Poloosy + haldex
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Poloosy + haldex
Zdravím, chtěl bych se zeptat, na 2 věci první, jestli někdo řešil se zvyšováním výkonu kované poloosy a když je haldex tak nějakou úpravu.
Abych uvedl do obrazu, jedná se o ARL Cupru.
Za topic děkuji.
Abych uvedl do obrazu, jedná se o ARL Cupru.
Za topic děkuji.
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Ano predne klby a polosi 6Q su na 4x4 problem. Uz ani nepamatam kolkokrat som ich menil. Daval som aj SKF aj origo z vrakacu vsetko casom rozjebalo. A to mam len 109kW / 322 Nm. Auto sa pouziva denno denne normalne do prace, na nakupy do mesta a pod. Uz som z toho nestastny. K tomu Haldexu ti poviem len tolko, ze sa da kupit zavodna modifikacia riadiacej elektroniky Haldex spojky, ktore funguje opacne ( invertovane ) ako klasicka civilna.
Já to zase denní ježdění mít nebudu, ale spíš mě zajímá to, jestli třeba někdo řešil kované poloosy nebo nějakou slitinu, aby to třeba neruplo při krouťáku 500Nm+ a to samém haldex, jestli se je buď silnější modifikace HW, nebo jestli lamely v něm nse nechávají taky přeobložit nebo co s tím jiného. Každopádně děkuji za odpověď
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pokud je mi znamo, tak polosy resil tusim "Havlicek" a tehdy (+-2008) ten srandista na sprintech co mel FRS s reklamou na " ...PLAST" ale tam to bylo spise nesikovnejma nohama a ladicem bych rekl.
Ja resim podobny problem u rotackove ctyrkolky s "trapnymi" 385 Nm. a umirnenym spodkem s ohledem na seriovou spojku. Netusim, zda to je spatnymi silnicemi nebo drsnejsim zachazenim, nicmene na vyrazne vetsi porci krouticiho momentu a drsnejsim spodku jsem na predokolce tyto problemy neresil.
Daji se nejak "zodolnit" klouby? Daji se koupit lepsi nezli seriove (z prvovyroby)?
Predem dik za pripadne rady.
Ja resim podobny problem u rotackove ctyrkolky s "trapnymi" 385 Nm. a umirnenym spodkem s ohledem na seriovou spojku. Netusim, zda to je spatnymi silnicemi nebo drsnejsim zachazenim, nicmene na vyrazne vetsi porci krouticiho momentu a drsnejsim spodku jsem na predokolce tyto problemy neresil.
Daji se nejak "zodolnit" klouby? Daji se koupit lepsi nezli seriove (z prvovyroby)?
Predem dik za pripadne rady.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Vici: Já měl na předokole okolo 500Nm a drželo to taky jen jsem se ptal jestli to někdo řešil a spolu s tím i posílit Haldex. Nemam zdání co to udrží. Nebo prostě počkat než se něco stane a pak to řešit
Forest: Klouby asi nezoodolníš, to je potřeba se smířit s tím že se budou prostě měnit dost často, na předokole jsem tohle taky moc neřešil, tam s tim takový problém nebyl ale ta 4kola už bude horší.
Uvidíme až se to postaví co to bude dělat a co to vydrží...
Forest: Klouby asi nezoodolníš, to je potřeba se smířit s tím že se budou prostě měnit dost často, na předokole jsem tohle taky moc neřešil, tam s tim takový problém nebyl ale ta 4kola už bude horší.
Uvidíme až se to postaví co to bude dělat a co to vydrží...
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Poloosy se řešily tady... jestli pomůže....klouby netuším
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... sc&start=0
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... sc&start=0
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
A jake klouby z druhovyroby doporucite? To, ze prvovyroba bude nejlepsi neni treba zminovat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zahlidl jsem nekde na tdiclub.com foru, ze borci davali unasece na prevodovce a polosy z neceho silnejsiho, ted nevim, jestli to bylo z R32, nebo tak, ale hrozne si to tam chvalili, protoze jak poloosa, tak klouby jsou skoro dvakrat tak velky
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?