Jak dal s upravy O1 1.9 TDi 81kw AHF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
No asi tak, jak píše Standa. Ale spíš, než samotnou úpravou by se mělo začít motorem samotným. Protože chtít nějaký větší koně po 20 let starým motoru se stovky tisíc km na hrbu s kdovíjakou údržbou předchozích majitelů je nic moc. Protože klidně můžeš mít nový trysky a turbo, ale přes zakarbonovaný ventily tě to prostě dál nepustí. Stejně tak můžou být zakarbonovaný pístní kruhy atd.
Zkrátka začal bych tím - hlava dolů, nechat udělat repas (vyčistit, srovnat, zabrousit ventily, nový vodítka, gufera, hydra), zkontrolovat a případně srovnat blok, při tý příležitosti rovnou lepší ojnice a písty, aspoň z ASV a PD ojky, nebo nejlíp komplet spodek 96/110 kW. Nový kruhy, komplet nový těsnění a gufera, nový rozvody, spojka, větší chladič oleje atd.
Hlavě nejdůležitější je si umět udělat 90% věcí sám a vědět, kde koupit kvalitní díly za rozumnou cenu, protože když to bude dělat někdo jiný, tak to bude stát nesmysl
Zkrátka začal bych tím - hlava dolů, nechat udělat repas (vyčistit, srovnat, zabrousit ventily, nový vodítka, gufera, hydra), zkontrolovat a případně srovnat blok, při tý příležitosti rovnou lepší ojnice a písty, aspoň z ASV a PD ojky, nebo nejlíp komplet spodek 96/110 kW. Nový kruhy, komplet nový těsnění a gufera, nový rozvody, spojka, větší chladič oleje atd.
Hlavě nejdůležitější je si umět udělat 90% věcí sám a vědět, kde koupit kvalitní díly za rozumnou cenu, protože když to bude dělat někdo jiný, tak to bude stát nesmysl
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Zase budem oponovat. Drzim sa hesla, nejeb do diesela pokial ide. Uznavam argument ze usadeniny spalin na ventiloch a piestnych kruzkoch vyslednej uprave na krase rozhodne nepridaju. Ale naco otvarat motor pokial nieje problem? Uz nikdy nikto tam neda to co tam bolo od prvovyroby co sa akosti materialov a kvality spracovania tyka. Myslim kruzky, ventily, tesnenie atd.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Mám tady taky jednoho rekordmana . Octavia TDI AGR najeto cca 380 000 km . Nikdo nikdy nebyl v motoru . Vše původní ( hlava , spodek motoru ) . My dali turbo TSA220,race 520,Dbilas vačku,FMIC,podavacku,sani ASZ . Výsledek 218 ps . Majitel je uz rok a půl spokojený . A blaženě si jezdí . Je ale jasné že musí dodržovat určitě pravidla jak se má k motoru chovat . Bez toho by to nevydrželo .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
já když sem toledo prodával tak mělo na hrbu nějakých 450tis. km. A motor vrčel jako novej......Nikdy žádný problémy ohledne startů, spotřeby, oleje atd atd............a to sem mu zatápěl pěkně . Jak kvalitní servis probíhal před mou koupí ví bůh ale já sem se snažil mu dopřát jen to nejlepší
Chlapec si to musí rozmyslet sám jak hluboko chce až zajít s úpravama a kolik do toho chce vložit financí.........
Chlapec si to musí rozmyslet sám jak hluboko chce až zajít s úpravama a kolik do toho chce vložit financí.........
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM