Kapalina DOT 5.1 vs ESP / proslapnutý pedal VyŘEŠENO !!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No, take jsem uvazoval o nových trmenech , ale ty RSový jsou jaksi docela drahý . Prave proto jsem se pustil cestou mensiho odporu a vymenil co slo , bohuzel výsledek nepredcil ocekavanihansdob píše:Repase zadku jsem prestal delat at jsem se snazil jak jsem se snazil tak pak sice brzdilo pedal padal jakoby dolu kdyz jsem dal novy tak OK. Toliko k repasu zadku.
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
já sem koupil zadní brzdy komplet RS samozřejmě jetý....napřed sem je zrepásnul......a pak mi to nedalo a koupil radši fungl nový třmeny od TRW, sice stály 2450,- jeden ale ted me těší že me osvítil duch svatej a koupil je nový...
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
bud to mozes odvzdusnovat rucne dookola a vozit sa po lúke aby sa pootvárali jednotlivé ventilce...a ani tak nemáš 100% záruku.
Alebo to spravíš poriadne cez riadenú funkciu odvzdušnenia. + treba 1-2 bar potlačiť do nádobky (ale nie je to nutnosť) len to urýchluje proces.
BMW na vás!!! Tam si bez odvzdušnovacej procedúry cez diag neškrtnete. a dokonca bez 1-2 bar tlaku na nádobke to človek robí 10x
Alebo to spravíš poriadne cez riadenú funkciu odvzdušnenia. + treba 1-2 bar potlačiť do nádobky (ale nie je to nutnosť) len to urýchluje proces.
BMW na vás!!! Tam si bez odvzdušnovacej procedúry cez diag neškrtnete. a dokonca bez 1-2 bar tlaku na nádobke to človek robí 10x
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Ale robi sa to aj tlakom cez nadobku a bar az dva vydrzi kazda. Kvapalinu som menil x krat na x znackach a zatial problem nebol nikdy. Tlak si vies aj zregulovat. Mam stroj na odvzdusnovanie + vicka na nadobku a nemam problem. Samozrejme servisne funkcie diagnostikou nie su zo srandy.Inak ma troska zaraza pristup majitela. Kokot je predajca brzdovky, kokot je pomocnik, ale pravdou je , ze problem je v inej osobe a troska pokori neuskodi. Nikdy som neodovzdal auto ak som neskontroloval pracu po pomocnikovi osobne! Dot5 sa znasa s esp velmi dobre a nemaju ziadny problem. Chyba je vzdy len v obsluhe.
1-2 bar kazda nadobka znesie.... urýchluje to proces.
Pokial si nezavzdušníš ventilce v ABS kocke viac menej to dáš bez diag..akonáhle sa dostane vzduch do čerpadla a ventilov...začina problem. VW malokto robi cez VCDS, vacsinou to nejak vyšlapú i ked potom padá troška pedal...ale brzdi to.
Pokial si nezavzdušníš ventilce v ABS kocke viac menej to dáš bez diag..akonáhle sa dostane vzduch do čerpadla a ventilov...začina problem. VW malokto robi cez VCDS, vacsinou to nejak vyšlapú i ked potom padá troška pedal...ale brzdi to.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Systém tlaku přes nádobku je starý jako brzdy samy, každý starší amík nebo rus bez toho nebrzdil..Ale tady není problém v brzdovém válci, až na vyjímky, kdy se po prošlápnutí válce, projede gumička a válec fixluje...Tady je komplikace v ABS..Než jsem k tomu dospěl , vždy jsem ucpal vývody z brzd. válce a pedál musí být jako kámen...Jinak nemá cenu dále postupovat...Pokud auto nemá ABS , tyhle problémy nezná..Wobe, není to takové máčo, jak myslíš, život mechanika přináší různá úskalí, která mnohým "nezůčastněným " nejdou do hlavy a považují ty v montérkách za pitomce...Často všechny poučky, fyzikální zákony a zkušenosti jsou k ničemu KDYŽ TO PROSTĚ NEJDE..
nepropadat panice...
chytroSource píše:Ako je najlepšie vymeniť brzdové hadičky aby sa nezavzdušnilo ABS ? Mám v pláne prechod na 312mm brzdy a idem meniť aj brzdové hadičky pretože už majú čo to za sebou, je nejaký návod ako to spraviť tak aby nevytiekla brzdvá kvapalina ?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Mít furt plnou nadobku kapaliny.
