Kapalina DOT 5.1 vs ESP / proslapnutý pedal VyŘEŠENO !!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kapalina DOT 5.1 vs ESP / proslapnutý pedal VyŘEŠENO !!
Prosim o 2 rady -
1,
pred asi mesicem na mem aute probehl mensi upgrade brzd , kotouce a desky jsem koupil v Renovaku a tam mi take prodejce Tomas Krejsa doporucil brdzovku Ferodo DOT 5.1 , takze jsem ji koupil .
Ted jsem ale vycetl po ruzných forech, ze se tato kapalina , ale i dalsi DOT 5.1 nejak nesnasi s ESP . Takze prosim o rady, postrehy, zkusenosti , prosim NE nejake uvahy z internetu , co se pripadne muze stat, jestli se treba nemuze neco ponicit atd.
Jeste dodam , ze jsem to zkousel na snehu a ABS i ESP normalne fungovalo.
Tohle je ta brzdovka co jsem do toho nalil
http://www.kvalitnidily.cz/Univerzalni- ... -0-5l.html
2,
Dalsi problem je , ze se nam to nedari ovdusnit.
Auto moc nebrzdi , pedal je mekký , jako kdyz se slape do hovna. Prolili jsme to s brachou 1,5l kapaliny, ale nic se nezmenilo
Predchazelo tomu ale , ze jsem za jizdy proslapl pedal, protoze mi pneumatika prodrela PP brzdovou, pancerovou ! hadici (To je tak , kdyz ma mechanik za pomocnika skurvenýho curaka co hovno umi a veri mu)
Vyskocila nejaka chyba brzd na maxidotu a rozsvitila se kontrolka brzd ktera ale po chvili zhasla , takze jsem tech 10km dojel zpet domu na jednicku. Cela strana auta byla zasrana od kapaliny, kolo a podbeh celý mokrý. Hadici jsem vymenil , ale ovdusnit to uz neslo Myslel jsem , ze se to nejak umoudri kdyz povymenujem desky a kotouce a vse radne a poctive ovzdusnime, ale bohuzel nestalo se tak .
Prosim o nejake rady, dekuju predem
1,
pred asi mesicem na mem aute probehl mensi upgrade brzd , kotouce a desky jsem koupil v Renovaku a tam mi take prodejce Tomas Krejsa doporucil brdzovku Ferodo DOT 5.1 , takze jsem ji koupil .
Ted jsem ale vycetl po ruzných forech, ze se tato kapalina , ale i dalsi DOT 5.1 nejak nesnasi s ESP . Takze prosim o rady, postrehy, zkusenosti , prosim NE nejake uvahy z internetu , co se pripadne muze stat, jestli se treba nemuze neco ponicit atd.
Jeste dodam , ze jsem to zkousel na snehu a ABS i ESP normalne fungovalo.
Tohle je ta brzdovka co jsem do toho nalil
http://www.kvalitnidily.cz/Univerzalni- ... -0-5l.html
2,
Dalsi problem je , ze se nam to nedari ovdusnit.
Auto moc nebrzdi , pedal je mekký , jako kdyz se slape do hovna. Prolili jsme to s brachou 1,5l kapaliny, ale nic se nezmenilo
Predchazelo tomu ale , ze jsem za jizdy proslapl pedal, protoze mi pneumatika prodrela PP brzdovou, pancerovou ! hadici (To je tak , kdyz ma mechanik za pomocnika skurvenýho curaka co hovno umi a veri mu)
Vyskocila nejaka chyba brzd na maxidotu a rozsvitila se kontrolka brzd ktera ale po chvili zhasla , takze jsem tech 10km dojel zpet domu na jednicku. Cela strana auta byla zasrana od kapaliny, kolo a podbeh celý mokrý. Hadici jsem vymenil , ale ovdusnit to uz neslo Myslel jsem , ze se to nejak umoudri kdyz povymenujem desky a kotouce a vse radne a poctive ovzdusnime, ale bohuzel nestalo se tak .
Prosim o nejake rady, dekuju predem
Naposledy upravil(a) cin dne 11 kvě 2018, 08:31, celkem upraveno 1 x.
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Zkusil bych samovolne nechat pretct brzdovku vsema trmenama. To znamena nasadit hadicku na odvzdusmovak pak ho povolit a jen dolevat brzdovku. Takhle bych udelal vsechny trmeny a pak zkusit projet. Pripadne pres diag. odvzdusnit ABS......
