AR 159 Pri brzdení trasie...boli to predsa len kotúče

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1362
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

slovacek.milos píše:nevím nevím výrobce přeci udává 200 km nebrzdit, protože když jim dáš může se naráz uvolnit tolik pojiva že přestanou i brzdit,
Konkrétně u Zimmermann píšou v návodu 10-15 brždění po dobu cca 3-5 sekund ze 100km/h na 50km/h a asi 10-15 brždění po dobu cca 5 sekund ze 100km/h na 25km/h, pauza mezi bržděním cca 3min. Ale je pravda že se toho leckdy napíše. Já je opepřím ze začátku a neměl sem ještě problém.
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="šulda"][quote="slovacek.milos"]

Konkrétně u Zimmermann píšou

u cimrmanu jsem návod nikdy neměl, jediný návod byl tuším u ate a co jsem z toho pochopil byla tam i visačky na páčku že nemáš 200 km nějak intenzivně brzdit, že se z toho může naráz vypařit pojivo a usadit v hornních vrstvách,

mi se jednou stalo je tomu pomalu dvacet let koupil jsem nějaké desky na feldu made in germany, zabrzdím jak píšeš, tři minuty pauzu jsem ale nedělal, prostě kotel a brzda, napočtvrté se z desek začlo hulit a felda přestala brzdit jen zpomalovat, brzdění pak bylo poslabší, špatné, zkoušel jsem i desky reklamovat a už jsem neviděl ani peníze ani desky,
od téíto zkušenosti to řeším a každému říkám 200 km nebrzdit zajíždět,

v té době pískaly a třepaly snad všechny desky tak jsem se orientoval na díly made in germany a šlápl jsem do hovna,



u mých desek tam nepíšou nic, jen obecnou chválu

Španělský výrobce ICER využívá své více než padesátileté zkušenosti k vývoji třecích materiálů s výbornými parametry. Je schopen ušít na míru špičkový produkt, o čemž svědčí i široký sortiment - v oblasti osobních automobilů. Icer je dodavatelem brzdových destiček i pro nejrychlejší francouzské vlaky TGV. Od roku 1996 je značka certifikována ISO 9002.

kotouče starline, tam jsem se nedověděl vůbec nic, ani kdo je vyrábí je to prej tajemství, přesně mi řekli je to know-how auto kelly a zdar, přitom jsem se ptal kdo dělá baterky starline a řekl mi warta hradec králové
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

slovacek.milos píše:
Ferrari1980 píše: dal som Zimmermany,
mám snima dobé zkušenosti,

vypydá to jako hloupost ale kotouče vlní destičky, špatně prohřívají kotouč a ten se vlní nebo ho skurví nafurt ;)
Jojo,ted jsem to resil na oktě vzadu..Mel jsem tam desky MasterSport-tvrdé jak šutr (stejne jako TRW) a hřálo se PZ kolo+zkroutilo LZ kotouc..Nahodil jse desky Brembo-měkčí směs,kotouce šly na soustruh a po vymene uz se nic nehreje ani nevlní..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Obecně málokdo "zapéká" brzdy u funglovky a neni s tim problem.Podle me jsou to u seriovych brzd jen kecy,bo alibismus vyrobce Zimmerman,kdyz s jejich vyrobkem bude problem,tak to svedou ma nespravne zajeti.Malokomu by se povedlo to zajet v beznem provozu dle navodu.. :-)
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

bohužel běžné vyjádření v případě že chceš reklamovat kotouče...špatná montáž,vůle všude možně,moc teplo,moc zima,přehřátý a prudce zchlazený...je to pořád dokola
Dal jsem asi před půl rokem na A6 3.0TDi vrtaný Zimmermany,nějakou tu nejvyšší řadu, 1000km a začalo to potřepávat volantem při brždění,postupně se to zhoršovalo ( desky taky Zimmerman ), stály celkem ránu tak to borec chtěl řešit - což se mu nedivím
Tak jsem je nechal stočit,naměřená házivost nula nula nic a od té doby cajk... (wallbash)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:
Tak jsem je nechal stočit,naměřená házivost nula nula nic a od té doby cajk... (wallbash)
taky jsem to měl, po čtvrtém zabrzdění lehký třes, nic jsem nenaměřil vzal jsem rozbrus v deskách načáral více příčných čar, kotouče zdrsnil hrubým lamelovým kotoučem a zdar,

