Stránka 1 z 3
vw golf 7 R
Napsal: 06 dub 2018, 17:33
od jirka.p
ahoj. mame doma konecne 7ku golfa R. ale nastal mensi problem. kdyz bezi na volnobeh tak po chvilce zacina jit nepravidelne (jako kdyby vynechaval) zjistila se vadna civka. pro jistotu se vymnenily vsechny ale porad ta sama zavada...vynechava pokazde na jinem valci. ale co se zjistilo tak bylo ze se rozhodi nastaveni saci vacky. na volnobeh ma drzet 15° ale hejbe se od 6° az do 60° (kdyz se dostane pres hodnotu 50° tak zacne vynecahvat) je to jako houpacka. pomuze vymnenit jen ten nastavovaci segment vacky plus elektromagnet co ho ovalda ? nebo je lepsi vymnenit i rozvody ? motor 2.0TSI 221kw CJXC najeto 82tis
jinak zavady tyto
14870 - bank1: camshaft A (INTAKE)
14874 - Camshaft position senzor G40
Napsal: 06 dub 2018, 17:48
od octaviask
tak od brucha strelím....rozhodený rozvod. tj nastavovač, retiazka, napinak.
82t to akurat

Napsal: 06 dub 2018, 17:51
od jirka.p
dobra...tak to asi vidim tak ze to rozhodime a pro jistotu vse vymnenime...
Napsal: 06 dub 2018, 17:52
od octaviask
s tým nastavovačom je to také ošemetné...nový stojí ranec. rozhod a poskúšaj.
pozri aj ventil ktory reguluje tlak oleja v tom nastavovači.
hlavne dat origo rozvody!!! nie ET za 200€!
Napsal: 06 dub 2018, 17:54
od ADKO13
pri tych km.. vymena napinaku a retaze plus nastavovac... :/
Napsal: 06 dub 2018, 17:57
od octaviask
no ked sa dozviete cenu dielov a práce ..... pustíte to dole z kopca
Napsal: 06 dub 2018, 18:00
od ADKO13
nj

samostatny napinak uz pri 1.8t je palka

ak by to bolo pri 200t km tak fajn.. ale je to malo km nato aby sa ozval napinak...
Napsal: 06 dub 2018, 18:04
od Rayx
Gen3 EA888 a její nízký tlak oleje, k tomu vydřená ložisková stěna a konce obou vačkových hřídelí ... Až to najdeš a vyřešíš, tak se pochlub, co to bylo

Napínák i řetěz bude OK, tady si už ECU hlídá vytažení řetězu ...
Takže vyřeš nejdřív tu G40, kvůli které to není schopný udržet časování podle požadavku a pak se uvidí

Číms to načítal?
Napsal: 06 dub 2018, 18:16
od octaviask
aha pardon to už má magnet na nastavovači..
ale podla mna tie 2 zavady budu kvoli vačke mimo..
Napsal: 06 dub 2018, 18:30
od Rayx
Číslování naprd ale mělo by to být toto
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 011/000017
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 341/000833
vynechává to díky většímu překrytí ventilů, to se mu na volnoběh nelíbí

Napsal: 06 dub 2018, 18:41
od octaviask
pozerám tie nastavovače na vačkách...
to je dáky hydraulicko-magnetický patent????
Inak ten variabilný zdvih ventilov (AVS)

to bude sranda ked sa to zacne jebskat...
Napsal: 06 dub 2018, 18:45
od Rayx
Klasický INA fluted

Tady ale tlak do variátorů jde z ložiskový stěny ne jak na starších viz SSP246.
CJX v strojový EN překladu z FR
Kód: Vybrat vše
https://www.carworklog.com/stuff/SSP/SSP%20606%20-%20Audi%201,8l-%20and%202.0l%20TFSI%20engines%20of%20series%20EA888%20(3rd%20generation%29.pdf
nebo RU
http://vwts.ru/pps/pps_606_dvig_audi_tf ... 88_rus.pdf
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_246.pdf
Nedávno jsem na to upozorňoval pod 1.4 v souvislosti s 1.8 Gen2 EA888, tam je jen na sací straně, Gen3 už má obě, o to více radostí ...
Jo, a AVS k tomu
Diesly se přestanou vyrábět, místo nich přijdou 2.0 TSI
https://www.instagram.com/p/BhO5zoRFdbA/
Napsal: 06 dub 2018, 19:59
od jirka.p
https://youtu.be/Q9UrYjKKn2k
Takhle se chova vacka. Zkusim nejdriv vymnenit ten snimac a hydraulickej prvek co je ve vacce. Pak budu pokracovat dal. A s dilama pocitam jedine original.
Napsal: 06 dub 2018, 20:08
od octaviask
vacka je jedine cela, v etke hydrauliku nevidim
Napsal: 06 dub 2018, 20:10
od octaviask
no dobre ale tu nemáš hydraulické ventily ktore by riadili tlak v tých nastavovačoch.....čo tam reguluje tlak???
tie magnety?