SEAT Ibiza 1.2TSI čidlo teploty chl. kapaliny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tyhle vs. pumpy na TFSI/TSI jsou neopravitelný, jen kus za kus ...
Stejně jako s tím bojovali třeba u 2.0/1.8 z EA888 Gen3 a nebo novějších 1.2 z EA211, vytáhněte pumpu z uložení na hlavě, ale vysokotlakou přípojku na rail nechte připojenou, a při zapnutým zapalování a natlakovaným systému čerpadlem v nádrži sledujte, jestli kolem zdvihátka pumpy neprolíná benzín
https://www.ulozto.cz/tam/_hAGyR3Qpj1gD
Ale nejdřív bych opravdu řešil ty chyby kolem lambd
Stejně jako s tím bojovali třeba u 2.0/1.8 z EA888 Gen3 a nebo novějších 1.2 z EA211, vytáhněte pumpu z uložení na hlavě, ale vysokotlakou přípojku na rail nechte připojenou, a při zapnutým zapalování a natlakovaným systému čerpadlem v nádrži sledujte, jestli kolem zdvihátka pumpy neprolíná benzín
https://www.ulozto.cz/tam/_hAGyR3Qpj1gD
Ale nejdřív bych opravdu řešil ty chyby kolem lambd
Ještě že jsou velikonoce tak mám čas se tím zabývat.
Nevím přesně kdy ale myslím že ve čtvrtek jsem dával nový olej z důvodu že tam bylo místo 3,5litru 5litrů aby se to nezadřelo,bylo ho tm něco nad horní pole. Přes velikonoce jsem s tím nacoural max. 100km a sleduji měrku a už tam bylo nad horní prolis měrky o půl centimertu víc.Tak jsem auto zdvihl a vypustil opět olej a je ho tam místo 3,5l, 4,1l takže za těch pár kilometrů o 0,6 litru.
Takže jak se říká babo raď kounu na ten návod vyndat to VT čerpadlo a zapnou zapalování jestli to bude okolo chcát.
Ještě přikádám fotky toho nového oleje na kapkový test, z něho je patrné benzinové kolo.
Jinak Vám všem mnohokrát děkuji za pomoc.
Jarus.
Nevím přesně kdy ale myslím že ve čtvrtek jsem dával nový olej z důvodu že tam bylo místo 3,5litru 5litrů aby se to nezadřelo,bylo ho tm něco nad horní pole. Přes velikonoce jsem s tím nacoural max. 100km a sleduji měrku a už tam bylo nad horní prolis měrky o půl centimertu víc.Tak jsem auto zdvihl a vypustil opět olej a je ho tam místo 3,5l, 4,1l takže za těch pár kilometrů o 0,6 litru.
Takže jak se říká babo raď kounu na ten návod vyndat to VT čerpadlo a zapnou zapalování jestli to bude okolo chcát.
Ještě přikádám fotky toho nového oleje na kapkový test, z něho je patrné benzinové kolo.
Jinak Vám všem mnohokrát děkuji za pomoc.
Jarus.
Tipuju to na čerpadlo, tolik benzínu by asi jen vstřikama do oleje za takovou chvilku neproteklo ... No asi to vzalo lambdu sebou, kdoví jak je na tom kat ... Chce to prověřit.
Mrkni sem, kapitola 24, část 4
to předtím byla jen instrukce, ne detailní postupy.
Mrkni sem, kapitola 24, část 4
Kód: Vybrat vše
https://uloz.to/!UT9eYLluUBo3/d3e8039d561-motor-1-2-63-77-kw-tsi-pd
Rayx děkuji za reakce.Tak jsem vyndal to čerpadlo a nezdá se že by to teklo.Teda teklo poněvadž jsem neopřel tu pružinu s pístkem o hlavu(víko) a pístek vylétl ven a to teda teklo, dal jsem zpět a neteče ani kapka. Je teda fakt že pístek je v jiné poloze ktyž se to stáhne,dále jsem vyndal ten váleček co je proti čerpadlu a tam je to také v cajku.
Tak tam asi naleju ten naředěný olej a nechám zase ukázat co napíše počítač a pak asi servis SEAT.Už si s tím nevím rady.Jedině ty vstřikovače?
Přikládám foto toho čerpadla.
Jarus.
Tak tam asi naleju ten naředěný olej a nechám zase ukázat co napíše počítač a pak asi servis SEAT.Už si s tím nevím rady.Jedině ty vstřikovače?
Přikládám foto toho čerpadla.
Jarus.
Člověče, jestli ten pístek vyletěl z čerpadla, tak je podle mě čerpadlo KO a je to ten problém ... Ten pístek bude mít utržený talířek, jak to vypadalo na tom konci, co vylítl ven? No tohle neznám, možná je to jinak ...
No, to je výmysl, opotřebení bude asi velký a pod tlakem to kolem pístku bude ten benzín pouštět do oleje, čerpadlo tlačí až 14MPa a teprve pak se otevře přepoušťák. Na diagu by bylo jiste vidět, že tlak paliva nedosahuje požadavku ...
Poslední revize vs. pumpy co tam cpou nyní je 03C127026R
předcházeli tomu pozpátku tyto
03C127026P
03C127026M
03C127026J
03C127026E asi je na autě, že?
03C127026D
co zdvihátko, na to si mrkl? No je s rolnou, tak to bude OK.
Aktuální je 06L109311
předchozí 06H109311B
No, to je výmysl, opotřebení bude asi velký a pod tlakem to kolem pístku bude ten benzín pouštět do oleje, čerpadlo tlačí až 14MPa a teprve pak se otevře přepoušťák. Na diagu by bylo jiste vidět, že tlak paliva nedosahuje požadavku ...
