Poloosy + haldex

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Poloosy + haldex

Příspěvek od Schnapi »

Zdravím, chtěl bych se zeptat, na 2 věci první, jestli někdo řešil se zvyšováním výkonu kované poloosy a když je haldex tak nějakou úpravu.
Abych uvedl do obrazu, jedná se o ARL Cupru.
Za topic děkuji.
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ano predne klby a polosi 6Q su na 4x4 problem. Uz ani nepamatam kolkokrat som ich menil. Daval som aj SKF aj origo z vrakacu vsetko casom rozjebalo. A to mam len 109kW / 322 Nm. Auto sa pouziva denno denne normalne do prace, na nakupy do mesta a pod. Uz som z toho nestastny. K tomu Haldexu ti poviem len tolko, ze sa da kupit zavodna modifikacia riadiacej elektroniky Haldex spojky, ktore funguje opacne ( invertovane ) ako klasicka civilna.
Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Příspěvek od Schnapi »

Já to zase denní ježdění mít nebudu, ale spíš mě zajímá to, jestli třeba někdo řešil kované poloosy nebo nějakou slitinu, aby to třeba neruplo při krouťáku 500Nm+ a to samém haldex, jestli se je buď silnější modifikace HW, nebo jestli lamely v něm nse nechávají taky přeobložit nebo co s tím jiného. Každopádně děkuji za odpověď
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

mám na předokolce 460Nm a poloosy stále původní... to asi dřív umřou klouby, než bys ukroutil šestikvaltovou poloosu?
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Pokud je mi znamo, tak polosy resil tusim "Havlicek" a tehdy (+-2008) ten srandista na sprintech co mel FRS s reklamou na " ...PLAST" ale tam to bylo spise nesikovnejma nohama a ladicem bych rekl.

Ja resim podobny problem u rotackove ctyrkolky s "trapnymi" 385 Nm. a umirnenym spodkem s ohledem na seriovou spojku. Netusim, zda to je spatnymi silnicemi nebo drsnejsim zachazenim, nicmene na vyrazne vetsi porci krouticiho momentu a drsnejsim spodku jsem na predokolce tyto problemy neresil.

Daji se nejak "zodolnit" klouby? Daji se koupit lepsi nezli seriove (z prvovyroby)?

Predem dik za pripadne rady.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Příspěvek od Schnapi »

Vici: Já měl na předokole okolo 500Nm a drželo to taky jen jsem se ptal jestli to někdo řešil a spolu s tím i posílit Haldex. Nemam zdání co to udrží. Nebo prostě počkat než se něco stane a pak to řešit (noteeth)

Forest: Klouby asi nezoodolníš, to je potřeba se smířit s tím že se budou prostě měnit dost často, na předokole jsem tohle taky moc neřešil, tam s tim takový problém nebyl ale ta 4kola už bude horší.
Uvidíme až se to postaví co to bude dělat a co to vydrží...
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Poloosy se řešily tady... jestli pomůže....klouby netuším :)

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... sc&start=0
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

A jake klouby z druhovyroby doporucite? To, ze prvovyroba bude nejlepsi neni treba zminovat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Příspěvek od Schnapi »

Tak dnes jsem psal email a poptávám to u 2 firem, tak uvidíme. Odpověď napíšu jak se něco dozvím...
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ja nemam problem s polosami, ale s vonkajsimi klbami. Vsetky mi po max. 30.000 km porazilo. Uz som z toho na prasky (wallbash)
13055K4
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 19 zář 2015, 17:14

Příspěvek od 13055K4 »

Zahlidl jsem nekde na tdiclub.com foru, ze borci davali unasece na prevodovce a polosy z neceho silnejsiho, ted nevim, jestli to bylo z R32, nebo tak, ale hrozne si to tam chvalili, protoze jak poloosa, tak klouby jsou skoro dvakrat tak velky
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Tak neviem ci ma nieco este vacsie klby a polosy ako 6Q TDI :?
13055K4
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 19 zář 2015, 17:14

Příspěvek od 13055K4 »

tak to se priznam, ze nevim... mam doma jen rechtacku s predkem, takze nemuzu moc soudit
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Co jsem prohledal tak klouby jsou stejné :) VAG 1K0498099
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Příspěvek od Schnapi »

Takže stejně nezbude nic jiného než s olejem měnit klouby (LOL)
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“