Octavia 3 facelift led světla nebo halogen
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak tu G5 porovnej s adekvátní O2 z té doby... a myslím si, že té "hniloby" tam také nebude málo...
Jasně, věc vkusu je ryze individuální
Pouze jsem ryze pragmaticky napsal, že je pravděpodobné (minulý akční Marathon tak vycházel), že Golf v Marathon edici vyjde / může vyjít značně lépe než Okta...
Jasně, věc vkusu je ryze individuální
Pouze jsem ryze pragmaticky napsal, že je pravděpodobné (minulý akční Marathon tak vycházel), že Golf v Marathon edici vyjde / může vyjít značně lépe než Okta...
GIV Variant TDi ???kW
Určitě LED, já mám teda jen natáčecí bixenony a už to je neskutečný rozdíl. Osobně jsem z octavie byl a jsem hodně zklamaný a už bych radši koupil Golfa, ale kombík je hezčí octa, to určitě.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Pokud vezmu pouze funkčnost a spotřebu, pak nemám problém, najeto to má 100 tis a kromě 3x výměny oleje vůbec nic, dlouhodobá spotřeba 5l (110kW TDI) Ale to je bohužel všechno. V předním skle se odráží přístrojovka a to brutálně, drnčící kastlík spolujezdce jsem dosud nevyřešil ani já ani servis. (mám tam nalepenou spoustu filcových podložek a je to trochu lepší) Nulování údajů z jízdy na displeji rádia servis nevyřešil a na konci záruky řekli že je to normální... sedačky ze kterých jsem se po 3000km po Francii nemohl půl roku hýbat a ještě jak řidičovu sedačku posunu tak mi v zatáčce popojede a zajistí se druhá strana. Jakmile dáš něco do kastlíku nebo nedejbože do kapsy ve dveřích tak jedině obalit utěrkou, jinak to klepe a drnčí. Filc pod nohama je krátkej a na stranách vylejzá z pod té plastové krycí lišty co je na prahu zevnitř. Dešťový senzor jsem se za 4 roky nenaučil asi správně používat, protože pořád jen hýbu citlivostí na páce ale výsledek stejně nula. Jakmile se zvednou volnoběžné otáčky (zima, regenerace) tak duní celý vnitřek že není slyšet slova. Taky jízda po záplatované silnici způsobuje takový zvláštní nepříjemný akustický hluk těžko popsatelné ale nepříjemné. Když porovnám materiály třeba na výplních dveří u O3 a Golfa tak je mi příjemnější ten golf. S Golfem jsem taky jezdil a tam jsem tyhle věci nepozoroval. Prostě jsem za ty peníze čekal trochu něco jinýho než jen plechovou krabici zevnitř polepenou molitanem. Ale třeba jsou na tom ostatní auta stejně. Teď jsem prolézal trojkového superba a musel jsem se tlemit tomu zpracování a materiálům vevnitř. Nechápu jak to někdo může nazvat vlajkovou lodí. Jako do Fabie a Yetiho dobrý. Z původně rodinného miláčka se stal povoz pro maželku do práce a na nákupy.... Za 750 tis..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
[quote="MirekX"]Pokud vezmu pouze funkčnost a spotřebu, pak nemám problém, najeto to má 100 tis a kromě 3x výměny oleje vůbec nic, dlouhodobá spotřeba 5l (110kW TDI) Ale to je bohužel všechno. V předním skle se odráží přístrojovka a to brutálně, drnčící kastlík spolujezdce jsem dosud nevyřešil ani já ani servis. (mám tam nalepenou spoustu filcových podložek a je to trochu lepší) Nulování údajů z jízdy na displeji rádia servis nevyřešil a na konci záruky řekli že je to normální... sedačky ze kterých jsem se po 3000km po Francii nemohl půl roku hýbat a ještě jak řidičovu sedačku posunu tak mi v zatáčce popojede a zajistí se druhá strana. Jakmile dáš něco do kastlíku nebo nedejbože do kapsy ve dveřích tak jedině obalit utěrkou, jinak to klepe a drnčí. Filc pod nohama je krátkej a na stranách vylejzá z pod té plastové krycí lišty co je na prahu zevnitř. Dešťový senzor jsem se za 4 roky nenaučil asi správně používat, protože pořád jen hýbu citlivostí na páce ale výsledek stejně nula. Jakmile se zvednou volnoběžné otáčky (zima, regenerace) tak duní celý vnitřek že není slyšet slova. Taky jízda po záplatované silnici způsobuje takový zvláštní nepříjemný akustický hluk těžko popsatelné ale nepříjemné. Když porovnám materiály třeba na výplních dveří u O3 a Golfa tak je mi příjemnější ten golf. S Golfem jsem taky jezdil a tam jsem tyhle věci nepozoroval. Prostě jsem za ty peníze čekal trochu něco jinýho než jen plechovou krabici zevnitř polepenou molitanem. Ale třeba jsou na tom ostatní auta stejně. Teď jsem prolézal trojkového superba a musel jsem se tlemit tomu zpracování a materiálům vevnitř. Nechápu jak to někdo může nazvat vlajkovou lodí. Jako do Fabie a Yetiho dobrý. Z původně rodinného miláčka se stal povoz pro maželku do práce a na nákupy.... Za 750 tis.. [/quote
Nevim jak to máš ty ale co sem jel octavi3 fl vše tiché nic sem tam nepozoroval že by bylo až tak špatně. A to jsem na takovýhle věci haklivej.
Nevim jak to máš ty ale co sem jel octavi3 fl vše tiché nic sem tam nepozoroval že by bylo až tak špatně. A to jsem na takovýhle věci haklivej.
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
Prvních cca 10 tis km bylo ticho, to je pravda... Není to drnčení od nerovností, to bych i bral ale vibracemi od motoru. Jedeš si po krásný rovný silnici 90 a drnčí kastlík nebo lupe pod rádiem. Nejvíc v zimě. Třeba benzín takové vibrace nemá a bude to dobrý nebo už na tom zapracovali. Škoda Kvasiny je ode mě 20km a když vidím co se tady děje jen kolem ubytování jejich pracovníků ze všech koutů světa, co dělají po hospodách, jak jsou silnice plný kamionů s autama, města ucpaný, lidi nasraný že musejí i v neděli do práce tak já už si Škodovku nekoupím.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
To jo ale aby tady Poláci, Ukrajinci, Indové a třeba Portugalci kurva montovali Seata a ve Španělsku se kopou do prdele to mi teda vysvětlete. Jsem zvědav za 5let....
Já osobně jsem si sám koupil nové auto poprvé v životě (když nepočítám firemní dodávky) a už takovou píčovinu nikdy neudělám...
Já osobně jsem si sám koupil nové auto poprvé v životě (když nepočítám firemní dodávky) a už takovou píčovinu nikdy neudělám...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série