Poslední revize vs. pumpy co tam cpou nyní je 03C127026R
předcházeli tomu pozpátku tyto
03C127026P
03C127026M
03C127026J
03C127026E asi je na autě, že?
03C127026D
co zdvihátko, na to si mrkl? No je s rolnou, tak to bude OK.
Aktuální je 06L109311
předchozí 06H109311B
Rayx je tam 03C127026E, jak jsem to vyndal a nechal volně zapnul klíčky tak to vylétlo ven,tak jsem to nasunul zpět a opřel o přírubu na víku jak je vidět z fotky.Po opětovném zapnutí ani kapka.Ten pístek by tedy jak píšeš neměl jít vůbec vyndat?
Ale z toho řezu čerpadla to není nijak zajištěné,takže to musí jít vyndat.
To zdvihátko s válečkem je OK.
Ale z toho řezu čerpadla to není nijak zajištěné,takže to musí jít vyndat.
To zdvihátko s válečkem je OK.
No nejspíš to opravdu vyndavat jde, ale nejsi sám, komu to pere benzín do oleje, těch revizí maj požehnaně. On tlak od čerpadla v nádrži je prd, takže jestli to pouští, musí pracovat přímo pístek pumpy ...
Nech si někým načíst, jakej tlak to dává tlak na railu, jak volnoběh tak v zatížení, studený i ohřátý skupina 106, pole 2, asi je to stále podle požadavku pole 1, že to nenapíše chybu ale kdo ví ...
Nech si někým načíst, jakej tlak to dává tlak na railu, jak volnoběh tak v zatížení, studený i ohřátý skupina 106, pole 2, asi je to stále podle požadavku pole 1, že to nenapíše chybu ale kdo ví ...
neříkám, že nemůže být problém s tím čerpadlem, ale rozhodně bych začal opravou okolo chyby co vyskakuje v souvislosti s lambdou, problém je okolo vyhřívání lambdy a ať už je vadná lambda nebo je problém s drátama, je potřeba opravit nejdřív toto, pak bude vidět i v měřených hodnotách bohatost směsi a pokud toto bude ok a olej bude přibývat pak je problém někde dál, jinej postup je podle mě špatnej
Huml máš pravdu začneme s tím chybovým kodem P2237.Něco jsem hledal na netu a je to tam popsané:takže ten vstřikovací impuls může být hodně dlouhý.
P2237 Popis Snímač předního kyslíku ( snímač O2) je umístěn do výfukového potrubí. Detekuje množství kyslíku ve výfukových plynech ve srovnání s vnějším vzduchem. Ohřívací kyslíkový senzor 1 má uzavřenou trubku z keramického zirkonu. Zirkonium generuje napětí z přibližně 1V v bohatších podmínkách na 0V v méně náročných podmínkách. Signál vyhřívaného kyslíkového senzoru 1 je odeslán do řídícího modulu motoru ( ECM ). Modul ECM nastavuje trvání vstřikovacího impulsu, aby dosáhl ideálního poměru vzduch-palivo. Ideální poměr vzduchu a paliva se vyskytuje v blízkosti radikální změny od 1V do 0V.
Jaké opravy mohou opravit kód P2237?
Vyměňte snímač O2 za otevřený okruh v okruhu topení.
Opravte kabelážní konektor nebo kabeláž k senzoru O2.
Vyměňte napájecí relé pro okruh ohřívače kvůli vyhořelému nebo zkratovanému okruhu, který indikuje test přesnosti.
To relé najdu kde?Mám strach s tím jet aby se nezadřel motor,budu to muset odtáhnout raději.K tomu Autoelektrikáři.
Jarus.
P2237 Popis Snímač předního kyslíku ( snímač O2) je umístěn do výfukového potrubí. Detekuje množství kyslíku ve výfukových plynech ve srovnání s vnějším vzduchem. Ohřívací kyslíkový senzor 1 má uzavřenou trubku z keramického zirkonu. Zirkonium generuje napětí z přibližně 1V v bohatších podmínkách na 0V v méně náročných podmínkách. Signál vyhřívaného kyslíkového senzoru 1 je odeslán do řídícího modulu motoru ( ECM ). Modul ECM nastavuje trvání vstřikovacího impulsu, aby dosáhl ideálního poměru vzduch-palivo. Ideální poměr vzduchu a paliva se vyskytuje v blízkosti radikální změny od 1V do 0V.
Jaké opravy mohou opravit kód P2237?
Vyměňte snímač O2 za otevřený okruh v okruhu topení.
Opravte kabelážní konektor nebo kabeláž k senzoru O2.
Vyměňte napájecí relé pro okruh ohřívače kvůli vyhořelému nebo zkratovanému okruhu, který indikuje test přesnosti.
To relé najdu kde?Mám strach s tím jet aby se nezadřel motor,budu to muset odtáhnout raději.K tomu Autoelektrikáři.
Jarus.
Zajímavá informace Nezkusils ten pístek proti pružině aspoň trochu zmáčknout, jestli v tom směru jde lehce? Evidentně řešili povrchovou úpravu a tedy odolnost toho pístku, třeba se jen přilepil k těsnění
Rus má jedno prý R tady rozebraný
https://www.youtube.com/results?search_query=03C127026
Jinak, kdo vlastně tyhle pumpy na 1.2 a 1.4 TSI pro VAG dodává, Pierburg nebo Hitachi? Bosch to není ...
Rus má jedno prý R tady rozebraný
https://www.youtube.com/results?search_query=03C127026
Jinak, kdo vlastně tyhle pumpy na 1.2 a 1.4 TSI pro VAG dodává, Pierburg nebo Hitachi? Bosch to není ...