SEAT Ibiza 1.2TSI čidlo teploty chl. kapaliny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kokos......
prosim ta hod sem poriadny vypis chybových kodov jak tu pise proxima!!!
Clovek tu hlada pol hodinu G83 a nakoniec z teba vyjde ze to nepise ziadny G83.
Ludia ked chcete radu, aspon sa k tomu seriozne postavte.
Takže, vymazat!, jazda...a vypis priamo z vagu!!! NIE PRINTSCREEN POLOVICE Z JEDNEJ ZÁVADY!!!!!!
+ pripominam ukaz z UDS meranych hodnot kde ti to pise tych -40!
Teoria, ktorú ti niekto naimplementoval do hlavy že je to bohaté kvoli tým -40° nemusí byť ešte pravdivá..
z tej zavady čerpací článok...piše to skrat vyhrievania ....po slovensky teda.
prosim ta hod sem poriadny vypis chybových kodov jak tu pise proxima!!!
Clovek tu hlada pol hodinu G83 a nakoniec z teba vyjde ze to nepise ziadny G83.
Ludia ked chcete radu, aspon sa k tomu seriozne postavte.
Takže, vymazat!, jazda...a vypis priamo z vagu!!! NIE PRINTSCREEN POLOVICE Z JEDNEJ ZÁVADY!!!!!!
+ pripominam ukaz z UDS meranych hodnot kde ti to pise tych -40!
Teoria, ktorú ti niekto naimplementoval do hlavy že je to bohaté kvoli tým -40° nemusí byť ešte pravdivá..
z tej zavady čerpací článok...piše to skrat vyhrievania ....po slovensky teda.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Omlouvám se všem.
Tuto radu mi dali u škodovky že je směs bohatá a prvně bych mě řešit ten nesmysl tepoty vody na výstupu z chladiče -48 stupňů.Závada čidla G83(které tam není) nikdy nebyla načtená jako závada tu jsme našli až v akčních členech že to hlásí tuto teplotu.
Zitra dcera odveze a budu čekat až se zase rozsvítí kontrolka a pojedu rovnou do Seata.
Mnohokrát děkuji a přeji hezký zbytek svátků.
Tuto radu mi dali u škodovky že je směs bohatá a prvně bych mě řešit ten nesmysl tepoty vody na výstupu z chladiče -48 stupňů.Závada čidla G83(které tam není) nikdy nebyla načtená jako závada tu jsme našli až v akčních členech že to hlásí tuto teplotu.
Zitra dcera odveze a budu čekat až se zase rozsvítí kontrolka a pojedu rovnou do Seata.
Mnohokrát děkuji a přeji hezký zbytek svátků.
Je vidět, že kluci ve Škodovce, když viděj Seata tak začínaj panikařit, přestože to samý maj ve Fábii ... No a ten vocas, co Ti to logoval VAGem, ten tomu asi taky moc nehoví ...
Lambdu jsi měnil, ale závady lambdy stále zapsaný a ani vedení od konektroru nikdo neprověřil ...
Tohle je nepochopený princip a je to přesně naopak
https://forum.skodahome.cz/topic/120233 ... ji-12-tsi/
Lambdu jsi měnil, ale závady lambdy stále zapsaný a ani vedení od konektroru nikdo neprověřil ...
Tohle je nepochopený princip a je to přesně naopak
přičemž za to vysokotlaký čerpadlo bych taky ruku do ohně nedal ...Jarus 155 píše: Přidávám sken závady z Vagu,ale jelikož je bohatá směs tak to hlásí tu řídící lambdu.U škodovky si s tím také nevědí rady poněvadž je to nepustí do Seata.
https://forum.skodahome.cz/topic/120233 ... ji-12-tsi/
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
podle toho výpisu se zdá, že to píše chyby na obou lambdách s vyhříváním, to znamená, že nejpravděpodobnější bude prasklá pojistka v přístrojové desce č.28, pokud by to psalo jen jednu lambdu a lambda je ok, je někde prerušenej drát, v DP to čidlo uvádí, ale je možný, že ho tam přestali montovat a ta hodnota v jednotce je opravdu jen nějaká náhradní hodnota, kterou jednotka neuvažuje a pokud to nevyhazuje chybu, je potřeba ji ignorovat, ta lambda bude mít samozřejmě na spotřebu a problémy s tím spojený velkej vliv, takže nejdřív bych se jal opravovat toto
Do toho vysokotlakého čerpadla se nekoupí nějaká opravná sada?Vždyť to bude otázka nějakého "O" kroužku, tady už nejsou opraváři,ale výměnkáři.Je mi jasné že pro servis je rychlejší, ale hlavně výnosnější prodat čerpadlo s rabatem za 8 litrů než přetěsnit za litr.Ale pokud nejsou náhradní díly tak co se dá dělat.
To je jako rotační vstřikovací čerpadlo nové za hromadu, přetěsnění v Měříně za 2,5 litru.
To je jako rotační vstřikovací čerpadlo nové za hromadu, přetěsnění v Měříně za 2,5 litru.