1,4 16 V BKY nemá výkon

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

1,4 16 V BKY nemá výkon

Příspěvek od dury2 »

Ahoj, byl u mě soused, dědula, netáhne mu fábka. Vag bez chyb. EGR to z výroby nemá. Skrtící klapka vyčištěna a nastavena do základního nastavení, tlak paliva 4 bary, vzduch to nikde nepřisává, s povoleným výfukem to jede stejně.
Má někdo nějaký nápad?
Díky
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

10-ročný benzín...
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

tlak paliva má byť 3 bary.
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

benzín nově natankovaný.
Jseš si s tímtlakem jistý? Do té doby něž odkápla jedna cívka to jezdil normálně, pak se chvili jezdilo na tři válce a když se pak dala nová cívka, tak to teď nemá výkon, Otáčky na volnoběh 680-700. Výpadek zapalování není zaznamenaný žádný.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Chvilkami ( 5 sec) to jede normálně) pak to bez zjevných příčin jede na píč*. Tepoloty odpovídají reálu.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

zkusit vymazat naučený hodnoty a nastavit znova readiness kod
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ahoj,
mám podobný problém na A2 se stejným motorem, jeden válec ( první ) zakopával,slabý tlak, tak jsem to rozkopnul,prasklý jeden ventil v sedle
Dal jsem to dokupy ale chvíli to jelo OK a pak to začalo dělat něco podobného jak psáno výše
Chytá to na cvrnknutí ale ten jízdní projev je bída, jakoby to pořád jelo na 3,5 válce a výkon taky bída
kde mám vymazat naučený hodnoty a nastavit readiness, to jsem nikdy nedělal..
díky
pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 26 zář 2014, 22:24

Příspěvek od pavska »

Přitelkyně fabka mi přišla líná, zkoumal jsem kde co, pak jsem vytáhnul čidlo tlaku saní co je z boku totálně od karbonu, tak jsem ho vyčistil , náhle auto jede líp, to poznala sama přítelkyně což je co říct (LOL) (LOL)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ok mrknu na to, toto je dovoz z Itálie...olej tam měnili asi tak 1 x za 5 let, sítko zacpaný,ve vaně nános že jsem to musel škrábat dlátem...mám strach že vše ostatní bude na tom podobně
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše:Ahoj,

kde mám vymazat naučený hodnoty a nastavit readiness, to jsem nikdy nedělal..
díky
romane ve visu je postup a vcds to nabízí vytvořít readies? co chete zaškrtneš,

naučený hodnoty přuzpůsobení v anále načíst nová hodnota za určitých podmínek uložit, nedělám to každý den, tak takhle přiblblá odpověd
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

základní nastavení kanál 00 = factory reset proveden hned po vyčištění klapky a nepomohlo to. Ten readiness kod jsem nezkoušel získat. Zkusím to. Jinak čidlo sání jsem také čistil, jak jsem psal, ale žádná změna.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zkus test jet přesně 40 na trojku dej tam pětku a drž furt plný, napiš so se dělo, cukalo necukalo, jelo nejelo, až do devadesáti
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

O.K. zkusím a dám vědět.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak jsem včera znovu změřil tlak na prvním válci co vynechává a je tam ca. 8bar...takže vypadá asi i zapečený kruhy...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“