momentální kombiinace mě zatím nevypekla, je u jumper desky se sjely za 8000 tak dávám van race nebo tak nějak a fachčí
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ono to nevypadá, ale je to často věda..Soustružník už byl často otrávený, tak se koupily nové a ono zas. A na druhou stranu, vydřené kotouče, destičky kousek od plechu a volant se nehne..Někdy je lepší méně vůlí než více..Brzdy se často vyčistí a "namažou", vše chodí jak z partesu ,ale při brzdění je z toho "vibrátor"...Samozřejmě čím větší kotouč, tím horší..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]Ono to nevypadá, ale je to často věda..Soustružník už byl často otrávený, tak se koupily nové a ono zas.

jardo já to neumím lépe vysvětlit ale s kotoučema třepou jen desky, je to hrozná kravina, ale je to tak, blbě je přohřívají nebo odvádí teplo a kotouč se zvlní pak se vrátí nebo zůstane zvlněný, dobrá deska kotouč rožne do červena a ten nehází, ničím netřepe už chudák nebrzdí jen svítí jak lampion, a zuhelnatěla deska dokáže brzdit,

hledat problém, tak soustružníka z toho vymazat, někdy to zkus myslet jak já hledám spřízněnou duši ;)
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1362
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Miloši, kdysi si tu někde psal, že si hodil nějaký kotouče co zlobily do kopřiv a po nějakým roku si je dal na auto a cajk. Čím to? Těch 200km brzdit v klidu, jak si psal, doporučujou kvůli tomu, aby si brzdy tzv. sedly, respektive začaly ty desky brzdit celou plochou a pak jim dát co sem psal výš, což je podle mě klasický odstranění pnutí v materiálu což bude zřejmě souviset i s těma tvejma kotoučema, vyndanejma z kopřiv ;)
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="šulda"]Miloši, kdysi si tu někde psal, že si hodil nějaký kotouče co zlobily do kopřiv a po nějakým roku si je dal na auto a cajk. Čím to?

ne ne tos popletl, kamoš lada jezdil na sever čech, neměl tu práci a namontovali mu desky starline a nedalo se to, na dálnici třes běs,

tak jsem ty desky vymontoval a vyhodil, náhodou skončily nějaký rok na dvoře, ve sněhu tonda je dal do regálu, za pár let přijela mladá v neděli s fábkou že kov na kov, tak jsem ji tam dal ty zrezlé desky a jsou tam téměř pět let nic netřese vše OK,
mohu klidně vyfotit, budu na tom ted dělat rozvody, kotouče ojeté pod mez a na tom brzdící orezlé starline
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Třeba je tím,že přesně jako třeba firma Praga za 1. republiky dávala bloky motorů na dvůr do kopřív, aby litina vyzrála a až poté ji obrobili a namonotovali..Jo, tehdy kvalita byla důležitá složka obchodní politiky, protože tehdejší prachy byly podložené zlatem a lidé opravdu makali..Dnes je to fuk, prachy se fasují jako fenefit podle toho, jak kdo komu co slíbí, a statisíce kancelářských krys je požírají plnou hubou, takže prachy jsou jen kus papíru a dluhy jsou jen jiná podoba obchodu.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No jo,ale tak je to ze vším, všechno rychle rychle za co nejmíň vyrobit a prodat za co nejvíc, až je problém odmítat reklamaci/e všemi možnými způsoby (noteeth)
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1362
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

slovacek.milos píše:ne ne tos popletl
Až tolik ne, pointa je úplně stejná (noteeth)
jericho-3 píše:Praga za 1. republiky dávala bloky motorů na dvůr do kopřív, aby litina vyzrála a až poté ji obrobili a namonotovali.
Ale to se dělalo i v době za soudruhů :D V PKD sme toho měli za halou haldu a bylo to krásně zarostlý kopřivama :D
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

šulda píše: Až tolik ne, pointa je úplně stejná (noteeth)
pointa to je pojem ve slovníku tam to najdeš vedle slov piča, tuším pochva ;)
o nic nejde prostě jsem tě nepochopil
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Šulda dej sem prosím ten návod na zajetí mám trochu jiné info tak mě to zajímá.Všeobecně se udává že se nesmí přehřát ale tvůj způsob je musí rozsvítit a to je divný.Čím větší kotouč tím větší problém a to nemluvím o novej nejtovanejch co jsou jak papír.
Odpovědět

Zpět na „Alfa romeo“