Máš staré auto, tak plať
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Máš staré auto, tak plať
Nechci vyvolávat nějakou paniku, je to zatím jen hrubej nástřel studie, co si nechalo vypracovat MD. Ale dobrý vědět, co na nás babišovci chystají. Bude líp!
http://www.auto.cz/poplatky-na-stara-au ... vat-120273
(Je to i v aktuálním světu motorů)
http://www.auto.cz/poplatky-na-stara-au ... vat-120273
(Je to i v aktuálním světu motorů)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
hezký a co veterány co třeba 50 ročně to experty nenapadlo?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
xichtbuk nikoho nezajímá, protože bez něj se do práce dostanu, a pokud nebude, nic se nestane. Ale pokud schválej takovou kokotinu, tak si spoustu lidí nebude moct dovolit ani takový luxus, jako je ježdění do práce, protože na to nebudou mít.
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
Jasně, každej zaměstnanec si za dva roky našetří na tu spotřební mrdku, aby mohl tři roky v klidu jezdit, než se to cely zesere
Pořád bude starej pekáč nejlevnější forma dopravy, i kdyby měl člověk platit výpalné 10k za rok. Akorát to zas lidi budou od státu vybírat zpět jiným způsobem, jako nepřiznanej celej příjem atd.
Pořád bude starej pekáč nejlevnější forma dopravy, i kdyby měl člověk platit výpalné 10k za rok. Akorát to zas lidi budou od státu vybírat zpět jiným způsobem, jako nepřiznanej celej příjem atd.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
E63 645Ci
tak to můžu jebat z výšky. kolo nebo budu chodit pěšky.WOB píše:vám říkám od roku 2020 už jen hybrid nebo plnoelektrický auto.
každopádně toto koluje už pár dní po netu... prý je to nějaký návrh z roku 2015
Naposledy upravil(a) Vici dne 29 bře 2018, 09:27, celkem upraveno 1 x.
je to hnus no, tuhle tam jeden dědula na dílně hořekoval že má starý auto a na nový nemá, že potřebuje jezdit k doktorovi,autobus mu v dědině jede jednou za den a já nevím co...
dobře,beru ekodaň za dovezený starý auto,ale to co už tad je a lidi to užívasjí,ať nechají v klidu dožít a ne že tě budou solit každej rok nějaký extra daně,technickou po půl roce a podobný kraviny...
dobře,beru ekodaň za dovezený starý auto,ale to co už tad je a lidi to užívasjí,ať nechají v klidu dožít a ne že tě budou solit každej rok nějaký extra daně,technickou po půl roce a podobný kraviny...
Je to svinstvo a doufám, že to neprojde. Je to taky v lidech, mě se smáli, proč dělám tyhle sráče a přitom těm ubožákům nedošlo, že to je právě kvůli takovým lidem, kteří jedou vedle do vesnice nakoupit nebo k autobusu apod. Samozřejmě krysy vyztužené penězi ze státu, popřípadě dotacemi z Eu tohle nechápou. Ti řeší, že nebudou moci se svým fárem v plné palbě a nikdy jinak jezdit po Mníchově...Sociální cítění není stávkovat za zvýšení svého platu, ale pomáhat těm, kteří to nejvíc potřebují a to i třeba tím, že nebudu cucat od svých rodičů a babiček prachy, ale vydělávat si je sám a tím umožnit, aby si mohli "stařečci" to nové auto koupit...A že existují sobečtí idioti je samozřejmě u nás běžné...
nepropadat panice...
Jako pochopil bych při každým prodeji výpalné podle emisní třídy (platil vy kupující) každej rok to je trochu moc...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!