taky je dobré vymontovat z víka páku turbo korektoru.. on tě taky dost omezuje a zkracuje chod kolíbky
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Jojomk2
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 21 bře 2018, 21:32
Bydliště: Žarnovica

Příspěvek od Jojomk2 »

Neviem co myslíš akú páku
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

máš víko s turbo korektorem nebo ne? pokud máš tak je v něm taková páka která se musí dát pryč.
Obrázek
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Jojomk2
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 21 bře 2018, 21:32
Bydliště: Žarnovica

Příspěvek od Jojomk2 »

Myslím ze nemám. Ty si sám nato prišiel že ako na mtdi?
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

něco jsem si dohledal a musel jsem zkoušet.. ale já mám v práci stolici na čerpadla takže zrovna zkusím co to dělá.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Jojomk2
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 21 bře 2018, 21:32
Bydliště: Žarnovica

Příspěvek od Jojomk2 »

Ja už som z toho v... Dnes som stým zase robil a nejde to dobre ja už fakt neviem :D a nepomohlo by mi čerpadlo z fiat croma?
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

z tama má kolíbka (to hejbátko co posouvá šoupátko na pístku) o něco delší posuv... z čeho to čerpadlo máš? a mě to taky nenapadlo na první nahlédnutí.. musíš koumat.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Jojomk2
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 21 bře 2018, 21:32
Bydliště: Žarnovica

Příspěvek od Jojomk2 »

Len už to riešim dlhšie a auto nepojazdne asi to vidím na TDI s elektrikou
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“