1.6 tdi octávia 2009 DPF a EGR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.6 tdi octávia 2009 DPF a EGR
Zdravím,
chci se zeptat na zkušenosti s vypnutím egr a odstranění DPF.Ani nevím kdy se mi spouští DPF???Myslím že to má dost lidí už vyřešený a chci se zeptat na koho se obrátit kolik je asi cena předělání.Jedná se mi u octávie 1.6 tdi,77kw,2009.
chci se zeptat na zkušenosti s vypnutím egr a odstranění DPF.Ani nevím kdy se mi spouští DPF???Myslím že to má dost lidí už vyřešený a chci se zeptat na koho se obrátit kolik je asi cena předělání.Jedná se mi u octávie 1.6 tdi,77kw,2009.
BMW 530D E53 2005 160 kw
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: 1.6 tdi octávia 2009 DPF a EGR
[quote="martas112"]Zdravím,
code motor cayc?
code motor cayc?
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
No to nesouhlasím jak nezpůsobilé???Kdo to zjistí ekologie.STK všichni to vědí že je to kurvítko chci aby mi auto sloužilo co nejdéle a ne do něj srát peníze.To že jsme v EU ještě neznamená že jsem tam chtěl já.Všichni vědí proč dieselgate
udělali podvody asi by se nedoplatili na reklamacích každého názor můj je jasný
pryč s tím.
udělali podvody asi by se nedoplatili na reklamacích každého názor můj je jasný
pryč s tím.
BMW 530D E53 2005 160 kw
No to nesouhlasím jak nezpůsobilé???Kdo to zjistí ekologie.STK všichni to vědí že je to kurvítko chci aby mi auto sloužilo co nejdéle a ne do něj srát peníze.To že jsme v EU ještě neznamená že jsem tam chtěl já.Všichni vědí proč dieselgate
udělali podvody asi by se nedoplatili na reklamacích každého názor můj je jasný
pryč s tím.
udělali podvody asi by se nedoplatili na reklamacích každého názor můj je jasný
pryč s tím.
BMW 530D E53 2005 160 kw
Nebezpecne auto a draha oprava pri 60 000 km - mel jsem opravu/vymenu filtru uz pri 60 000 km - a hlavne auto se stalo velmi nebezpecne (je to Peugeot s 1.6HDI FAP motorem). Aniz by jakakoliv kontrolka cokoliv hlasila, jedete v zime po snehu v zatackach, vjizdite do zatacky relativne pomalu a v zatacce trochu pridate (aby vas to vytahlo a nedostali jste se do smyku) a najednou zhasne motor, prestane fungovat posilovac rizeni a posilovac brzd a mate neovladatelne auto. Jeste ze rychlost byla mala. Po chvili zkusite nastartovat, jde to, ale pro jistotu zavolate odtah a prohlidnete auto v servisu. Tam reknou vse ok. Pak po trech dnech jedete na dalnici v pravem pruhu, jedete 100km/h a dojizdite kolonu kamionu jedouci cca 50km/h, levy pruh pomerne husty jede 130. Tak pockate nez prejedou auta a akorat vam to vyjde do dostatecne mezery v levem pruhu, ze nemusite brzdit a nikoho neohrozite. Zaradite se a rychle se snazite dorovnat rychlost. Slapnete na plyn a zhasne motor. rychle se preradite zpet do praveho a chete zacit brzdit, ale uz jste skoro na urovni kamionu a prestane fungovat posilovac. Tak se vam promitne cely zivot pred ocima a nastesti neni nic v odstavne pruhu, jen snih, tak projedete kus okolo kamionu uz s varovnyma blinkrama a brzdite co to da a cim se da. Dalsi prohlidka v servsu opet nic. Tak jdete k odbornikovi/soukromnikovi na doporuceni a ten zjisti ze je to FAP - opravdu po vymene uz tyto veci auto nedelalo. Kdyz se mluvi o odpovednosti, je opravdu velka skoda, ze kvuli spornemu ekologickemu prinosu smi vyrobci (Peugeot) vyrabet takto zivotu nebezpecna auta - opravdu ze vam nic nerekne, zadna kontrolka a zadne varovani a motor zhasina behem jizdy i ve vysokych rychlostech, to je fakt o zivot. Fakt nerozumim technologiim, ale pokud auto ve vysoke rychlosti bez varovani vypne motor, mel by existovat FAKT DOBRY duvod proc vystavit nebezpeci posadku i okoli a hlavne by tam mely byt i nejake varovaci mechanismy a pripadne nejake docasne zalozni reseni (typu bypass s tim ze pojede jen na omezeny vykon). Co se ale zacalo stavat, ze motor sel udajne do ochranneho rezimu aniz by cokoliv rekl, a pri seslapnuti plynu zhasnul motor a za celou dobu se nikde nic nehlasilo). Peugeote, dekuji. A tez dekuji panu Bohu, ze jsem vse prezil. Po vymene FAP jsem nemel ani jednou problem, jen jsem byl o nemalych par desitek tisic lehci. Pokud se to dostane k nejakemu novinari nebo cloveku zodpovednym za bezpecnost aut a provozu, rad popisu i detaily a podklady pro opatreni vuci vyrobcum, aby takto nebezpecna auta ani nemohla na silnice.
Odpovědět | Souhlasím (+74) | Nesouhlasím (-4)
Odpovědět | Souhlasím (+74) | Nesouhlasím (-4)
BMW 530D E53 2005 160 kw
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
omg, nepleť tu Peugeot... DPF není kurvítko, ale nutná věc. Pokud to auto dostane, co potřebuje, tak s DPF na tomhle motoru není problém 300-500t. km. Dej nový EGR a nevymýšlej.
Kolik to má najeto? Soft origo nebo dieselgate?
Kolik to má najeto? Soft origo nebo dieselgate?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5