Vstřiky PD kam na repas ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Carlos TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 bře 2009, 20:20
- Bydliště: Plzeňsko
Jak jsi dopad se vstřikama? Já to řeším teď u mého Tourana co má 230kkm.
Když je teplej, tak kope motor, hůř startuje (houpe volnoběh 840-819 ot/min) na VAGU čtvrtej vstřik dává totálně jiný hodnoty paliva, takže je jasnej viz. obrázek. Poraďte, mám nechat otestovat všechny nebo jen repas toho jednoho? Plus budu dělat dvouhmotu se spojkou, tak to bude ranec před dovolenou, za měsíc s tím jedu s rodinou do Itálie, proto řeším jestli vyndat všechny vstřiky???
Když je teplej, tak kope motor, hůř startuje (houpe volnoběh 840-819 ot/min) na VAGU čtvrtej vstřik dává totálně jiný hodnoty paliva, takže je jasnej viz. obrázek. Poraďte, mám nechat otestovat všechny nebo jen repas toho jednoho? Plus budu dělat dvouhmotu se spojkou, tak to bude ranec před dovolenou, za měsíc s tím jedu s rodinou do Itálie, proto řeším jestli vyndat všechny vstřiky???
- Carlos TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 bře 2009, 20:20
- Bydliště: Plzeňsko
To Carlos - ja jsem nakonec ten repas nenechával dělat , protože mi kamarád co jezdil sprinty prodal původní kompletní vstřikovače ze svýho auta , takže teď mám vstřiky z motoru BUK , index BJ s najetýma 59tis km , takže mně už čeká nechat je odborně namontovat a udělat úpravu SW
Jinak na ten repas - co jsem tak zjistil, tak hodně lidí posílá vstřiky na repas do DP , ale dostal jsem na DP i negativní hodnocení , moji známí co dělají motory také posílají na repas sem :
http://www.autoservisrada.cz/
http://svancarbosch.cz/
Ceny nevím , ale těch 20tis kč jako základ počítej, spíš nějakej tisíc navíc, ale na tomto se asi šetřit nemá
Takže podle mne , když uděláš novou spojku a +odborně repasovaný vstřiky, tak by jsi se měl problémů který popisuješ
Vyměnit gumičky , jak Ti doporučuje Standa, můžeš zkusit, ovšem počítej , že sada gumiček origo stojí kolem 1100,- kč (třeba seženeš levněji) + práce mechanika , to nevím kolik si za toto účtují , takže to pak může být OK , a nebo taky ne a budeš lehčí o 3000,- .
To přegumičkování si rozhodně nech udělat od mechanika odborníka , je třeba zachovat naprostou čistotu a jen zkušený mechanik ví , jak zahladit sedla a hrany v hlavě , aby se nové gumičky hned o nějaký otřep nestrhly nebo jinak nepoškodily
Jinak na ten repas - co jsem tak zjistil, tak hodně lidí posílá vstřiky na repas do DP , ale dostal jsem na DP i negativní hodnocení , moji známí co dělají motory také posílají na repas sem :
http://www.autoservisrada.cz/
http://svancarbosch.cz/
Ceny nevím , ale těch 20tis kč jako základ počítej, spíš nějakej tisíc navíc, ale na tomto se asi šetřit nemá
Takže podle mne , když uděláš novou spojku a +odborně repasovaný vstřiky, tak by jsi se měl problémů který popisuješ
Vyměnit gumičky , jak Ti doporučuje Standa, můžeš zkusit, ovšem počítej , že sada gumiček origo stojí kolem 1100,- kč (třeba seženeš levněji) + práce mechanika , to nevím kolik si za toto účtují , takže to pak může být OK , a nebo taky ne a budeš lehčí o 3000,- .
To přegumičkování si rozhodně nech udělat od mechanika odborníka , je třeba zachovat naprostou čistotu a jen zkušený mechanik ví , jak zahladit sedla a hrany v hlavě , aby se nové gumičky hned o nějaký otřep nestrhly nebo jinak nepoškodily
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
To pregumickovani je takova nejrychlejsi a asi nejlevnejsi varianta.....jak pise cin muze pomoct ale taky nemusi. Pikud by ses pustil do toho repasu tak to bude financne jinde no. Taky muzes zjistit ze je vymackana hlava a.......... dal te nebudu radsi strasit
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
- Carlos TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 bře 2009, 20:20
- Bydliště: Plzeňsko