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Sežen ai dlouhou hadici na odvzdušňovací šroub tu swj zpátky do nasobky a šlapat a šlapat máš tam bublinu
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
No upgrad - spis to byla takova skoro kompletni GO brzd . V tom Renovaku jsem koupil na predek kotouce Brembo GT 323mm (druha nejvyssi rada, meli ji tam na svoje zavodni auto, ale pry presli na neco jinýho) za lepsi peniz , desky Ferodo DSPF , na zadek kotouce 280mm Zimmermann Sport + desky take DSPF + tu sportovnejsi kapalinu. Na zadni trmeny jsem si koupil opravný sady , takze výmena manzet , prachovek , vodicich koliku, nove valecky . Vsechno jsme poctive vymenili , co bylo treba tak ocistili, obrousili, namazali . Ale výsledek je zatim nicemný .
Asi je opravdu zavzdusnený to ABS , zkusim to tedy proslapat , tak jak radite. Ovzdusnit to VAGem to neumim, ani nikdo z mýho okoli, a kdo to umi , tak nema cas.
Jeste prosim dotaz - To ABS se neumi ovzdusnit nejak samo kdyz ho aktivuju treba na trave a cerpadlo bezi pomerne dlouhou dobu ??
A co to ESP ? Mate nekdo zkusenost s tou brzdovkou 5.1 ?
Kazdopadne zatim vsem moc dekuju
Asi je opravdu zavzdusnený to ABS , zkusim to tedy proslapat , tak jak radite. Ovzdusnit to VAGem to neumim, ani nikdo z mýho okoli, a kdo to umi , tak nema cas.
Jeste prosim dotaz - To ABS se neumi ovzdusnit nejak samo kdyz ho aktivuju treba na trave a cerpadlo bezi pomerne dlouhou dobu ??
A co to ESP ? Mate nekdo zkusenost s tou brzdovkou 5.1 ?
Kazdopadne zatim vsem moc dekuju
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jo to se nějak dá rozjet , někde to tu je.
Nebo vem benzínový čerpadlo nebo nějakou hydraulickou věc a vem to odspodu a sání z nádobky .
Ale poprvé zkus šlapat třeba to z tý ABS ky vyletí i spodem ..
Nebo vem benzínový čerpadlo nebo nějakou hydraulickou věc a vem to odspodu a sání z nádobky .
Ale poprvé zkus šlapat třeba to z tý ABS ky vyletí i spodem ..
Naposledy upravil(a) A6TDI dne 30 bře 2018, 12:03, celkem upraveno 1 x.
Tady je právě problém, že auto většinou dobře brzdí, ale dojdou desky nebo se mění kotouče a po výměně se najednou začne propadávat pedál..Což znamená, co se změnilo? Pedál opustil jeho běžný chod, po opravě vždy vzniklou "hluchá místa", což jsou vlastně vůle, než si brzdy sednou a vše se usadí, ale přesto je nepochopitelné, proč ten pedál jde do s.aček až k podlaze..Je tady toho už popsáno hafo, ale přesný viník není znám, je to spíš souhra elementů , které to způsobí..Já už mám strach pedál prošlápnout nebo dokonce měnit kapalinu..Takže stáhnu svěrkou hadici u kola, které opravuji, aby se zastavila kapalina z ABS, pak svěrák vyndám a malým hydr.lisem/maznicí/ nebo vzduchem vymáčknu pístek, dám novou gumičku-prachovku a pod. a píst zasunu až na doraz..Pak to napojím, dám desky , povolím odvzdušňovák, jak tady také už někdo psal a nechám odvzdušňovák vykapat..Pedál většinou moc nezmění svou dráhu a já svěrák odvzdušním, takže nemusím až dolů../a je třeba šlapat vždy v klidu, pomalu, a nenechat pomocníka aby dupal jako magor-já si to odvzdušňuji sám/....A když takhle udělám všechna kola.....TAK KURVA SE MI NĚKDY TEN PEDÁL PŘESTO PROPADÁ...Takže se naseru a dám brzdám co proto...po čemž se krok většinou zlepší a majiteli řeknu, ať vydrží, ŽE SI TO SEDNE.Což se většinou i stane..Jen mi je divné, že se tohle stává hlavně u koncernu, což nechápu...
nepropadat panice...
Ja kdyz sem na leona daval vetsi brzdy 312/256 tak se mi pak taky propadal brzdovej pedal a to sem daval vsechno novy vcetne zadnich trmenu. Zkusil sem ,,milosovu,, metodu a mam klid.......
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM