Kapalina DOT 5.1 vs ESP / proslapnutý pedal VyŘEŠENO !!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Řekl bych, že jsi strefil hřebík na hlavičku...Vše co je stvořeno k akci a k akci není přípuštěno , postupně ztrácí svou funkci a dělá problémy. Kdo naposledy kdy jel tak, aby ABS muselo zasáhnout? Hlavně courači ABS nepotřebují, pokud nejezdí v koloně a v zimě..Rayx píše:Asi ta vracená kapalina nedělá dobře ventilům v kostce, zvlášt když se dlouho nehejbly ...
nepropadat panice...
No já když jsem ho kdysi testoval jako tehdejší novinku, tak ve své naivitě a nezkušenosti jsem jel z kopce na zasněžené, úzké cestě ,vedle za strouhou zamrzlé rybníky a já blbec jel pomalu jak to klouzalo a dupl jsem na brzdu a držel a jel jsem jako na saních , točil se jako káča, a bylo to jen tak tak..A pak jsem se dozvěděl, že funguje až od 40km/h..Jak je to dnes nevím, už to nezkouším..
nepropadat panice...
To JozefC-
snad jen male vysvetleni k Tvemu prispevku . Nikde jsem nenapsal , ze prodejce je kokot , to jsi udelal az Ty. Jinak mechanika kam davam spravovat auto znam pres 40 let , pomocnika pres 30 let , tudiz si dovolim napsat o tom pomocnikovi , ze to je curak, po slovensky kokot.
Nevim jak treba Ty by jsi tituloval cloveka , který Te diky sve lenosti a flinku (honem chvatal na cigaro) necha v klidu zmrzacit nebo zabit , v lepsim pripade jen Tebe , v horsim i rodinu nebo naopak nekoho na prechodu atd.
Ver mi , ze je to fakt docela hnusný , kdyz jedes po okrsce 3. tridy plný zatacek, potrebujes brzdit a najednou v 80km/h zjistis , ze pedal je na podlaze a nic se nedeje, to pak brzdis i ocima. Kdo to poznal,tak mi da asi za pravdu. Vis dekuju Panubohu , ze proti nic nejelo a ze jsem se nezabil sam nebo nekoho jinýho.
Takze nech prosim na mne, jak mluvim o pomocnikovi. Tim spis jeste , kdyz zjistim , ze mi navic hovado strhal zavit v tehlici, protoze brzdic zarval pelouchem na plno
Nevim , nebo nechapu proc pises , ze chyba je v obsluze - ve mne. Tim myslis to, ze jsem si dovolil na svým aute si sam vymenit brzdy a nedal zarobit nekomu jinýmu ? Nebo Ti vadi, ze jsem zde pozadal o radu ? Nebo proc myslis , ze mam malo pokory ?
Jinak ten pomocnik to dokurvil pri výmene lozisek v prednich kolech. Brzdový hadice mam ulozený v drzacich puvodem z verze 4x4, v gumove pruchodce, prave pro vylouceni jakehokoli poskozeni od rotujiciho kola , viz foto nize. Hadici staci pri montazi jen nasadit zpet do toho drzaku.
snad jen male vysvetleni k Tvemu prispevku . Nikde jsem nenapsal , ze prodejce je kokot , to jsi udelal az Ty. Jinak mechanika kam davam spravovat auto znam pres 40 let , pomocnika pres 30 let , tudiz si dovolim napsat o tom pomocnikovi , ze to je curak, po slovensky kokot.
Nevim jak treba Ty by jsi tituloval cloveka , který Te diky sve lenosti a flinku (honem chvatal na cigaro) necha v klidu zmrzacit nebo zabit , v lepsim pripade jen Tebe , v horsim i rodinu nebo naopak nekoho na prechodu atd.
Ver mi , ze je to fakt docela hnusný , kdyz jedes po okrsce 3. tridy plný zatacek, potrebujes brzdit a najednou v 80km/h zjistis , ze pedal je na podlaze a nic se nedeje, to pak brzdis i ocima. Kdo to poznal,tak mi da asi za pravdu. Vis dekuju Panubohu , ze proti nic nejelo a ze jsem se nezabil sam nebo nekoho jinýho.
Takze nech prosim na mne, jak mluvim o pomocnikovi. Tim spis jeste , kdyz zjistim , ze mi navic hovado strhal zavit v tehlici, protoze brzdic zarval pelouchem na plno
Nevim , nebo nechapu proc pises , ze chyba je v obsluze - ve mne. Tim myslis to, ze jsem si dovolil na svým aute si sam vymenit brzdy a nedal zarobit nekomu jinýmu ? Nebo Ti vadi, ze jsem zde pozadal o radu ? Nebo proc myslis , ze mam malo pokory ?
Jinak ten pomocnik to dokurvil pri výmene lozisek v prednich kolech. Brzdový hadice mam ulozený v drzacich puvodem z verze 4x4, v gumove pruchodce, prave pro vylouceni jakehokoli poskozeni od rotujiciho kola , viz foto nize. Hadici staci pri montazi jen nasadit zpet do toho drzaku.
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Bohuzel nikoho s VAGem ani s VCDS jsem nesehnal. Bud to neumi, nebo radsi reknou ,ze namaji cas .
Ptal jsem se i v servisu ve Skodovce, pan mi rekl ze se dela nejakým zarizenim za x tisic , ale cenu mi nerekl. No a samozrejmne , ze kapalinu by mi do toho nalili origo , takze cela 5.1 co jsem do toho nalil by prisla vyhodit .
Takze nejspis me ceka vyzkouset dalsi rady ktere jsem zde dostal.
Vsem zucastneným moc dekuju , jak za rady, tak i za nasmerovani
Ptal jsem se i v servisu ve Skodovce, pan mi rekl ze se dela nejakým zarizenim za x tisic , ale cenu mi nerekl. No a samozrejmne , ze kapalinu by mi do toho nalili origo , takze cela 5.1 co jsem do toho nalil by prisla vyhodit .
Takze nejspis me ceka vyzkouset dalsi rady ktere jsem zde dostal.
Vsem zucastneným moc dekuju , jak za rady, tak i za nasmerovani
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Takže problém s měkkým pedálem + dlouhým chodem + slabým brzdným účinkem na mém autě je vyřešen
Pomohly mi rady zde z tohoto vlákna a aktivní pomoc člena hansdob. Zde je řešení v mém případě:
Koupil jsem nakonec továrně repasované zadní třmeny ATE a + řádné spuštění čerpadla ABS/ESP na louce , potom všechny kola ovzdusněny a kýžený výsledek se dostavil - pedál je zdravě tvrdý ( ne jako beton) , má krátký chod a auto brzdí
Tímto všem kdo radili velice moc děkuju Třeba to pomůže i dalším lidem
Pomohly mi rady zde z tohoto vlákna a aktivní pomoc člena hansdob. Zde je řešení v mém případě:
Koupil jsem nakonec továrně repasované zadní třmeny ATE a + řádné spuštění čerpadla ABS/ESP na louce , potom všechny kola ovzdusněny a kýžený výsledek se dostavil - pedál je zdravě tvrdý ( ne jako beton) , má krátký chod a auto brzdí
Tímto všem kdo radili velice moc děkuju Třeba to pomůže i dalším lidem
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A