Zvýšenie podvozku O1
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zvýšenie podvozku O1
Ahoj, aktuálne mením tlmiče aj struny na o1 a chcem to aj zvýšiť pomocou podložiek... Pri skladaní tlmiča už aj s podložkou však ale prichádzam na to že podložka ako taká nezvýši výšku ale spôsobí to že struna bude viac stlačena a tým pádom auto až tak neupadne???? Uvažujem správne?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
ved ale jedine co sa zmenilo po vlozeni podlozky je to ze miska ktora drzi strunu je po vysku podlozky nizsia, cize struna je viac stlacena. ja som si myslel ze ta podlozka zdvihne cele to uloznie ale keby to tak je potom mi tam neostane zavit na miestnici na uchytenie o karoseriu
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Zvýšenie podvozku O1
[quote="jjuriss"] struna bude viac stlačena a tým pádom
mám strunu na kytaře a stláčím ji prstem
mám strunu na kytaře a stláčím ji prstem
Re: Zvýšenie podvozku O1
ok tak pruzina, sorry za vyraz
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Pístnici z tlumiče víc nevytáhneš ... Takže tím, že pružinu více "předepneš" vložením podložky docílíš toho, že auto svou vahou tolik neklesne. Takže úvaha správná.
Jestli je to vždy přesně o tolik, jaká je výška podložky, bych netvrdil
Jestli je to vždy přesně o tolik, jaká je výška podložky, bych netvrdil
Naposledy upravil(a) Rayx dne 11 kvě 2018, 06:49, celkem upraveno 1 x.
nevím přesně jak je to u O1, ale já na to u Toleda 1L šel jinak, koupil jsem pružiny na Golfa VR6 a dozadu pružiny na felicii pickup. A bylo to jak koza vysoký, prostě auto si vůbec nesedlo, pružina byla předepnuta strašně moc. Tak jsem řezal po jednom závitu až si to sedlo na mnou požadovanou výšku.
Výhoda byla, že to bylo vysoký ale stále natolik tvrdý, že se tím mohli projíždět solidně zatáčky, bez ztráty kytičky.
Výhoda byla, že to bylo vysoký ale stále natolik tvrdý, že se tím mohli projíždět solidně zatáčky, bez ztráty kytičky.
takze auto ma konecne vysku s akou som spokojny hlavne teraz ked je dost vela snehu a kryh na ceste.. ALE auto je na moj vkus velmi velmi tvrde.... a otazka je sposobuju to strong flex silenboky v ramene alebo skor tato 15cm podlozka pod pruzinu?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km