Kalos 1,2 SOHC- 53kw gufero na kľuke tečie olej

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Kalos 1,2 SOHC- 53kw gufero na kľuke tečie olej

Příspěvek od Utmir »

Zdravím tečie my olej cez gufero na kľuke od rozvodou poradí niekto postup na výmenu viem že budem musieť dat dole rozvody aretuje sa to nejako kolecko na kluke ide to ľahko či tam treba nejaký prípravok vďaka za akukoľvek radu.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tohle bude nějaká kopie něčeho z minulosti ,/patrně opel/ je to jen jednovačka, natáčení vačky to nemá, takže tady vystačíš s fixem... :)
nepropadat panice...
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

A to kolecko na kluke pri odkrucani sa neda nejako zaaretovat ?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Stačí označit jeho polohu, samozřejmě asi bude přípravek, ale v tomto případě to není třeba ..Pokud si dáš válec za rozvodovým kolem do Hů /popřípadě na značky/ a chceš mít jistotu , že je v pozici komprese,/a nechceš sundavat víko vačky/tak vyndej z tohoto válce svíčku a místo ní dej "desetník" nebo kousek molitanu, otáčej pomalu motorem a až se ti hliníkový desetník, nebo molitan nadzvedne-ulítne, tak ti jde píst do komprese, dej tam šroubovák a Hů najdi../nejvyšší bod/ pak označ kolo rozvodů , jeho polohu a spodní kolo rozvodů na klice, povol si matku rozvodového kola- /stačí si udělat přípravek na zajištění/ a řemen sundej. Pod rozvod. kolem vyměň gufero a pak jdi opačnou cestou zpět... :)
Zpět, teď jsem si přečetl, že ti teče gufero na klice, tak je třeba šroub kliky předem povolit , než sundáš řemen. Takže tam dej 5 rychlost, pusť to na kola, zabrzdi a nejlepší je mít utahovák, kterým šroub povolíš a poté můžeš řemen sundat a gufero vyměnit...Když jsem kolikrát neměl jak to povolit, tak jsem klíč na šroub zapřel za nápravu a lehce zastartoval ./je tu ale určité riziko/.Ale samozřejmě šroub musí mít normální závit a ne levý...Což tady asi bude...
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Americké vozy“