vw golf 7 R
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vw golf 7 R
ahoj. mame doma konecne 7ku golfa R. ale nastal mensi problem. kdyz bezi na volnobeh tak po chvilce zacina jit nepravidelne (jako kdyby vynechaval) zjistila se vadna civka. pro jistotu se vymnenily vsechny ale porad ta sama zavada...vynechava pokazde na jinem valci. ale co se zjistilo tak bylo ze se rozhodi nastaveni saci vacky. na volnobeh ma drzet 15° ale hejbe se od 6° az do 60° (kdyz se dostane pres hodnotu 50° tak zacne vynecahvat) je to jako houpacka. pomuze vymnenit jen ten nastavovaci segment vacky plus elektromagnet co ho ovalda ? nebo je lepsi vymnenit i rozvody ? motor 2.0TSI 221kw CJXC najeto 82tis
jinak zavady tyto
14870 - bank1: camshaft A (INTAKE)
14874 - Camshaft position senzor G40
jinak zavady tyto
14870 - bank1: camshaft A (INTAKE)
14874 - Camshaft position senzor G40
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Gen3 EA888 a její nízký tlak oleje, k tomu vydřená ložisková stěna a konce obou vačkových hřídelí ... Až to najdeš a vyřešíš, tak se pochlub, co to bylo Napínák i řetěz bude OK, tady si už ECU hlídá vytažení řetězu ...
Takže vyřeš nejdřív tu G40, kvůli které to není schopný udržet časování podle požadavku a pak se uvidí Číms to načítal?
Takže vyřeš nejdřív tu G40, kvůli které to není schopný udržet časování podle požadavku a pak se uvidí Číms to načítal?
Číslování naprd ale mělo by to být toto
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 011/000017
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 341/000833
vynechává to díky většímu překrytí ventilů, to se mu na volnoběh nelíbí
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 011/000017
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 341/000833
vynechává to díky většímu překrytí ventilů, to se mu na volnoběh nelíbí
Klasický INA fluted Tady ale tlak do variátorů jde z ložiskový stěny ne jak na starších viz SSP246.
CJX v strojový EN překladu z FR
nebo RU
http://vwts.ru/pps/pps_606_dvig_audi_tf ... 88_rus.pdf
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_246.pdf
Nedávno jsem na to upozorňoval pod 1.4 v souvislosti s 1.8 Gen2 EA888, tam je jen na sací straně, Gen3 už má obě, o to více radostí ...
Jo, a AVS k tomu
Diesly se přestanou vyrábět, místo nich přijdou 2.0 TSI
https://www.instagram.com/p/BhO5zoRFdbA/
CJX v strojový EN překladu z FR
Kód: Vybrat vše
https://www.carworklog.com/stuff/SSP/SSP%20606%20-%20Audi%201,8l-%20and%202.0l%20TFSI%20engines%20of%20series%20EA888%20(3rd%20generation%29.pdf
http://vwts.ru/pps/pps_606_dvig_audi_tf ... 88_rus.pdf
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_246.pdf
Nedávno jsem na to upozorňoval pod 1.4 v souvislosti s 1.8 Gen2 EA888, tam je jen na sací straně, Gen3 už má obě, o to více radostí ...
Jo, a AVS k tomu
Diesly se přestanou vyrábět, místo nich přijdou 2.0 TSI
https://www.instagram.com/p/BhO5zoRFdbA/
https://youtu.be/Q9UrYjKKn2k
Takhle se chova vacka. Zkusim nejdriv vymnenit ten snimac a hydraulickej prvek co je ve vacce. Pak budu pokracovat dal. A s dilama pocitam jedine original.
Takhle se chova vacka. Zkusim nejdriv vymnenit ten snimac a hydraulickej prvek co je ve vacce. Pak budu pokracovat dal. A s dilama pocitam jedine original.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
no dobre ale tu nemáš hydraulické ventily ktore by riadili tlak v tých nastavovačoch.....čo tam reguluje tlak???Rayx píše:Klasický INA fluted Tady ale tlak do variátorů jde z ložiskový stěny ne jak na starších viz SSP246.
CJX v strojový EN překladu z FRnebo RUKód: Vybrat vše
https://www.carworklog.com/stuff/SSP/SSP%20606%20-%20Audi%201,8l-%20and%202.0l%20TFSI%20engines%20of%20series%20EA888%20(3rd%20generation%29.pdf
http://vwts.ru/pps/pps_606_dvig_audi_tf ... 88_rus.pdf
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_246.pdf
Nedávno jsem na to upozorňoval pod 1.4 v souvislosti s 1.8 Gen2 EA888, tam je jen na sací straně, Gen3 už má obě, o to více radostí ...
Jo, a AVS k tomu
Diesly se přestanou vyrábět, místo nich přijdou 2.0 TSI
https://www.instagram.com/p/BhO5zoRFdbA/
tie magnety?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke