SEAT Ibiza 1.2TSI čidlo teploty chl. kapaliny

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jarus 155
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 08 kvě 2016, 16:02
Bydliště: Humpolec

Příspěvek od Jarus 155 »

karel4 kde jsi objednával to čerpadlo?(cena?) Dneska jsem ho znovu vyndal a píst vyjede jako nic. V Seatu v Jihlavě mi zase technik tvrdil že čerpadlo ještě neměnili že to bude chcát vstřikovačem.
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1306
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Je to originál,takže cena 6844kč -malá sleva.můžeš ho koupit kdekoli třeba ve Škodovce nebo Seat ceny jsou stejné.
Např. ACI
http://www.aci.cz/default.asp?show=sivs ... 03c127026r

nebo CC-díly
http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-paliva-14
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

U CC bych si před nákupem nechal ověřit, že dodají skutečně R a ne předchozí/starší revizi ;)
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1306
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Proto jsem bral origo.
Jarus 155
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 08 kvě 2016, 16:02
Bydliště: Humpolec

Příspěvek od Jarus 155 »

karel4 děkuji dám vědět co a jak pokračuje dál.Na pondělí jedu k elektrikáři skrze tu chybu P2237.
Jarus 155
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 08 kvě 2016, 16:02
Bydliště: Humpolec

Příspěvek od Jarus 155 »

Zdravím takže závada nalezena stále otevřený jeden vstřikovač! Teplé auto už nešlo ani nastartovat.
Chyba P2237 pouze sporadická.
Jinak auto půjde pryč, v Pelhřimově jezdí dva Rapidy najeto 30000km jedna jezdí dálky tam je to bez problému s benzinem v oleji, druhá jezdí krátké pojížďky po městě atd a tam benzin v oleji narůstá, neustálá reklamace,výměna pal.čerpadla,vstřiků,vážení olejů po testu a stále stejné.
Doporučení výrobce nejezděte krátké trasy a pak to bude v cajku.
Kupuji Golfa 5 bez DPF.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A s tím si autorizák, sice Škoda a ne Seat ale motor je stejný napříč, neporadil. Pěkná anabáze od čidla teploty, lambdy, vs.pumpy až ke vstřiku ... Na svíčkách to nebylo poznat? Ta s protýkajícím vstřikem musela bej mokrá ;) Každopádně i jen sporadická P2237 je lambda a ne vstřik.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

:D dnes je každý mechanik, potom to takto končí. 2 strany okolo vyhrievania lambdy a preto ze nevedia po sebe vymazat zavadu.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“