O1 1,9 TDI 74 kW 4x4 vlnovec výfuku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O1 1,9 TDI 74 kW 4x4 vlnovec výfuku
Nevíte někdo rozměry vlnovce výfuku na O1 1,9 TDI 74 kW 4x4 2001 ?
Naposledy upravil(a) Jarda-k dne 24 dub 2018, 20:24, celkem upraveno 2 x.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33639
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
K čemu mi to je? K tomu, že bych ho měl teď v ruce a mohl bych ho rovnou vyměnit.
Teď tu mám to auto a můžu to tak maximálně rozebrat. Když jsem ale na to teď jen tak lehce mrknul, tak ono to i rozebrat nebude jen tak, když je tam vysraná ta kardanka s příslušenstvím.....
Teď tu mám to auto a můžu to tak maximálně rozebrat. Když jsem ale na to teď jen tak lehce mrknul, tak ono to i rozebrat nebude jen tak, když je tam vysraná ta kardanka s příslušenstvím.....
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33639
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
No chtěl bych tě vidět jak to na tomto autě uřízneš řetězem.....
Musel jsem dokonce odšroubovat kardanku na zadní nápravu, aby mi ta spodní příruba kolem ní prolezla nahoru.
Jinak vlnovec má rozměr 50x230. Lepší ale asi bude použít rozměr 50x250 aby konce roury byly strčený do vlnovce.

Musel jsem dokonce odšroubovat kardanku na zadní nápravu, aby mi ta spodní příruba kolem ní prolezla nahoru.
Jinak vlnovec má rozměr 50x230. Lepší ale asi bude použít rozměr 50x250 aby konce roury byly strčený do vlnovce.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33639
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
no přesně do toho jsem tě chtěl dostrkat s origošem se klidně dostaneš do pastiJarda-k píše: Jinak vlnovec má rozměr 50x230. Lepší ale asi bude použít rozměr 50x250 aby konce roury byly strčený do vlnovce.
když to neuříznu a nenazobu tak vytáhnu ven já ti jen chtěl říct že preferuju řetěz
najdeš i takový výdrb že máš na začátku 42 a na konci 45, kdysi mi tu kdosi napsal že si přes výfuky ladím svoje ego


Ale jo já jsem to pochopil k čemu mě chceš dostrkat, ale jde o to, že se dá předpokládat, že stejný motorizace budou ten vlnovec mít stejnej.
Pokud by se někdo zeptal na fabii 1,4 TDI, tak můžu napsat, že origo je 50x250 a 50x280 tam sedne jako prdel na hrnec páč jsem ho na svém autě měnil.
A taky dodám, že je nutný aby uvnitř nebyl oplet, ale ocelová hadice.
Důvod je ten, že při akceleraci se při vnitřním opletu ozve při 2200 ot/min - 2400 ot/min nepříjemný dunění.
Nezbylo mi než si udělat repete a vlnovec vyměnit za ten s ocelovou hadicí.
Zajímavý je, že u týhle octy je vlnovec očividně origo a má uvnitř oplet. Tak ho dám zase.
Jo a ještě jednou jsem ho pořádně změřil a původní má rozměr 50x210, takže použiju ten 50x230. Ta 250tka by už vyšla moc do kolen.
Pokud by se někdo zeptal na fabii 1,4 TDI, tak můžu napsat, že origo je 50x250 a 50x280 tam sedne jako prdel na hrnec páč jsem ho na svém autě měnil.
A taky dodám, že je nutný aby uvnitř nebyl oplet, ale ocelová hadice.
Důvod je ten, že při akceleraci se při vnitřním opletu ozve při 2200 ot/min - 2400 ot/min nepříjemný dunění.
Nezbylo mi než si udělat repete a vlnovec vyměnit za ten s ocelovou hadicí.
Zajímavý je, že u týhle octy je vlnovec očividně origo a má uvnitř oplet. Tak ho dám zase.
Jo a ještě jednou jsem ho pořádně změřil a původní má rozměr 50x210, takže použiju ten 50x230. Ta 250tka by už vyšla moc do kolen.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33639
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Jarda-k"]Ale jo já jsem to pochopil k čemu mě chceš dostrkat,
ted třeba Fabia 1,4 je tam už dělaný 45 x 300 a jen pletenec, řev jak kráva, tonda mi tvrdil že je pletenec OK protože není zakouřený, stetoskopem jsem zjistil ale opak, zánovní vlnovec komplet KO, až jsme odpojili dvě lambády a dali ho do vody tak se to potvrdilo
ted třeba Fabia 1,4 je tam už dělaný 45 x 300 a jen pletenec, řev jak kráva, tonda mi tvrdil že je pletenec OK protože není zakouřený, stetoskopem jsem zjistil ale opak, zánovní vlnovec komplet KO, až jsme odpojili dvě lambády a dali ho do vody tak se to potvrdilo
Takže vlnovec vyměněnej a můžu říct, že na tomto autě je to supr práce.
Dokonce i sací parohy musely pryč, o kardance nemluvě....
Nakonec jsem použil ten 50x230 s ocelovou hadicí, protože ten s výpletem nebyl skladem.

