AR 159 Pri brzdení trasie...boli to predsa len kotúče

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No, já teď dával na svůj skvělý Italský vůz nové kotouče. Značku neznám ani kotouče ani destiček, jen jsem řekl, ať to nejsou nějaké sráče..Jelikož jsem zvyklý, že nechlazené kotouče na opravdové brzdění moc nejsou, tak jsem je ze začátku jen šolíchal, proti těm předešlým měly jen výhodu, že neházely a efekt brzdění vypadal jako předtím...A tuhle jsem musel šlápnout víc a hle auto zabrzdilo, až jsem se lekl..Trochu také nechápu, jak je možné, že zadní bubnové brzdy mi brzdí tak, až je to nad jejich konstrukční možnosti,/Golf se zadnimi kotouči brzdí méně/ je citit , jak ten zadek jde k zemi..Určitě něco bude na tom, že to chce koutouče a desky zaběhnout, než se použijí naplno..Vždy mi tohle kladl na srdce i soustružník, když jsem nějaké stáčel.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="geo"]Šulda dej sem prosím ten návod

tak já mám návod z krabice ferodo je tam papír

je čas na revize spalinový systém, komínu,topný systém, elektoinstalace a plynového zařízení,

pak nějaké obrázky že si máš nasadit ochrané brýle a nic nemastit,

a pak mikropísmenky které nedokážu přeščíst že nesmíš nic foukat vzduchem, pracky máš mít čisté a že prej před jízdou několikrát prošlapat pedálo a pak prověřit brzdy při nízké rychlosti

takový informace jsem měl jako díté u tříkolky

no cypovina, nástupu mladé generace kde popíše čep řízení jako Hlava příčného táhla řízení MONROE a spodní rameno jako L Řídicí páka, zavěšení kol MONROE, nebo naruší činnost auto kelly tak, že máme dvoudenní skluz (wallbash) já to mrdám nebudu montovat celý traktor kvůli douminutové záležitosti ;)
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1362
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

geo píše:Šulda dej sem prosím ten návod na zajetí
Víc než sem už psal Ti stejně nenapíšu. Je to doporučení výrobce Zimmermann, který mi před pár lety kamarád přeložil (němčina) z papíru co bejvá u kotoučů.
Chvilku šolíchat aby to sedlo a pak 10-15 brždění po dobu cca 3-5 sekund ze 100km/h na 50km/h a asi 10-15 brždění po dobu cca 5 sekund ze 100km/h na 25km/h, pauza mezi bržděním cca 3min.
Je to stejně alchymie a nedá se to podle toho přesně udělat. Já to udělám aspoň přibližně a nemívám problém. No a za tímhle doporučením, mají napsáno že pokud se toto neprovede tak výrobce nenese žádnou odpovědnost v případě poškození výrobku nebo zranění třetích osob blabla a není poskytována žádná záruka v případě poškození blabla (noteeth)
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55

Příspěvek od blacklight »

šulda píše:
geo píše:Šulda dej sem prosím ten návod na zajetí
Víc než sem už psal Ti stejně nenapíšu. Je to doporučení výrobce Zimmermann, který mi před pár lety kamarád přeložil (němčina) z papíru co bejvá u kotoučů.
Chvilku šolíchat aby to sedlo a pak 10-15 brždění po dobu cca 3-5 sekund ze 100km/h na 50km/h a asi 10-15 brždění po dobu cca 5 sekund ze 100km/h na 25km/h, pauza mezi bržděním cca 3min.
Je to stejně alchymie a nedá se to podle toho přesně udělat. Já to udělám aspoň přibližně a nemívám problém. No a za tímhle doporučením, mají napsáno že pokud se toto neprovede tak výrobce nenese žádnou odpovědnost v případě poškození výrobku nebo zranění třetích osob blabla a není poskytována žádná záruka v případě poškození blabla (noteeth)
Taky jsem o tom slyšel, takže vycucané z prstu to nebude :-).

Já to vidím takhle - jsou auta kde jsem problém s brzdama nikdy neměl a to jsem třeba musel po pár km od nahození nových kotoučů brzdit ze 120km/h na nulu a ještě zůstat stát na brzdě. A pak jsou auta, kde jsem zkusil oba způsoby zajetí a stejně se kotouče mění jak na běžícím páse.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1362
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Já sem jen garážník co dělá prkotiny pro sebe, pár příbuznejm a známejm na koncernu VW a když dělám brzdy tak to dělám vždycky a zatím si nikdo nestěžoval. Co je u nás servis kde dělá kamarád tak to taky dělaj a lidi si je chválí. Švára co bydlí dál ode mě to dává do aut. servisu a když mu minule (cca 2,5roku) vyměnili kotouče a desky na jedničkový Ovci, tak za 3tkm vibrace. Houno o tom ví tak jim jel vynadat co mu to tam dali za šmejdy. Nevím co mu s tím dělali ale prej mu dali jiný nový a od tý doby cajk.
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

Minulý víkend som menil tatkovi na Corse platničky a tam v návode bolo popísané asi tak, ako píše Šulda. S tým rozdielom, že tých brzdení bolo menej a tuším zo 60tky po 20km/h.
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

šulda píše:Ovci, tak za 3tkm vibrace. Houno o tom ví tak jim jel vynadat co mu to tam dali za šmejdy. Nevím co mu s tím dělali ale prej mu dali jiný nový a od tý doby cajk.
třes způsobují jen desky, pokud vychytáš jejich směs nemáš problém
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Nejlíp jsou na tom řidiči, kteří brzdy moc nepotřebují, všude se vejdou a max. brzdí motorem. Ti nemají problémy z prohřátých brzd, já před chvilkou jel i s celým nákupem co to šlo, motor byl pořád v červeným, vzadu za mnou to lítalo, a brzdám jsem vůbec neublížil, protože ten co se na mě tlačil, /turbo už víc neroztočil-zbabělec, já turbo nemám/ , mě nepředjel a hlavně HONÍM SE HLAVNĚ DO KOPCE A PŘES SERPENTINY... :D
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]Nejlíp jsou na tom řidiči, kteří brzdy moc nepotřebují, všude se vejdou a max. brzdí motorem. Ti nemají problémy z prohřátých brzd,

pak máš zajímavost že jedeš s favoritem favorit netáhne podivný smrad vylezeš ven oba kotouče svítí jak lampiony a volantem nic netřese,

a pak jedež s tojotou rav, zarezlý pístek a kroutí ti to tak volantem že musíš zastavit a počkat, ne třepe ale kroutíííí

hledat v tom polikrát logiku tak ti jebne

:roll: ;)
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1362
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

slovacek.milos píše:třes způsobují jen desky, pokud vychytáš jejich směs nemáš problém
Jenže v dnešní době je to skoro u všeho co kus to originál a pak něco vychytávej (noteeth)
jericho-3 píše:Nejlíp jsou na tom řidiči, kteří brzdy moc nepotřebují, všude se vejdou a max. brzdí motorem.
Ti mají problém teprve až jim to zatuhne :D
Člověk se pořád učí.
Odpovědět

Zpět na „Alfa romeo“