1.6 tdi octávia 2009 DPF a EGR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

martas112
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 22 dub 2015, 19:51
Bydliště: Trhová Kamenice

1.6 tdi octávia 2009 DPF a EGR

Příspěvek od martas112 »

Zdravím,
chci se zeptat na zkušenosti s vypnutím egr a odstranění DPF.Ani nevím kdy se mi spouští DPF???Myslím že to má dost lidí už vyřešený a chci se zeptat na koho se obrátit kolik je asi cena předělání.Jedná se mi u octávie 1.6 tdi,77kw,2009.
BMW 530D E53 2005 160 kw
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: 1.6 tdi octávia 2009 DPF a EGR

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="martas112"]Zdravím,


code motor cayc?
martas112
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 22 dub 2015, 19:51
Bydliště: Trhová Kamenice

Příspěvek od martas112 »

Ano
BMW 530D E53 2005 160 kw
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

A důvod ničení?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Proboha proč? Vždyť novej origo DPF stojí relativně málo.

Nebo to plánuješ mít jako traktůrek na pole?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
martas112
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 22 dub 2015, 19:51
Bydliště: Trhová Kamenice

Příspěvek od martas112 »

Už se ozývá egr na dpf se informuji soused s tím měl velké problémy a nechal ho provrtat a má klid ale nejsem zastánce kurvítek motoru.
BMW 530D E53 2005 160 kw
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Len nič nevrtal nedemontuj bud rád že ho máš inak budu auta nespôsobile.
martas112
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 22 dub 2015, 19:51
Bydliště: Trhová Kamenice

Příspěvek od martas112 »

No to nesouhlasím jak nezpůsobilé???Kdo to zjistí ekologie.STK všichni to vědí že je to kurvítko chci aby mi auto sloužilo co nejdéle a ne do něj srát peníze.To že jsme v EU ještě neznamená že jsem tam chtěl já.Všichni vědí proč dieselgate
udělali podvody asi by se nedoplatili na reklamacích každého názor můj je jasný
pryč s tím.
BMW 530D E53 2005 160 kw
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Jedneho dňa Ti pichne policajt do výfuku opacimeter a potom uvidíš prečo je nespôsobile.
martas112
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 22 dub 2015, 19:51
Bydliště: Trhová Kamenice

Příspěvek od martas112 »

No to nesouhlasím jak nezpůsobilé???Kdo to zjistí ekologie.STK všichni to vědí že je to kurvítko chci aby mi auto sloužilo co nejdéle a ne do něj srát peníze.To že jsme v EU ještě neznamená že jsem tam chtěl já.Všichni vědí proč dieselgate
udělali podvody asi by se nedoplatili na reklamacích každého názor můj je jasný
pryč s tím.
BMW 530D E53 2005 160 kw
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

přesně tak, kašli na všechny, ať mají všichni rakovinu, hlavně že vám se bude čadit z výfuku a nebo ušetříte pár tisíc. (LOL)
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
martas112
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 22 dub 2015, 19:51
Bydliště: Trhová Kamenice

Příspěvek od martas112 »

Jé další aktivista no ty jsi mi tu chyběl.Ptám se nedemontuji!!!!!
BMW 530D E53 2005 160 kw
martas112
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 22 dub 2015, 19:51
Bydliště: Trhová Kamenice

Příspěvek od martas112 »

No a jen k věci něco sem skopčím aby jsi měl názor taky příkladu zkušeností.A co koukám na tvůj profil tak asi tvé vozidlo má DPF..........................
BMW 530D E53 2005 160 kw
martas112
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 22 dub 2015, 19:51
Bydliště: Trhová Kamenice

Příspěvek od martas112 »

Nebezpecne auto a draha oprava pri 60 000 km - mel jsem opravu/vymenu filtru uz pri 60 000 km - a hlavne auto se stalo velmi nebezpecne (je to Peugeot s 1.6HDI FAP motorem). Aniz by jakakoliv kontrolka cokoliv hlasila, jedete v zime po snehu v zatackach, vjizdite do zatacky relativne pomalu a v zatacce trochu pridate (aby vas to vytahlo a nedostali jste se do smyku) a najednou zhasne motor, prestane fungovat posilovac rizeni a posilovac brzd a mate neovladatelne auto. Jeste ze rychlost byla mala. Po chvili zkusite nastartovat, jde to, ale pro jistotu zavolate odtah a prohlidnete auto v servisu. Tam reknou vse ok. Pak po trech dnech jedete na dalnici v pravem pruhu, jedete 100km/h a dojizdite kolonu kamionu jedouci cca 50km/h, levy pruh pomerne husty jede 130. Tak pockate nez prejedou auta a akorat vam to vyjde do dostatecne mezery v levem pruhu, ze nemusite brzdit a nikoho neohrozite. Zaradite se a rychle se snazite dorovnat rychlost. Slapnete na plyn a zhasne motor. rychle se preradite zpet do praveho a chete zacit brzdit, ale uz jste skoro na urovni kamionu a prestane fungovat posilovac. Tak se vam promitne cely zivot pred ocima a nastesti neni nic v odstavne pruhu, jen snih, tak projedete kus okolo kamionu uz s varovnyma blinkrama a brzdite co to da a cim se da. Dalsi prohlidka v servsu opet nic. Tak jdete k odbornikovi/soukromnikovi na doporuceni a ten zjisti ze je to FAP - opravdu po vymene uz tyto veci auto nedelalo. Kdyz se mluvi o odpovednosti, je opravdu velka skoda, ze kvuli spornemu ekologickemu prinosu smi vyrobci (Peugeot) vyrabet takto zivotu nebezpecna auta - opravdu ze vam nic nerekne, zadna kontrolka a zadne varovani a motor zhasina behem jizdy i ve vysokych rychlostech, to je fakt o zivot. Fakt nerozumim technologiim, ale pokud auto ve vysoke rychlosti bez varovani vypne motor, mel by existovat FAKT DOBRY duvod proc vystavit nebezpeci posadku i okoli a hlavne by tam mely byt i nejake varovaci mechanismy a pripadne nejake docasne zalozni reseni (typu bypass s tim ze pojede jen na omezeny vykon). Co se ale zacalo stavat, ze motor sel udajne do ochranneho rezimu aniz by cokoliv rekl, a pri seslapnuti plynu zhasnul motor a za celou dobu se nikde nic nehlasilo). Peugeote, dekuji. A tez dekuji panu Bohu, ze jsem vse prezil. Po vymene FAP jsem nemel ani jednou problem, jen jsem byl o nemalych par desitek tisic lehci. Pokud se to dostane k nejakemu novinari nebo cloveku zodpovednym za bezpecnost aut a provozu, rad popisu i detaily a podklady pro opatreni vuci vyrobcum, aby takto nebezpecna auta ani nemohla na silnice.

Odpovědět | Souhlasím (+74) | Nesouhlasím (-4)
BMW 530D E53 2005 160 kw
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

omg, nepleť tu Peugeot... DPF není kurvítko, ale nutná věc. Pokud to auto dostane, co potřebuje, tak s DPF na tomhle motoru není problém 300-500t. km. Dej nový EGR a nevymýšlej.

Kolik to má najeto? Soft origo nebo dieselgate?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“