WOB: jsem rad ze jsi nám řekl že to neumíme odvzdušnovat že jsem to tam nenapsal ( myslel jsem že je to jasné) tak to upřesním. Není u mne problém s odvzdušněním ale s repasem ten evidentně na těchto brzdičích neumím.
Kdysi když ceny brzdičů byli vysoké jsem je repasovával. Nejčastěji opel ( ale i stary koncern,bmw atd)a nikdy nebyl problém at to ABS mělo či ne ( pro jistotu a přesnost ) ty co ABS neměli po repasu dost často zlobil zátěžak. No pak přišel koncern s platformou (golf IV,A4,passat 5 a výš,octavia,A6) a najednou začal byt po repasech třmenů vzadu problém s padáním pedálu i když auto brzdi VAG jsem měl X let VCDS jsem od svobody pořizoval když přišli octavie 2 a i přes VCDS jsem problem nevyřešil ale když jsem vyměnil brzdiče za nové odvzdušněno a vše ok i bez ježdění po louce. Takže jsem se asi nenaučil správně repasovat brzdiče tohoto systemu brzd. No ale zase na passatech B6 či tiguanu už problém není.
WOB: jsem rad ze jsi nám řekl že to neumíme odvzdušnovat že jsem to tam nenapsal ( myslel jsem že je to jasné) tak to upřesním. Není u mne problém s odvzdušněním ale s repasem ten evidentně na těchto brzdičích neumím.
Kdysi když ceny brzdičů byli vysoké jsem je repasovával. Nejčastěji opel ( ale i stary koncern,bmw atd)a nikdy nebyl problém at to ABS mělo či ne ( pro jistotu a přesnost ) ty co ABS neměli po repasu dost často zlobil zátěžak. No pak přišel koncern s platformou (golf IV,A4,passat 5 a výš,octavia,A6) a najednou začal byt po repasech třmenů vzadu problém s padáním pedálu i když auto brzdi VAG jsem měl X let VCDS jsem od svobody pořizoval když přišli octavie 2 a i přes VCDS jsem problem nevyřešil ale když jsem vyměnil brzdiče za nové odvzdušněno a vše ok i bez ježdění po louce. Takže jsem se asi nenaučil správně repasovat brzdiče tohoto systemu brzd. No ale zase na passatech B6 či tiguanu už problém není.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
[quote="octaviask"]1-2 bar kazda nadobka znesie.... urýchluje to proces.
Pokial si nezavzdušníš ventilce v ABS kocke viac menej to dáš bez diag..akonáhle sa dostane vzduch do čerpadla a ventilov...začina problem. VW malokto robi cez VCDS, vacsinou to nejak vyšlapú i ked potom padá troška pedal...ale brzdi to.[/quote
Každá ne práve koncern je zákeřnej a prdne ti bandaska fabia lupo arosa a4a6 a8 T4 do jednoho baru.O míchání brzdivky nemá cenu mluvit dávejte co doporučuje značka a ne co v renovaku.Ze skušenosti čím větší třída tím na starších vozidlech měkne pedál nemluvím o tom že jim to leptá hadice.
Pokial si nezavzdušníš ventilce v ABS kocke viac menej to dáš bez diag..akonáhle sa dostane vzduch do čerpadla a ventilov...začina problem. VW malokto robi cez VCDS, vacsinou to nejak vyšlapú i ked potom padá troška pedal...ale brzdi to.[/quote
Každá ne práve koncern je zákeřnej a prdne ti bandaska fabia lupo arosa a4a6 a8 T4 do jednoho baru.O míchání brzdivky nemá cenu mluvit dávejte co doporučuje značka a ne co v renovaku.Ze skušenosti čím větší třída tím na starších vozidlech měkne pedál nemluvím o tom že jim to leptá hadice.
když se meni hadicky nebo třmeny tak je jasný že se to muze zavzdušnit nebo zmeknout pedál prostě se to muze stát.......ale proc změkne pedál ikdyz se jen zatlačí pístky když se třeba meni desky? Nekolikrát se mi to stalo na toledu......(pomohl až ,,miloš,,) Tváří se to jakoby to bylo zavzdušněný...ale přítom by to nemelo být zvazdušněný......Nebo to je jen můj problém? díky
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM