Vstřiky PD kam na repas ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

Jak jsi dopad se vstřikama? Já to řeším teď u mého Tourana co má 230kkm.
Když je teplej, tak kope motor, hůř startuje (houpe volnoběh 840-819 ot/min) na VAGU čtvrtej vstřik dává totálně jiný hodnoty paliva, takže je jasnej viz. obrázek. Poraďte, mám nechat otestovat všechny nebo jen repas toho jednoho? Plus budu dělat dvouhmotu se spojkou, tak to bude ranec před dovolenou, za měsíc s tím jedu s rodinou do Itálie, proto řeším jestli vyndat všechny vstřiky??? :?
Obrázek
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Ja bych je napred zkusil pregumickovat a zkoukl bych v jakym stavu je ulozeni vstriku. Nejlevnejsi varianta.....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

Můj opravář to vozí někam do Plzně, říkal min. 3.500,-Kč za otestování 4vstřiků a kolem 4.000,- za repas/kus plus těsnění, šrouby atd. tak to nechci ošidit když mně čeká cesta k moři, ale zrovna není moc peněz před letní dovolenou taky no.
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Pregumickuj a uvidis......trebba to bude ok.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

To Carlos - ja jsem nakonec ten repas nenechával dělat , protože mi kamarád co jezdil sprinty prodal původní kompletní vstřikovače ze svýho auta , takže teď mám vstřiky z motoru BUK , index BJ s najetýma 59tis km :D , takže mně už čeká nechat je odborně namontovat a udělat úpravu SW
Jinak na ten repas - co jsem tak zjistil, tak hodně lidí posílá vstřiky na repas do DP , ale dostal jsem na DP i negativní hodnocení , moji známí co dělají motory také posílají na repas sem :
http://www.autoservisrada.cz/
http://svancarbosch.cz/
Ceny nevím , ale těch 20tis kč jako základ počítej, spíš nějakej tisíc navíc, ale na tomto se asi šetřit nemá
Takže podle mne , když uděláš novou spojku a +odborně repasovaný vstřiky, tak by jsi se měl problémů který popisuješ

Vyměnit gumičky , jak Ti doporučuje Standa, můžeš zkusit, ovšem počítej , že sada gumiček origo stojí kolem 1100,- kč (třeba seženeš levněji) + práce mechanika , to nevím kolik si za toto účtují , takže to pak může být OK , a nebo taky ne a budeš lehčí o 3000,- .
To přegumičkování si rozhodně nech udělat od mechanika odborníka , je třeba zachovat naprostou čistotu a jen zkušený mechanik ví , jak zahladit sedla a hrany v hlavě , aby se nové gumičky hned o nějaký otřep nestrhly nebo jinak nepoškodily
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

To pregumickovani je takova nejrychlejsi a asi nejlevnejsi varianta.....jak pise cin muze pomoct ale taky nemusi. Pikud by ses pustil do toho repasu tak to bude financne jinde no. Taky muzes zjistit ze je vymackana hlava a.......... dal te nebudu radsi strasit :D ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Pozor, né vždy když hodnoty vstřiku vykazují špatná čísla, musí být na vině vstřik.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

Tak už zase jezdím, proběhl TEST všech vstřiků u BOSCH Černík v Plzni, vstřiky OK, dali nový gumičky, šrouby. Namontováno, nový olej, filtr. Motor běží dokulata, nekope už nic na volnoběh, ani ta dvouhmota není slyšet, takže snad OK na nějakej pátek. Za měsíc Itálie - moře, tak to snad klapne :-)
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“