Vw sharan 2,0 Tdi 103Kw kod BRT sklbanie motora

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No je podezřelý už ten pokles tlaku turba před 3000ot a samotná regulace, ty dva propady nasávanýho vzduchu (paradoxně při tom vyletí i otáčky???) přicházej až v 3600 a 3900ot. Je to serie nebo jsou tam nějaký úpravy? Jak je to s DPF, jeho zaplnění? Ta klapka v sání tedy funguje nebo ne? A jen pro obecný obrázek, jak jsou na tom korekce vstřiků na volnoběh, (sk.13), kolik to má nalítáno km?

Přiznám se, tenhle motor neznám, 2.0 8V PD ještě se starým systémem vstřiku na 1 šroub, s DPF.
gewa
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08 úno 2013, 19:55

Cukání při jízdě a teď emise do dílny

Příspěvek od gewa »

Mám stejný problém na své Alhambře r.v. 2007 2.0 TDi/103kW - BRT.

Obrázek

EGR měněn za nový a chyba 1401 se stále dokola objevuje již přes rok.

Emise do dílny a chyba 1959 je teď novinka.

Neřekl by mi někdo víc k těmto chybám.
Děkuju za rady

Popřípadě mě prosím naveďte kde na tomto fóru položit tento dotaz..
Díííky všem
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Šmarjá, když to nevyřešil nový EGR (a ten není taky KO), tak je problém v přívodu k němu ...
No a pokud není KO senzor na výfuku, tak to bude taky kabeláž, takže prohlídnout, třeba to bude "cvaklý" hned u toho vedení k EGR ... ;)
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

Co na softwarové vypnutí EGR říká DPF?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

marquee píše:Co na softwarové vypnutí EGR říká DPF?
skáče radosťou.... ešte mu daj pár tisíc ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

octaviask píše:
marquee píše:Co na softwarové vypnutí EGR říká DPF?
skáče radosťou.... ešte mu daj pár tisíc ;)
asi nechápu
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Kluci ať nezakládám nové téma - podobný problém na A4 125kw motor BRD
Dělaný vstřiky,turbo,FAP, diag mlčí
Občas ( ne pokaždé ) to v tahu cukne - jakoby vysadí na okamžik, nevím co hledat, jinak výkon OK,nehulí,starty,všechno v pohodě
Váha nová Bosch ale stejně to má takovej jakoby jalovej nástup, pěkně táhne až tak od 2tis.ot. pak už OK
Co ty klapky v sání - nemůže to nějak telit ?
díky
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

logy....

čo sa toho EGR a DPF tyka..je to dlhodoba zalezitosti. samozrejme EGR OFF skodi DPF, niektoré systémi otvárajú EGR pri regenerácií na dosiahnutie pozadovanej teploty.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“