Prosim, nevie mi niekto poskytnut schemu zapojenia zhavenia na VW Sharan 7M8 AFN r.v. 99 ? Nezhavi to. Zistil som, ze na ovladaciu cievku rele 103 nepride po otoceni kluca +12V (15stka, S kontakt) od spinacky. V ESI som nasiel, ze to ma prechadzat cez poistku F2 o hodnote 3A. Poistky som skontroloval, vsetky su OK. Nechce sa mi teraz rozoberat polku auta a rozbalovat zilu elektrovyzbroje aby som sa dopatral ze kde je zadrhel. Dik
Dik, ale presne to iste je aj v ESI. Myslel som si ze je to iba zjednodusena schema. Ale zjavne nieje. Na tej poistke napatie po otoceni kluca este mam, takze musim vynuchat kde je problem.
to octaviask: Ved to je jasne ze ked zopnem rele ze zhavi. Lenze mne z nejakeho dovodu nepride na jednu starnu ovladacej cievky relatka spinanych +12V od spinacky
No cudna, lenze na silovej casti napatie mam, ta riadne funguje ked nutene zopnem rele. Funguje to tak ze po otoceni kluca pride na jeden koniec ovladacej cievky +12V a druhy koniec prikostruje RJ motora podla toho ci potrebuje zhavit. Rele nasledne spina silovu cast ku zhaviacim svieckam cez 80A poistku. No v mojom pripade z nejakeho dovodu chyba spinanych +12V na ovladaciu cievku relatka. Do toho hrubeho kabeloveho zvazku nad pedalami je pristup jak ku peniazom. Uz sa tesim
TDI tech píše:Na poistke S203 ( c. 32 ) napatie mam. Musi byt kdesi prejebany ten kusok drotika co ide od poistky do rele. Uz sa tesim jak budem pitvat zilu.
podla mna tam nájdeš dáke špeciálne zásahy od alarmistov a pod.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke