Vstřiky PD kam na repas ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vstřiky PD kam na repas ?
Kluci - kam dáváte vstřikovače na repas , aby byly udělaný na 100% ? Něco jsem našel na internetu , ale ja jako laik se v těch firmách co to nabízi bohužel nevyznám , takze prosím o radu
Případne jestli někdo umí i nové za lepší cenu než je ofiko, tak budu rád i za tuto nabídku
Konkretne to je na mou O1 96kw PD 038 130 073 AL
nebo asi náhrada 038 130 079 BX
Dekuju předem
Případne jestli někdo umí i nové za lepší cenu než je ofiko, tak budu rád i za tuto nabídku
Konkretne to je na mou O1 96kw PD 038 130 073 AL
nebo asi náhrada 038 130 079 BX
Dekuju předem
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Zajímám se proto , že si myslím , ze ty moje vstrikovače už asi nedavají to co by měly:(. Zhoršují se studene starty , a zejmena spotřeba - tu mám teď dlouhodobou 7,5/100 Auto nijak nehonim, proste běžná jízda (nejsem samozřejmně žádný šetřílek ani brzda provozu) . Na VAGu jsem to měl naposled na podzim a korekce v kanálu 13 a 23 byly vcelku dobrý, všechny tak nastejno. Nafta mi do oleje nejde , olej mám pořád na měrce na stejno.
Po úpravě v roce 2014 jsem jezdil kolem 6,6/100 , ted to je o litr víc. Najeto mám skoro 300tis km , takže se domnívám , že jsou ty vstřiky na konci životnosti Ty km mám ověrený. A taky vím od některých velice zkušených členů, že i když se vstřikovače na VAGu tváří , že jsou OK , tak přesto nedávají to co by měly.
Proto mne zajímá , kde a za kolik se to dělá. Případně jaké zvolit špičky a tak.
Jinak auto jede pěkně, žádné problémy co se týkají motoru nemám.
Ještě pro info - Starter byl v listopadu 2017 na repasu, toci jak divej.
Tlaky zatím nevím hodnoty, nevím kde ve svým okolí půjčit tlakoměr, přesto na tom pracuju.
Po úpravě v roce 2014 jsem jezdil kolem 6,6/100 , ted to je o litr víc. Najeto mám skoro 300tis km , takže se domnívám , že jsou ty vstřiky na konci životnosti Ty km mám ověrený. A taky vím od některých velice zkušených členů, že i když se vstřikovače na VAGu tváří , že jsou OK , tak přesto nedávají to co by měly.
Proto mne zajímá , kde a za kolik se to dělá. Případně jaké zvolit špičky a tak.
Jinak auto jede pěkně, žádné problémy co se týkají motoru nemám.
Ještě pro info - Starter byl v listopadu 2017 na repasu, toci jak divej.
Tlaky zatím nevím hodnoty, nevím kde ve svým okolí půjčit tlakoměr, přesto na tom pracuju.
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Dobré reference jsou aj tady http://www.opravarenstvi.cz/vstrikovaci ... cerpadel-4
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha