Tak snad nebude mít hodinovku jak autorizák Kompresi změřit před rozebíráním. Po změření komprese se pak bude i s motorem lépe otáčet díky vyndaným svíčkám.
Ty vůle vahadel ovlivňující nastavení šroubem zkouknout, když je vstřik nejméně stlačen, pokud bude mít vahadlo vůli, je tam díky opotřebení kolíku/čepu větší než zdrávo, normálně musí vstřik tlačit proti vahadlu i v horní/nestlačené pozici, vačka snad bude OK. Pokud je tam vůle, pak to klepe a zákonitě dává méně nafty.
Ohlídat si, jak je dotažen šroub držáku každého vstřiku, pokud bude volný, ukáže to na problém podfukování a pravděpodobně většího opotřebení hlavy v místě, kde se do ní opírá vstřik. Prohlídnout původní gumičky ještě na vstřiku a hledat jejich poškození/místní přetočení. Zkontrovat měděnou tepelnou podložku na známky podfukování.
Špičky na PD vstřiku čistit ultrazvukem bez demontáže vstřiku, ponořit ale jen špičky
Nezapomenou omrknout záslepky v hřídeli vahadel na jejích bocích
1.9 TDI PD 77KW BKC - vibrace
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Píši až nyní. Od pátku zase jezdím:-) Po otevření a kontrole vačka, zdvihátka atd. vše OK bez opotřebení, dle mechanika v dobrém stavu, takže vstřiky. Mechanik vyndal vstřiky a ty jsem si nechal zrepasovat u Rady. Vstřiky dány zpátky, vybroušeny sedla vstřiků a měněn kabel vstřiků, jejich šrouby a také šrouby vahadel. Auto již bez vibrací, klesla spotřeba, znatelně lepší starty a přijde mi, že se zvedl výkon. Oprava celkem na cca 28tis. (repas jednoho vstřiku 6tis.), takže nářez, ale snad to teď zase něco vydrží. Moc děkuji za rady, hlavně Rayxovi.