Koupit Mondeo, Passata nebo P 508 okolo rv 2010

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

maslik
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 06 lis 2010, 16:22

Koupit Mondeo, Passata nebo P 508 okolo rv 2010

Příspěvek od maslik »

Ahoj, řeším nákup rodinného naftového auta okolo cenovky 150 - 220 tis.

Do výběru se mi dostalo:

Mondeo 2.0 TDCi či 2.2 TDCi do 2010 (před FL) Cena okolo 150tis
Mondeo 2.0 TDCi či 2.2 TDCi nad 2010 (po FL) Cena okolo 210tis
Passat B6 2.0 TDi CR + udělat vyvazovak Cena okolo 180tis
Passat B7 2.0 TDi CR (tam by neměl být uz problém s vyvazovakem) Cena okolo 210tis
Peugeot 508 2.0 HDi cena okolo 200tis

Vše v kombíků, kvůli kočárku a dětem... A vse by bylo s nájezdem okolo 170 - 200tis km.

Mám se něčemu úplně vyhnout nebo něco zase upřednostnit ??
Díky za postřehy, názory a jinou diskuzi :-)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Pokud nejsi zrovma vw maniak tak bych doporučil mondeo a asi radéji 2.0 tdci.Za mě jsou problémy s motorama sravnatelné s vw a pořizovací cena menší.Ale je to věc názoru a hlavně štěstí pokud se to nepovede a koupíš něco s zamaskovaným problémem tak budeš krvácet a je jedno co je to za značku.
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

nene, citröen C5 ;)
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

Tak to by musel bejt sadomasochysta (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No, masochista ani ne, mám známého ,který má C5 - téměř poslední model , který používá na dlouhé cesty a kdykoliv se jej ptám, tak co C5? Coby, nic tady není co řešit, jen olej ..A pak má druhé staršího kombíka , které honí jeho žena po městě a je to obdoba..Naposled jsem měnil gumy v ramenech a kuláky a krásná inteligentní práce, která je za chvilku a dobře ohodnocena. A motory? Má 2.0 HDi osmiventil a 16V a v zimě jen volal, že v těch velkých mrazech mu to chytlo hned, ale chvilku to šlo na 3..Má cenu tohle řešit?Samozřejmě ten první model byl problémový, ale postupně to patrně vychytali..
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

C5 120kw je uplne v pohode zena ich mala v robote dost kusov ziadny problem a najazdy boli aj 300tis ked isli prec akurat automat je trosku prispaty inam motor super a podvozok na nase cesty luxus len zavidnik to nie je ani rychle zatacky mu nevonaju ale ako rodinne auto myslim super pohodlne.508 bude motricky to iste len nema hydroactiv podvozok
BMW 330 ix
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Vw nie a zo zvysku cim novsie. Zaciatky vyroby nebrat, lebo nemaju dotiahnute veci ako C5, tak Mondeo. Motory maju identicke. Tuto ide skor o komfort, vybavu a zovnajsok, co sa ti viac zapaci.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

maslik: Šel bych do Mondea..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Mě se líbí to starší, ale díky motorům bych do něho nešel, oni přeberou motory od jinud, pak si je upraví k obrazu svému a je to průser.Možná tak ten benzin. Do Forda bych šel, ale do Mustanga.. :)
nepropadat panice...
maslik
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 06 lis 2010, 16:22

Příspěvek od maslik »

Díky za názory, taky se přikláním spíše k Fordu... Ted už jen najít toho pravého :-)...
ecu123
Přispěvovatel
Příspěvky: 391
Registrován: 16 úno 2009, 22:37

Příspěvek od ecu123 »

za mne taky mondeo a te 2,2 se neboj
Master
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 02 led 2007, 23:52

Příspěvek od Master »

Passat B7 je dobre auto, jen to v pozadovane cene asi nepujde koupit v normalnim stavu, to by chtelo bohuzel ponekud priplatit. To same v zasade plati i pro B6 s CR motorem, takze v dane cenove hladine bude asi u Fordu vetsi sance koupit dobry kus.
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

Povím Vám dnešní příhodu, jdu takhle kolem garážníka a vrtá se v Seatu, tak se ho ptám co dělá?
A on že chce vyměnit žárovky, obrysovky, ale aby se tam dostal musí sundat:
-palivový filtr
-nádržku chladící kapaliny
-odmontovat držáky těchto součástek
-odmontovat autobaterii
-odmontovat držák autobaterie

hmm... docela rozumné auto, má to olejovodní chladič, přístupnej olejovej filtr, krapet dlouhé sání zpoza předního chladiče, ale přístupnej airbox, prostě jednoduchá krásná nafta, ale tohle nevychytali.

Říkám mu : "Hele tady na světlech jsou krásně dva šrouby, není lepší a jednoduší odmontovat světla? "
A on: "Ne, protože to je přimontované zespodu a musel bych sundat nárazník!"
Já: "ok ok ok..."
Po půlhodině se vracím a borec leží pod autem a nárazník důle.
Se ho ptám: "Co je? Objevil jsi nějakou závadu? "
A on: "Ne, ale žárovka mi spadla dovnitř světla a tak musím odmontovat světla abych tu žárovku od tama dostal! To co u normálního auta trvá pět minut tady trvá 2 hodiny!"
:-D :-D :-D :-D :-D
To je srandy se slavným koncernem, jahahahaha

Jsem mu ještě chtěl říct, že u Japonca mají za světlem místo na piknik, Mochito, pivečko, klíče, mobil a stejně tu žárovku vyměníš jednou rukou a druhou se můžeš škrábat na zadku! Ale bylo mě ho líto, tak jsem mu to radši neříkal.

Jinak mě překvapilo, že to vozidlo saje horký vzduch zpoza chladiče, neboli ohřátý vzduch z chladiče. Mě by zajímalo, která pomatená hlava to vymyslela, navíc když je Seat hlavně určenej do horkého španělska kde sáním horkého vzduchu ještě ohřáteho od chladiče musí výkon jít do háje a turbína musí být strašně moc namáhaná. Prostě nechápu ty inženýry že se nemůžou domluvit na tak základních věcěch jako je prostor za světlem a sáním vzduchu. Bůh ví co je ještě ojebané uvnitř. Koncern? Už nikdy, co jsem poznal Japonce, tak se koncernu směju a ujíždím jim.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Dnes žije mechán ve stresu, co "taková kravina " vlastně čítá..Ale byla kdysi tabulka aut s nejobtížnější výměnou žárovky a byl tam nějaký japonec, kdy bylo třeba vymontovat chladič.. :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

nebo jen možná nevěděl jak na to ? (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“