VW transporter T5 - špatné ranní starty - VYŘEŠENO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Adiss
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 16 led 2008, 23:46

VW transporter T5 - špatné ranní starty - VYŘEŠENO

Příspěvek od Adiss »

Zdravím pánové.
Řeším záhadný problém s rannímy starty u multivanu 2,5 tdi AXE. Pouze prvni start, chytne hned ale běží nepravidelně ....hodně kouří,cca po 3s se motor zastaví...,takhle cca 5x dokola , pak už chytá bez problemu. Jinak jezdí naprosto bez problemu. Motor je čerstvě po GO , vložky válců ,kroužky , uložení vstřikovačů , žhavky, vačka hydra , fitr, atd.....
Setkal se někdo s problémem, že by se zavzdušňoval přes samotné vstřikovače? Neťesné kolem pístku? Při natlakování okruhu nafty na cca 2 bary prolíná malinko nafta ze všech vstřiků pod pružinou kolem pístku.
Díky za všechny postřehy :)
    Naposledy upravil(a) Adiss dne 17 dub 2018, 21:04, celkem upraveno 1 x.
    Uživatelský avatar
    roman1648
    Aktivista
    Příspěvky: 19315
    Registrován: 18 zář 2009, 06:57
    Bydliště: Vysočina

    Příspěvek od roman1648 »

    no to bych asi min konzultoval s tím kdo repasoval ty vstřiky..
    Adiss
    Přispěvovatel
    Příspěvky: 66
    Registrován: 16 led 2008, 23:46

    Příspěvek od Adiss »

    Vstřiky byli pouze na zkušebňe. Prošli v pohodě. Při repasi se stejňe mění pouze špička a tělo vstřiku zustavá, takže by to problem neřešilo. Je mi divné že by tu netěsnost na stolici nepoznali (wallbash) Logicky musí přibývat nafta v oleji.. Probrem je pouze se startem studeneho motoru
    Uživatelský avatar
    roman1648
    Aktivista
    Příspěvky: 19315
    Registrován: 18 zář 2009, 06:57
    Bydliště: Vysočina

    Příspěvek od roman1648 »

    no přesně jak píšeš, když to blije ze vstřiku ven dobře to není...možná tam něco doondili, kvůli špičce to taky musí rozebrat...
    Rychly Jakub
    Přispěvovatel
    Příspěvky: 448
    Registrován: 31 led 2008, 15:19
    Bydliště: Batelov kdesi na Vysocine

    Příspěvek od Rychly Jakub »

    Jaká je synchronizace ??
    skoda octavia 1.9 Tdi GT asz, 312mm, katt off, power chip..... max spokojenost
    Adiss
    Přispěvovatel
    Příspěvky: 66
    Registrován: 16 led 2008, 23:46

    Příspěvek od Adiss »

    Tak problem vyřešen. Vadné vstřikovače. System se zavdušňoval přes samotné vstřikovače (wallbash) Na stolici to nikdo nepoznal (wallbash)
    Uživatelský avatar
    roman1648
    Aktivista
    Příspěvky: 19315
    Registrován: 18 zář 2009, 06:57
    Bydliště: Vysočina

    Příspěvek od roman1648 »

    No,to jsem cekal ;)
    Tak dobře že je to cajk
    jericho-3
    Aktivista
    Příspěvky: 20116
    Registrován: 16 čer 2009, 16:46

    Příspěvek od jericho-3 »

    To bylo to prolínání nafty pod pružinkou kolem pístu, že?
    nepropadat panice...
    Uživatelský avatar
    Vici
    Aktivista
    Příspěvky: 7510
    Registrován: 07 srp 2008, 09:14

    Příspěvek od Vici »

    nebo je zničili právě na té stolici..
    Odpovědět

    Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“