Aký novší motor je porovnateľný so starším ARL?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
fero
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 19 říj 2006, 06:12

Aký novší motor je porovnateľný so starším ARL?

Příspěvek od fero »

myslím porovnanie výkon,režia,životnosť.Keď som v roku 2006,kúpil golf 4 s týmto motorom,bol som milo prekvapený ako to ide.Čo sa s tým da porovnať dnes?Poprosím reakcie tých,ktorí skutočne jazdili na dobrom ARL a dnes maju´niečo novšie,podobné.Ďakujem.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

vykono ano, zivotnostou asi nie :D
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Vykonem asi 2.0 TDI PD ,BKD..Životnosti asi ne..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

zalezi ktorý novší rok,.....máš 125kw CRká....ak ti ide o vykon. ak o spolahlivost :D ostat pri ARL
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
fero
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 19 říj 2006, 06:12

Příspěvek od fero »

ARL uz nemam 6rokov a s nostalgiou nanho spominam ako na moje najlepsie auto doteraz samozrejme pre moje potreby,BKD som mal potom asi 5 x a vzdy ked som ho vymazlil /vykon kolesa interier /,tak som ho predal a nasledne si nadaval,ale ten zatah ARL to bez hardwearovej upravy asi nema.skor som myslel uz niaco novsie.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

elektronicke egr, dpf, a kopec dalsich vymožeností. zabudni na ARL :D

vykono si pozri kw....su tam aj cez 100kw
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
fero
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 19 říj 2006, 06:12

Příspěvek od fero »

chlapci,nechcete mi povedat,ze TDI a PD bol fenomen ktory sa tak skoro nebude opakovat. Vdaka,asi zatial ostanem pri tom BKD. A co tie nove 135kw alebo dvojturbove dvojlitre?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

rotačka bol fenomén...
PD už mala svoje problemy...ale z dnešného pohladu to bol stále "držiak".

to čo sa vyrába dnes..škoda slov
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

řekl bych, že 2.0TDI CR euro 5 103/125kw nejsou špatný motory. Nejlíp verze bez vyvažováků a se solenid vstřikama. Kromě EGR se na tom skoro nic nesere, najede klidně 500tis. km. Ale ARL mi přijde, že jede pocitově lépe, přeci jen PD vstřikování má mnohem lepší odezvu, než CR.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

dôvod? predsa CR je "lepšie" ovládatelné čo sa časovania a mnozstva paliva týka.. v čom teda spočíva lepšia odozva?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

PDčko má plný tlak vstřikování 2000bar k dispozici kdykoliv a okamžitě. CR nepracuje stále s plným tlakem, ale při nízké zátěži třeba s ani ne polovičním. Když pak přidáš prudce plyn, tak PDčko jede hned, ale u CR trvá cca 1-2s, než čerpadlo natlakuje rail.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A jaké máte zkušenost s EA 288 v praxi? Např. 1,6 TDI nebo 2.0 v RS? Četl jsem porovnání v testu Octy RS a A Romeo Giulia a koncernový motor nijak nezaostával.. :)
nepropadat panice...
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Ten nástup a ostrost PD je fakt dobrý no. Ani rotačka se na to nechytá a to na tlak railu taky čekat nemusí. Ale je to spíše placebo, skutečně to pak zrychluje (nečekaně) podle výkonu. Takže jakýkoli motor co má víc kw ano pojede lépe než ARL (ve srovnatelném autě). :D

Ono když si porovnáte třeba jen moderní turba - mají o hodně lepší parametry než obyč VB v ARL, a taky mají 16V. Takže nové motory mají hodně dobré (lepší) křivky momentu už v serii. Zase ty staré motory nepřeceňujte.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“