AR 159 Pri brzdení trasie...boli to predsa len kotúče
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
AR 159 Pri brzdení trasie...boli to predsa len kotúče
Asi tak, začalo to náhle, pravda je, že som nebol 10 dní doma a s autom jazdila priateľka. Ale vraví, že sa nič neudialo. Proste auto pri ľahkom brzdení citeľne trasie (volant behá zboka na bok), keď brzdím intenzívnejšie, tak to prestane.
Ja to zajtra pozriem, len sa bojím, že okometricky nič nezbadám...môže to byť zo skúseností aj niečo iné, ako zvlnený kotúč?
Ja to zajtra pozriem, len sa bojím, že okometricky nič nezbadám...môže to byť zo skúseností aj niečo iné, ako zvlnený kotúč?
Naposledy upravil(a) Ferrari1980 dne 16 kvě 2018, 21:08, celkem upraveno 2 x.
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Budou to kotouče měl jsem to na A8 problém byl v tom že na soustruhu i na hodinky to vubec neházelo.Tenkrát jsme se docela dovybavili na měření házivosti protože jsme se báli je vyměnit kotouče stáli pálku.Dokonce i po stočení to dělalo stejně rozum nám to nebral.Nakonec se majitel přiznal že jim dal zauši birzdil nadoroz na dálnici kdy zkoušel kolik to jede.
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Na Opelu jsem řešil podobný problém - stávalo se to opakovaně, že kotouče vydržely pár tisíc a bylo po nich.
Půlka lidí mi řekla že jsou špatné kotouče, že dneska je 50% kotoučů špatných a že musím koupit nějaké super drahé, závodní a vrtané.
Další lidé tvrdili, že přítelkyně určitě po nocích jezdí nelegální závody a že je pirát silnic, co jezdí brzda-plyn.
Jednoho dne nám na STK řekli, že jsou unavené silentbloky v ramenech.
Z toho důvodu navrhuji se podívat i na to, jak vypadají silentbloky. Alfa je docela těžká tak může být příčina i v podvozku. Za podívání nic nedáš
Půlka lidí mi řekla že jsou špatné kotouče, že dneska je 50% kotoučů špatných a že musím koupit nějaké super drahé, závodní a vrtané.
Další lidé tvrdili, že přítelkyně určitě po nocích jezdí nelegální závody a že je pirát silnic, co jezdí brzda-plyn.
Jednoho dne nám na STK řekli, že jsou unavené silentbloky v ramenech.
Z toho důvodu navrhuji se podívat i na to, jak vypadají silentbloky. Alfa je docela těžká tak může být příčina i v podvozku. Za podívání nic nedáš
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Já tohle mám u mého pekáče, jak na to víc šlápnu, tak mi jen skáče noha jako při ABS. Zastudena je to dobré, ale pak je to tragedie ..Ale já vím, čím to je, když se kotouče stáčely , došlo mi, že jsem je měl vyhodit/nejsou chlazené/, protože při stáčení tam byla vidět nějaká "jiná struktura " sem tam pecka , a já tam koupil destičky- tvrdší Ferodo a ze začátku ty bylo dobré až jsem se divil..Ale trochu se ojely a amen..Sám jsem šetřil tam, kde bych neměl..Ale máš pravdu, Alfa není lehoušek na čumák, takže prověření vůlí je na místě..Já už taky nové kotouče a desky mám v kufru, kdyby někdo přede mnou hodil kotvu, kouknul bych mu do kufru...
nepropadat panice...
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Mno hej, ale ako pozriem okometricky vôle, silentbloky, ramená? vyzeralo to byť ok, rukami som žiadne vôle neodhalil
ale vyzerá, že akty X, prezul som na letné a pri brzdení netrasie. Ale asi to budú kotúče, som ich prezrel, sú už dosť zjeté a platničky tiež nič moc. Ale záhadne to prestalo triasť po prezutí...
ale vyzerá, že akty X, prezul som na letné a pri brzdení netrasie. Ale asi to budú kotúče, som ich prezrel, sú už dosť zjeté a platničky tiež nič moc. Ale záhadne to prestalo triasť po prezutí...
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
@Tomas.cz - ved toto, že to okom a rukami nezistím. A ramená (vraj) boli menené cca pred 2 rokmi
@Blackligt - tak ale azda sa ti kvôli KO silentblokom sa ti azda nevyjazdili kotúče. Či som to zle pochopil?
Každopádne pri tom mojom trasení volant citeľne kmital zľava doprava. Pri jemnom brzdení, pri prudšom to akoby ustalo.
@Blackligt - tak ale azda sa ti kvôli KO silentblokom sa ti azda nevyjazdili kotúče. Či som to zle pochopil?
Každopádne pri tom mojom trasení volant citeľne kmital zľava doprava. Pri jemnom brzdení, pri prudšom to akoby ustalo.
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Při brzdění právě zapracuje to znečištění na tom náboji..Pája 19 píše:Kamarád přezul kola a pak přijel, že mu to při brzdění třese. Dosedací plocha plecháčů byla orezlá a kola špatně seděli na náboji. Očistili jsme dosedací plochy a bylo po třesení.
Zajímavé, že se to projevilo jen při brzdění.
nepropadat panice...
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Mno, tak to boli zjavne kotúče...rovno som ich vymenil (ufff, hustá robota v domácich podmienkach), dal som Zimmermany, vymenil som aj platne a zatiaľ netrasie, aj keď teda prudko som zatial nebrzdil (ale trislo to aj tak skôr pri jemnom brzdení).
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice