Jak dal s upravy O1 1.9 TDi 81kw AHF

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rhadley
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 31 říj 2017, 13:21

Jak dal s upravy O1 1.9 TDi 81kw AHF

Příspěvek od Rhadley »

Zdravím, poprosil bych vás... do jakých úprav jit dal?

Toto vse mam:

Turbo VB
EGR zaslepený
KAT Off
kN vložka v origo boxu
Sprint 764
Místo tlumiče trubka celonerez
12mm hlava


Všem předem děkuji za rady :)
Rhadley
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 31 říj 2017, 13:21

Příspěvek od Rhadley »

Soft s FMIC bude v co nejbližší době ..
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

+ - 160 ps a končíš . Spojka a malé trysky . FMIC tomu uz moc nepomůže .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Rhadley
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 31 říj 2017, 13:21

Příspěvek od Rhadley »

Trysky budu kupovat race 520 a spojku musim taky vyřešit co v nejbližší době .. A jak to myslis ze koncim? Jakoze to nevydrží AHFko jo?? A s tim FMIC myslis co ze nepomůže? Však IC musim dodělat .. Prece origo IC nema šanci uchladit VBčko ... :/
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Odpověď byla na sprint 764 o Race 520 tady není ani slovo . Tak samo i spojka . Pokud tam budou Race 520 tak dle stavu motoru by mohlo být cca 180 ps . To už zase bude na limitu turbo .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Rhadley
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 31 říj 2017, 13:21

Příspěvek od Rhadley »

Ok Ok 😊 Vymenim za race 520 .. Turbo treba casem nějakého hybrida
Rhadley
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 31 říj 2017, 13:21

Příspěvek od Rhadley »

Co je na tom pravdy ze je lepsi prvne zajet trysky a pak jet na soft?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

měl jsem kdysi na race 520, 12mm hlava, FMIC a VB turbo nějakých 187k, ale chce to dát komplet sání k turbu z 96/110kW jinak to bude mít málo vzduchu, sací potrubí z 96ky má taky větší průřez ;)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

soft řešit samozřejmě až na konec
Rhadley
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 31 říj 2017, 13:21

Příspěvek od Rhadley »

Ok Ok dikec 😊 Snad to vydrzi vsechno pohromadě nez vymenim 764 za race 520 😂 Došli finance .. musí se cekat na vyplatu 😂
Rhadley
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 31 říj 2017, 13:21

Příspěvek od Rhadley »

P.S: Vymenit teda sací parohy z ARLka včetně s EGRem nebo pipe kit .. A airbox z ARL
Rhadley
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 31 říj 2017, 13:21

Příspěvek od Rhadley »

Obrázek
Obrázek
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

já na toledu, VB+race520+12mm bosch+IC a další věci krásných 197/430
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Rhadley
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 31 říj 2017, 13:21

Příspěvek od Rhadley »

Je potřeba redukce výstupu turba VA/VB na V? Kdyz budu měnit turbo vbcko a sací parohy s EGR pipe kitem??
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nebo si sežeň výstupní hadici z turba z ASZ a nemusíš nic řešit
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“