vw golf 7 R

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

vw golf 7 R

Příspěvek od jirka.p »

ahoj. mame doma konecne 7ku golfa R. ale nastal mensi problem. kdyz bezi na volnobeh tak po chvilce zacina jit nepravidelne (jako kdyby vynechaval) zjistila se vadna civka. pro jistotu se vymnenily vsechny ale porad ta sama zavada...vynechava pokazde na jinem valci. ale co se zjistilo tak bylo ze se rozhodi nastaveni saci vacky. na volnobeh ma drzet 15° ale hejbe se od 6° az do 60° (kdyz se dostane pres hodnotu 50° tak zacne vynecahvat) je to jako houpacka. pomuze vymnenit jen ten nastavovaci segment vacky plus elektromagnet co ho ovalda ? nebo je lepsi vymnenit i rozvody ? motor 2.0TSI 221kw CJXC najeto 82tis

jinak zavady tyto

14870 - bank1: camshaft A (INTAKE)
14874 - Camshaft position senzor G40
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tak od brucha strelím....rozhodený rozvod. tj nastavovač, retiazka, napinak.
82t to akurat :)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

dobra...tak to asi vidim tak ze to rozhodime a pro jistotu vse vymnenime...
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

s tým nastavovačom je to také ošemetné...nový stojí ranec. rozhod a poskúšaj.

pozri aj ventil ktory reguluje tlak oleja v tom nastavovači.

hlavne dat origo rozvody!!! nie ET za 200€!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

pri tych km.. vymena napinaku a retaze plus nastavovac... :/
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

no ked sa dozviete cenu dielov a práce ..... pustíte to dole z kopca
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

nj :D samostatny napinak uz pri 1.8t je palka :) ak by to bolo pri 200t km tak fajn.. ale je to malo km nato aby sa ozval napinak...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Gen3 EA888 a její nízký tlak oleje, k tomu vydřená ložisková stěna a konce obou vačkových hřídelí ... Až to najdeš a vyřešíš, tak se pochlub, co to bylo ;) Napínák i řetěz bude OK, tady si už ECU hlídá vytažení řetězu ...
Takže vyřeš nejdřív tu G40, kvůli které to není schopný udržet časování podle požadavku a pak se uvidí ;) Číms to načítal?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

aha pardon to už má magnet na nastavovači..

ale podla mna tie 2 zavady budu kvoli vačke mimo..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Číslování naprd ale mělo by to být toto

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 011/000017

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 341/000833

vynechává to díky většímu překrytí ventilů, to se mu na volnoběh nelíbí :D
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

pozerám tie nastavovače na vačkách...

to je dáky hydraulicko-magnetický patent????

Inak ten variabilný zdvih ventilov (AVS) :D to bude sranda ked sa to zacne jebskat...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Klasický INA fluted :) Tady ale tlak do variátorů jde z ložiskový stěny ne jak na starších viz SSP246.

CJX v strojový EN překladu z FR

Kód: Vybrat vše

https://www.carworklog.com/stuff/SSP/SSP%20606%20-%20Audi%201,8l-%20and%202.0l%20TFSI%20engines%20of%20series%20EA888%20(3rd%20generation%29.pdf
nebo RU :D
http://vwts.ru/pps/pps_606_dvig_audi_tf ... 88_rus.pdf

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_246.pdf

Nedávno jsem na to upozorňoval pod 1.4 v souvislosti s 1.8 Gen2 EA888, tam je jen na sací straně, Gen3 už má obě, o to více radostí ...

Jo, a AVS k tomu :D

Diesly se přestanou vyrábět, místo nich přijdou 2.0 TSI (LOL)
https://www.instagram.com/p/BhO5zoRFdbA/
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

https://youtu.be/Q9UrYjKKn2k

Takhle se chova vacka. Zkusim nejdriv vymnenit ten snimac a hydraulickej prvek co je ve vacce. Pak budu pokracovat dal. A s dilama pocitam jedine original.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

vacka je jedine cela, v etke hydrauliku nevidim
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Rayx píše:Klasický INA fluted :) Tady ale tlak do variátorů jde z ložiskový stěny ne jak na starších viz SSP246.

CJX v strojový EN překladu z FR

Kód: Vybrat vše

https://www.carworklog.com/stuff/SSP/SSP%20606%20-%20Audi%201,8l-%20and%202.0l%20TFSI%20engines%20of%20series%20EA888%20(3rd%20generation%29.pdf
nebo RU :D
http://vwts.ru/pps/pps_606_dvig_audi_tf ... 88_rus.pdf

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_246.pdf

Nedávno jsem na to upozorňoval pod 1.4 v souvislosti s 1.8 Gen2 EA888, tam je jen na sací straně, Gen3 už má obě, o to více radostí ...

Jo, a AVS k tomu :D

Diesly se přestanou vyrábět, místo nich přijdou 2.0 TSI (LOL)
https://www.instagram.com/p/BhO5zoRFdbA/
no dobre ale tu nemáš hydraulické ventily ktore by riadili tlak v tých nastavovačoch.....čo tam reguluje tlak???

tie magnety?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“