Relé palivového čerpadla B5 - pomoc
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Relé palivového čerpadla B5 - pomoc
Které to je prosím?
Má nějaké číslo nebo barvu jakou?
Je to 1.8T rok 97
Diky
Má nějaké číslo nebo barvu jakou?
Je to 1.8T rok 97
Diky
Naposledy upravil(a) roman1648 dne 02 kvě 2018, 08:32, celkem upraveno 1 x.
Tak relátko vyměněný ale stejně to nefachčí, problém je ten že po zapnutí klíčku se nespustí čerpadlo v nádrži ( nové bosch ) ale rozjede se až když se začne startovat, vlivem toho to někdy motá snad 10 sekund než to chytne..
díval se na to i kámoš co se vyzná a prý asi jednotka motoru - prostě po zapnutí klíčku nepustí kostru
přes akční členy atd normálně čerpadlo spustit jde
spínačka nová
díval se na to i kámoš co se vyzná a prý asi jednotka motoru - prostě po zapnutí klíčku nepustí kostru
přes akční členy atd normálně čerpadlo spustit jde
spínačka nová
Pokud regulátor neudrží tlak, je to špatně a musí se čekat na čerpadlo
A protože tu není žádný čidlo hlídající ten tlak pro ECU, ta si to spínání relátka při otevření dveří řídí podle nějaký mapy - doba odstavení atd.
Jinak máš jistě pravdu, že po zapnutí zapalování by mělo čerpadlo natlačit taky (asi 2sec.), pokud to nedělá, je někde zrada, třeba v těch dveřích
A protože tu není žádný čidlo hlídající ten tlak pro ECU, ta si to spínání relátka při otevření dveří řídí podle nějaký mapy - doba odstavení atd.
Jinak máš jistě pravdu, že po zapnutí zapalování by mělo čerpadlo natlačit taky (asi 2sec.), pokud to nedělá, je někde zrada, třeba v těch dveřích