vito 112 cri 2.2 9O kW motor OM611DE22LA

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

vito 112 cri 2.2 9O kW motor OM611DE22LA

Příspěvek od slovacek.milos »

hoši kde to má diag žásuvku,

auto normálně jezdilo, začali na tom brousit a kytovat kastli a za týden nejde natočit,

kontrolka žhavení problikne ale někdy i trvale svítí, na sprej chytá na lanostarter je to tupé, sem tam má snahu chytit, nebo někdy po spreji půl minuty běží na volnoběh, dík
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 01 pro 2018, 15:59, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co jsem zjistil tak čerpadlo netahne naftu když dám před čerpadlo naftu o tlaku O,4 atm tak při startu je tlak stejný, čerpadlo naftu nebere
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Zásuvka je pod sedačkou řidiče na tom plechu.Mercedes má myslím ještě mechanickou podávačku na hlavě.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, je tam mechanický zubový trkač ze strany motoru..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zásuvku jsem našel kulatá, a ten trkač to bude asi někde u rozvodů co? zitra sdělám filtr aby tam bylo vidět
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, z pravé strany..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

P1354 - kolísání úhlu vačkového hřídele vůči klikovému hřídeli, vymažu a po pár startech je tam


majitel říká že rozvody rachotily, je to rok 99 předpokládám že jdyž se netoleruje vačka klika nedá řj pokyn ke startu co?

dík
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak i po výměně rozvodů je situace na prd, při aretaci vačky jsem na klice centák za ryskou, s kolama se hnout nedá je to na klínku a přehodit o zub to je uplně blbě
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To je divné, klika OT, na vačkách kola tečkami k sobě a kolík zastrčit , řetěz napnout a musí motor jít přetočit. Pokud ne, je něco ustřiženo, nebo špatně..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:To je divné, klika OT, na vačkách kola tečkami k sobě a kolík zastrčit , řetěz napnout a musí motor jít přetočit. Pokud ne, je něco ustřiženo, nebo špatně..
no právě na OT rysce nazasuneš musíš jít tak ještě skotný centák a když to napneš tak si pomalu dva centáky, na vačce nic střihlé není a pochybuju že by se střího něco na klice

ale to je zákazník špek za špekem P307 HDi nešlo nastartovat tři vstřiky KO, jezdím 14 dnů, předávám nešlo nastartovat, v sacím koši se pojebala klapka a nešla nafta, jezdím 14 dnů předávám auto nešlo nastartovat, na čerpadle odešla jedna hlava, jzdím čtrnáct dnů dávám mu auto a nešlo nastartovat tlak na rejlu :o :o 715 atm, přehodím piezočidlo jezdím 14 dnů a jezdí to už tři roky,

ted zas pasat, egr, pak dpf, a nakonec půl elektriky,

prostě nekdo se v těch mrdkách vyžívá nebo co
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:To je divné, klika OT, na vačkách kola tečkami k sobě a kolík zastrčit , řetěz napnout a musí motor jít přetočit. Pokud ne, je něco ustřiženo, nebo špatně..
nic není ustříženo ani špatně, je prostě ryska OT 2 cm mimo dopředu, motor je venku a borec z sk řekl že je prej vadné čidlo na vačce a kecá,
přeju mu mnoho úspěchů,

podle mě je to celé na kokot musí se dát nové vačky s kolama a možná i klika
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je třeba natuti ověřit, že značka OT je opravdu úvrať pístu, možné je vše. Já si vždy myslel, že čidlo buď funguje neno nefunguje..Pokud funguje "jindy"je to k zamyšlení..Dobré by bylo, kdyby vedle byl podobný motor a v OT prověřit polohu vaček u obou motorů..Mám zato, že tady není moc možností, jak by se vačky pootočily.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]Je třeba natuti ověřit, že značka OT je opravdu úvrať pístu, možné je vše

OT je prověřena drátem, tady když chceš sdělat ventildekl tak musíš sdělat vstřikovače, tak přes střik prověříš,

1354 vymažeš, zatočíš motorem start a je tam zas 1354

za poslední období jsem to měl fiat skudo a 2.O partner motor chytal na sprej ale řj nedala pokyn ke startu, nebyly tolerance vačka klika,

stejné je to i zde motor točí lehce skočit nechce na sprej OK chytne hned, chalan z sk má iný názor vadnéí čidlo na vačke, přeju mu bohovské štastie (LOL)
mirec
Přispěvovatel
Příspěvky: 532
Registrován: 05 dub 2007, 04:38
Bydliště: Sk

Příspěvek od mirec »

skontroluj signál so snímača vačky
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dopadlo to tak že majitel zatáhl auto na sk k borcovi co dělá medvědy, podle mě podložilt vodítko a dostal se do tolerance měsíc motor jezdil a je to tam kde to bylo

ryska centák po HU při zaaretované vačici a zas P1354 kolísání úhlu vačkového hřídele vůči klikovému hřídeli

borci s diag zjistili prd ale je totam


otočíš motorem tlak paliva skočí na 50 atm ale v ten moment skočí P1354 a tlak klesá, jak se u tohoto motoru dostat do tolerance to nevím jedině podložit vodící lištu řetězu nebo vyměnit vačky

máteli někdo nápad ? děkuji
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“