Ford galaxy II 2.3i na 3 válci 0 bar

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Ford galaxy II 2.3i na 3 válci 0 bar

Příspěvek od Jaroušek »

Čest. Když na něj dam 12+ tak prakticky jen cvaká a ta hřídelka se hýbe tak 0.5mm . Potřebuji vedet,zda je to spravne. Je vycisteny a namazany.nekde jsem cetl ze az 1cm by to melo regulovat. Dekuji a s pozdravem
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

Čest, tak po výměně volnobežného ventilu a výměně zapalovací civky žádná změna. Změřil jsem tlaky a na 3 válci 0. Mám dotaz. Jaká může být pravděpodobnost pouze špatného zdvihátka?..... jde mi o to, že na volnoběh to jde pěkně tak 6 s a pak na tři, pak se to zase srovná atd furt dokola. Když tomu šlápnu tak výkon má.......ráno velmi blbě startuje. Kdyby byl podpálený ventil tak to musí jet na 3 neustále. ...má někdo podobnou zkušenost. .?? Díky. Odpoledne sundám dekl
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

tak pod deklem na 3 válci mám u jednoho sacího ventilu zdvihátko cca 5mm pod vačkou........skladem ho nemají tak musím počkat, nicméně stejně se mi to nezdá, že by tlak byl 0.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

nevisí ventil ?? ( pootevřený )
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

jak to přesně poznám? pružina je cca stejně zmáčklá jako na druhém....zkusil jsem to zdvihátko vyhodit ven, že pojedu jen na 15 ventilů :)))) ale zřejmě mi uniká tlak oleje, tak to asi neklapne. řeším to zatím jen proto, že odpoledne jedu na letiště a nikde ho nemají skladem.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo to bys viděl kdyby byl zajetej víc jak ostatní...na to hydro moc ale nespoléhej,pokud je tlak nula,bude to na hlavu dolu :roll:
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

roman1648 píše:Jo to bys viděl kdyby byl zajetej víc jak ostatní...na to hydro moc ale nespoléhej,pokud je tlak nula,bude to na hlavu dolu :roll:
no...........vytlačil jsem olej z hydra, dal ho z5 a tlak zase byl..... :))) poskládal jsem to, chytlo to hned na všechny ale po cca 3-4 s zase konec......čili jsem objednal hydro a až přiletím , vyměním a napíšu jak to dopadlo......jak jsem již podotkl, pod plynem to má tah a jede na 4. čili kdyby to bylo podpálené tak to blbne stále......no uvidíme...Díky za ochotu
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Pravda, tuhle jsme dělali C4 Picasso 1.8i , tlaky na všech válcích 4bar,tak vana dolů,koš zajebanej, říkám ok nejde tlak do hydraulik,a nic se nezměnilo,tak jsme v zoufalství sundali hlavu(hrozná práce na tomto autě teda),na hlavě nic nenašli,tak složit, nový hydra a jelo to jak fik... :?
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

Tak jsem koupil nový vydro, najel tak 5km a konec. Odtah a až teď jsem to rozdelal.zajima mě, z jakého důvodu mám otriskane 2 válce, když ventily jsou v pohodě, na tom 3 je to jasné, ventil zaklepaný, atd....ma to LPG najeto 60 tis. Km. Bez primazu.tak sháním celý motor no.....fordem tam, vlakem z5.ObrázekObrázekObrázekObrázek
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

To nie je Fordom tam a vlakom spat, ale zlou obsluhou. Dat plyn bez primazavania na tento motor je samovrazda a to oklepanie moze byt od sviecky, az po .... Servisujem jednu 2,3 a ma 370tkm tak neviem.
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

JozefC píše:To nie je Fordom tam a vlakom spat, ale zlou obsluhou. Dat plyn bez primazavania na tento motor je samovrazda a to oklepanie moze byt od sviecky, az po .... Servisujem jednu 2,3 a ma 370tkm tak neviem.
svíce všechny vpořádku, obsluha je víc než hodná a v každé montovně LPG mě ujistili, že přímaz u tohodle není nutný......tak asi tak
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Ale je. "Vysusi" ti to motor. To mas od nova? Moze byt po starsej oprave.
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

JozefC píše:Ale je. "Vysusi" ti to motor. To mas od nova? Moze byt po starsej oprave.
auto mám 2.5 let, plyn jsem nechal dělat já.....jinak už pojedu pro další motor a zkusím se domluvit, zda mi tam ten přímaz nedodělají....
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Co to má bejt ta fotka s tím rozvernym ventilem. To snad je bez vodítka ne? Nebo je dřík gumovej? :)
Oct asv 2000, DieselPower
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

Pája 19 píše:Co to má bejt ta fotka s tím rozvernym ventilem. To snad je bez vodítka ne? Nebo je dřík gumovej? :)
dřík je gumový, a takhle to dojezdilo no. Z vrchu by jsi nic nepoznal, jen že je výš...…….
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Odpovědět

Zpět na „Ford“