jaké dobre kotouče na Octavii 1 1.9tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jaké dobre kotouče na Octavii 1 1.9tdi
jaké kotouče na Octavii. 1.9 tdi aby se po 2000km nezkroutily jak ty Bremba co tam mám teď. DÍKY ZA DOPORUČENI
za předpokladu, že ostatní komponenty jsou v pořádku (náprava, náboj, těhlice...) tak jedině originály ve 280mm
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Záleží,jaká kombinace kotoučů a desek. Já dávám právě Brembo a desky Textar a všichni se diví,jak mi to brzdí a nevadne. To samé vzadu.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Pokud je vse na aute OK nezkrouti se zadny “ značkový” pred nejakym casem jsem segre dal misto 280 na tdi 256 z 1,6 ktery mi tu zbyli z nehody Dobre servisovany 1,6 kde byli loza fag,desky TRW ,kotouce TRW daval jsem to tam 3000km pred nehodou a nekrouti se ani ty maly. Takze pokud se ti po 2000km kroutí je treba vyresit napravu. Osobne jsem stim bojoval Mnohokrat a vetsinou byl krivej naboj
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Po správnosti by to tak mělo být, bohužel praxe ukazuje něco jinýho.... Přečti si vlákno na který jsem dával odkaz výše.hansdob píše:Pokud je vse na aute OK nezkrouti se zadny “ značkový” pred nejakym casem jsem segre dal misto 280 na tdi 256 z 1,6 ktery mi tu zbyli z nehody Dobre servisovany 1,6 kde byli loza fag,desky TRW ,kotouce TRW daval jsem to tam 3000km pred nehodou a nekrouti se ani ty maly. Takze pokud se ti po 2000km kroutí je treba vyresit napravu. Osobne jsem stim bojoval Mnohokrat a vetsinou byl krivej naboj
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Mel jsem ted na aute EBC Ultimax v rozmeru 323mm + desky Ferodo DSPF a zkroutily se Pritom komplet podvozek mam ve Strongflex , vse bez vuli, naboje premerený , vim ze nehazi , loziska nový Fag a zadnou nakladacku jsem jim nedal .
Jinde to EBC muze ale treba fungovat
Kdyz jsem mel jeste O1 81kw v serii , mel jsem komplet brzdy Origo po predeslým majiteli z Rakouska. A ty origa predni mi vydrzely pres 100tis km a nikdy se nezkroutily a zadky pres 80 tis km , pak jsem dal na zadek TRV a po 20 tis km jsem je musel vyhodit , protoze v nich byly brutalne vyrezlý diry, dalsi ATE vydrzely vic , ale stejne take vyrezly
Posleze jsem vyzkousel na predku kde co , ale nevydrzelo nic. Mel jsem tri sady kotoucu ( TRW , ATE, Zimmermann) a ty jsem prubezne daval na auto a stacel na soustruhu, zhruba po tech 4 - 5 tis km.
Trapeni jsem pak ukoncil upgradem na brzdy RS
Takze jestli trvas na rozmeru 280 , tak jak uz ti pisou kluci výse, zajit do autorizaku a koupit origo kotouce a desky.
Jestli netrvas , udelej prestavbu na 288 , ty uz snesou dost a nekrouti se, navic na ne nasadis 15" kola
Jinde to EBC muze ale treba fungovat
Kdyz jsem mel jeste O1 81kw v serii , mel jsem komplet brzdy Origo po predeslým majiteli z Rakouska. A ty origa predni mi vydrzely pres 100tis km a nikdy se nezkroutily a zadky pres 80 tis km , pak jsem dal na zadek TRV a po 20 tis km jsem je musel vyhodit , protoze v nich byly brutalne vyrezlý diry, dalsi ATE vydrzely vic , ale stejne take vyrezly
Posleze jsem vyzkousel na predku kde co , ale nevydrzelo nic. Mel jsem tri sady kotoucu ( TRW , ATE, Zimmermann) a ty jsem prubezne daval na auto a stacel na soustruhu, zhruba po tech 4 - 5 tis km.
Trapeni jsem pak ukoncil upgradem na brzdy RS
Takze jestli trvas na rozmeru 280 , tak jak uz ti pisou kluci výse, zajit do autorizaku a koupit origo kotouce a desky.
Jestli netrvas , udelej prestavbu na 288 , ty uz snesou dost a nekrouti se, navic na ne nasadis 15" kola
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A