Nakonec jsem použil ten 50x230 s ocelovou hadicí, protože ten s výpletem nebyl skladem.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33639
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
No tady jenom to potrubí s tím vlnovcem tak namordovat není jen tak, takže jsem nechtěl riskovat další demontáž a tak jsem udělal to, že jsem oba konce roury svařil provizorní konstrukcí z vinglů.
Pak teprve jsem vadný vlnovec vyřízl a navařil nový. A naštěstí se mi původní vlnovec povedlo nastavit do správný polohy - držel už jen na dvou centimetrech.
Pak teprve jsem vadný vlnovec vyřízl a navařil nový. A naštěstí se mi původní vlnovec povedlo nastavit do správný polohy - držel už jen na dvou centimetrech.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33639
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Jestli se můžu zeptat, odkud nejlépe vzít vlnovec na tuto opravu? Spousta obchodů nabízí českou výrobu (Tyll?), nebo něco jiného?
Čeká mě to teď na mojí 4x4 a nemůžu se dočkat... Takže kardan dolů, sací potrubí dolů a zlodějské ruky,jo?
Čeká mě to teď na mojí 4x4 a nemůžu se dočkat... Takže kardan dolů, sací potrubí dolů a zlodějské ruky,jo?
Audi A4 Avant 1.9TDi, 97, AFN, EGR off
Škoda Octavia Combi 4x4 Elegance 2004
Škoda Octavia Combi 4x4 Elegance 2004
kup hlavne 3vrstvi at neco vydrzi. ja sem vyndaval jen tu plastovou saci trubku a filtr box abych se tam dostal. zespoda sem nevyndaval nic krome spony a silentbloku 1 dilu vyfuku , normalne sem to tam vykroutil okolo napravnice a kardanu
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Mě se to tedy nepodařilo. Musel jsem kardanku odšroubovat od převodovky a šoupnout ji trochu do boku,
aby ta příruba kolem ní prolezla. Kotevní vzpěra musela taky pryč, aby šlo pohnout motorem.
Pak už demontáž se skoro rozpůleným vlnovcem byla v pohodě, Zpětná montáž s novým vlnovce byla ale porod.
Tuhej třívrstvej vlnovec práci taky neusnadnil. Ten jsem vzal z elitu. Výrobce nevím, ale drahej nebyl.
aby ta příruba kolem ní prolezla. Kotevní vzpěra musela taky pryč, aby šlo pohnout motorem.
Pak už demontáž se skoro rozpůleným vlnovcem byla v pohodě, Zpětná montáž s novým vlnovce byla ale porod.
Tuhej třívrstvej vlnovec práci taky neusnadnil. Ten jsem vzal z elitu. Výrobce nevím, ale drahej nebyl.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002