Motory BKC nebo BLS ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 28 dub 2014, 18:11
Motory BKC nebo BLS ?
Zdravím,omlouvám se za často opakující se téma,ale nedopátral jsem se odpovědi,protože téma není jaksi aktuální. Naskytla se mi možnost koupě Golfa 5tky s motorem 1.9 tdi a to s motorem BKC 2005- 6ti kvalt a motor BLS 2008 taktéž 6ti kvalt. Můj dotaz zní...Který z těchto motorů je defakto ověřený a nejvíc blbůmvzdůrný. Aktuálně mám golfa 4 AXR a až na proteklé vstřiky jezdí pořád bez poruch a rád bych něco podobného,něco kde když odejde vstřik tak se nebude muset měnit půlka motoru,která se u starého AXRka neděla ( i po protečení vstřiků hlava jak nová ) a z tohoto důvodu mně vyvodili i mechanici,kde se tohle stává u 2.0 103kw,protože je jiné uchycení vstřiků,které vymelou hlavu. Nepotřebuji silné auto,nezávodím,jezdím pro radost a sem tam předjedu. Dočetl jsem se že BKC je nejlepší možná volba,ale jsou staré a na druhou stranu BLS měli DPF (to mi nevadí ) a horší šrouby na ojnicích,avšak po včasné opravě téměř nezničitelný motor. Nemůžu se rozhodnout, chtěl bych vozítko aspon zhruba stejně spolehlivé jako je můj aktuální golf,který dostal vždy to co potřeboval.Děkuji
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 28 dub 2014, 18:11
Děkuji kluci za radu. Kouknu na to BKC a nejspíš ho i vezmu.
Nechci se ptát zbyetčně aby admin nebyl proti,ale jaký je vlastně rozdíl mezi BKC a BKD když pominu ten fakt že BKD je silnější a je vlastně 16ti ventil ? Mně mechanici upozornili že ty dvoulitry mají špatně řešené chycení vstřiků a když by se stalo,což se může stát tak potkání motoru u 8V není tak drastické jak u 16V. Jen sbírám informace a rád bych se přiučil...ale jak říkám,s opravama nemám problém,ale aby to nebylo jak voda,která když vezme jednu věc tak vezme i všechno kolem to se mi u AXRka zatím nestalo i když člověk počítá se vším
Nechci se ptát zbyetčně aby admin nebyl proti,ale jaký je vlastně rozdíl mezi BKC a BKD když pominu ten fakt že BKD je silnější a je vlastně 16ti ventil ? Mně mechanici upozornili že ty dvoulitry mají špatně řešené chycení vstřiků a když by se stalo,což se může stát tak potkání motoru u 8V není tak drastické jak u 16V. Jen sbírám informace a rád bych se přiučil...ale jak říkám,s opravama nemám problém,ale aby to nebylo jak voda,která když vezme jednu věc tak vezme i všechno kolem to se mi u AXRka zatím nestalo i když člověk počítá se vším
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 28 dub 2014, 18:11
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Jestli se nepletu, tak BKC byly hlavně Euro 3 a BXE Euro 4. Jedný rozdíl o kterém vím je jiná klikovka, BKC mají mají klasickou jako starší PDčka, BXE má odlehčenou o polovinu protizávaží, rozdíl viz foto:Tomas.cz píše:Jaký je vlastně faktický rozdálíl mezi BKC a BXE když pominu že BXE jsou "mladší"? Nevíte někdo?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5