vzdyt ti to píšu.. musí se udělat uprava pákování aby bohatost šroub neurčoval množství paliva .. udám ti příklad na tds motoru.. když vemeš mechaniku, dáš do ni vačku z elektriky protože ma vyšší zdvih (2.05mm) a použiješ hlavu 10 mm, tak pokud budeš přidávat naftu tím šroubem tak se dostaneš maximalně na nejakych 60cc při plnem plynu.. ale pří upravě pákování se dostaneš na maximum při zdvyhu vačky (2.05mm) a průměru pístu (10mm) na 120cc ..
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
sundej si víko čerpadla, nasimuluj prstem vysunutý odstředivý regulátor a hýbej si kolíbkou a sleduj jak se posunuje šoupátko na pístku a příjdeš na to co je potřeba udělat aby se ten kanálek na pístu uplně uzavřel.. jo a taky by jsi měl "eliminovat" omezovací funkco odstředivého regulátoru aby ti od 3tis nezačal stahovat palivo.. já to mám uplně bez omezení otáček a peru maximální množství co hlava s tou vačkou dokáže natlačit.. jediné co mi omezuje otáčky jsou hydroštely na ventilech které se pri 7tis propadnou a ventily neotevřou
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
z tama má kolíbka (to hejbátko co posouvá šoupátko na pístku) o něco delší posuv... z čeho to čerpadlo máš? a mě to taky nenapadlo na první nahlédnutí.. musíš koumat.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?