Chybove kody po chiptuningu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
andy220
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 26 zář 2016, 01:12

Chybove kody po chiptuningu

Příspěvek od andy220 »

Zdravim Pani, hladam radu najma u profesionalov, ktori sa venuju chiptuningu. Dal som si spravit chiptuning mojho 2.2 common railu na 190 koni a 400Nm, co bolo odmerane na brzde. Teraz mi vybehla zlta kontrolka motora a spravil som diagnostiku. Je tam par permanentych chyb ako nizsie
2373 - Adjustment of injector injection quantities
- 600 bar
- Permanent
22E7 - High pressure control (fuel)
- Rail pressure monitoring; rail pressure too high
- Intermittent
Pani teraz otazka, je to nebezpecne, nemoze sa mi poskodit motor, vstreky atd? Maximalny vykon vyuzivam zriedka pri predbiehani, skor krutiaci moment v strednych otackach. Je to normalne, ze po chiptuningu sa objavia chyby v motorovej elektronike?Vdaka za radu. Andy
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4639
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Kde? Traktor,sekačka?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
andy220
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 26 zář 2016, 01:12

Příspěvek od andy220 »

Motor MB CDI 200, OM646 common rail bez DPF.
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Osobne bych vzal auto, zajel s tim zpet k upravci který to takto "upravil" a natvrdo to vyreklamoval. Potom bud vazne zazadal o novou upravu vcetne brzdy kde se uz hlavne nebudou zadne chyby vyskytovat , vcetne zaverecne diagnostiky nebo rovnou zazadat o nahrati puvodniho softu ( kazdý solidni upravce si ho zalohuje) a vraceni plne castky penez za upravu :P
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
andy220
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 26 zář 2016, 01:12

Příspěvek od andy220 »

Zalohu binarny subor som dostal, s tym nie je problem. Ono je otazka ci tie chybove kody suvisia s chiptuningom. Ono je tam vysoky tlak paliva a pretlakovy ventil na turbe ma nejaky skrat. Mozno tie cidla su vadne. Otazka na profikov tu je, ci je to normalne, ze je vysoky tlak paliva v rampe kvoli chiptuningu, alebo ci je vadne cidlo tlaku nafty na common rail rampe? Buduci tyzden idem na dynamicku diagnostiku, priamo do mercedesu tak uvidime.
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Kto to chipoval? Niekedy to napovie...
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
andy220
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 26 zář 2016, 01:12

Příspěvek od andy220 »

Robil to Profituning, su to profici, maju meraciu stolicu MAHA, robia zavodne auta, nepochybujem o nich. Tie chyby maju do cinenia asi s vadnymi cidlami, idem na dynamicku diagnostiku priamo do Mercedesu tak uvidim.
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

No nezlob se na me , ale opravdový profik - tuner kdyz uvaze auto na brzdu, udela prvotni diagnostiku vcetne vycteni vsech chyb a zjisti , ze je neco na HW v neporadku , treba i prkotina , tak dal uz nic nepodnika , auto odvaze a majitele posle napred vse dat do naprostýho poradku.
Prece nebude ladit SW, kdyz mu na diagnostice vyskakuji chyby na HW, to prece nema vubec zadný smysl.
Pokud preci jen upravu provede , tak to neni opravdu zadný profesional, ale vydriduch co kouka narejzovat co nejvic stuj co stuj

Pokud muzu radit, nejdriv si dej auto doporadku co se týka HW a najdi si jineho upravce
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

to víš jak ze to sou profíci? ze mají v názvu profi nebo že mají brzdu?? .....presne jak piše ,,cin,, dát vše do pořádku a pak jet jinam na ladění. Samozřejmě zpět k nim na náhrání původního softu a vrácení penez....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

no akí sú všetci hrrr :) Ešte neviete čo sa stalo a už je na vine úpravca :D.

Takéto veci sa okamžite reklamujú úpravcovi a nerobia sa mu veci poza chrbát.

auto môže byť pred úpravou bez závad a po úprave aj keď je dobrá...sa môže stať kadečo. Predsalen sa menia parametre dávok, tlakov, regulácia atď...

Ja osobne pochybujem žeby niekto v profituningu brzdil mercedes ktorému svieti check motora...

za toto kľudne môže opotrebovaná regulácia paliva ... tak od brucha.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4639
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

V Mercedesu (autorizák,jiný nemá cenu) ho stejně vyhodí nebo mu dají origo mapy(které si nechají zaplatit) a pak budou hledat ty chyby a odstraní je.
Ke mě takhle někdo přijet"jé,vono to nejede" udělám to jak v MB. Já nevím,kdo tam co upravoval.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
andy220
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 26 zář 2016, 01:12

Nikto k veci

Příspěvek od andy220 »

Pani zdoraznujem, po chiptuningu nesvietil error check. Vsetko bolo super, narast vykonu bol plynuly, auto bez DPF nedymi, zmizli sadze z vyfuku, motor ziskal pruznost.Zavady co popisujem vyleteli cca po odjazdeni 20000km teraz. Zlta kontrolka error check svietila cca hodinu a uz zhasla.

Pani citam tu tony sraciek. Nikto nema konkretny koment ku chybam co popisujem!!! Ci vysoke davky su dosledok ciptuningu a problem a je to normal, ci tam je naprd pretlakovy ventil turba atd atd. Pani k veci alebo to tu zabalme...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tak v 1. rade choď na original diag a daj sem screen, nemusis do mercedesu. stačí k niekomu čo má xentry.

ja ziadnu chybu pretlakoveho ventilu na turbe nevidim...vidim tam 2 zavady regulacie tlaku na raily.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

niekto tu asi neuvadza uplnu pravdu..tema sa vola "chybove kody po chiptuningu" ...čož mi napovedá..bezprostredne PO..
nie 20 000km po! otazku si podaval na upravcov..prečo? ked sa to odohralo 20tisíc PO ? :roll:
"je to normalne,že po chiptuningu sa objavia chyby v ecu?" niečo v tomto zmysle si napisat..
z tvojej témy a opisu chyby mi to nedošlo,že to mohlo byt aj pred 20tisic km chipovane..jak maš najazdene 20tisic km na softe,problem tam nehladaj..ale v opotrebovanej sučiastke..ak sa to stalo bezprostredne po uprave..reklamuj. howk ;)
chceš radu,rozčuluješ sa,že ti nikto nepomože a pritom sam zavádzaš a neuvadzaš uplne info čo je potom pre niekoho kto chce poradit metuce a veduce na inú cestu..= k upravcovi.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“