VW Golf TDI AJM zvuk po výměně turba a oleje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Golf TDI AJM zvuk po výměně turba a oleje
Zdar, po výměně turba (a sady těsnění), oleje a filtrů se objevil zvuk viz video.
Přirovnal bych to jako když se vyndaj žhaviče a startuje bez nich takový ufoukávání ale nevylučuju možnost třeba špatnejch zdvihátek. Motor táhne pěkně, startuje na drc a korekce okolo -0,20, 0,16 akorát se objevilo drnčení palubovky okolo 2000ot. Co myslíte mohla by to být netěsnost okolo sání? Nechci aby někdo věštil z koule jen než s tím pojedu do servisu abych zbytečně nebláznil že to je netěsnost.
Díky.
Video: https://www.youtube.com/watch?v=Xqs5QOuwhgU
Přirovnal bych to jako když se vyndaj žhaviče a startuje bez nich takový ufoukávání ale nevylučuju možnost třeba špatnejch zdvihátek. Motor táhne pěkně, startuje na drc a korekce okolo -0,20, 0,16 akorát se objevilo drnčení palubovky okolo 2000ot. Co myslíte mohla by to být netěsnost okolo sání? Nechci aby někdo věštil z koule jen než s tím pojedu do servisu abych zbytečně nebláznil že to je netěsnost.
Díky.
Video: https://www.youtube.com/watch?v=Xqs5QOuwhgU
Tak všechny hadice jsem prošel, zkontroloval na netěsnost a utažení, dneska jsem ještě vyměnil o kroužek egr a ten zelenej o kroužek hadice u vstupu z turba do IC. Ten zvuk jde opravdu od motoru ale nejde říct jestli vzadu, vpředu, vpravo nebo vlevo. Zítra sundám ventilový víko a kouknu jestli něco neuvidím na vačce na hydra asi neuvidím a dojde stejně na servis .
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 18 úno 2016, 22:13
Tak ve vstřikách se měnily ve vnitř ty čepy (říkaj tomu kůstky) byly už vymačkaný a nešla seřídit vůle + přišli na to že ten zvuk jak tady popisuju dělá únik kolem výfuk. svodů, říkali že by to chtělo přebrousit okolo svodů a dát nový štefty, nebude stačit jen vyměnit těsnění - dal jsem tam samozřejmě nový ale takovej jinej typ než co tam byl před výměnou viz obrázek (je to samostatný pro každej otvor) předtím tam bylo jedno kde jsou všechny spojený viz obrázek. Asi zkusím koupit to jedno spojený pro všechny a vyměnit, protože na to přebroušení a štefty maj čas až 9. srpna a já mám 27. STK a EMS.
Když jsem nedávno dával nový turbo, tak v sadě byly těsnění od Garretu a ještě jedna sada navíc.
Ty od Garetu byly z jednoho kusu, jako na té fotce dole a ty v druhé sadě byly ty z horní fotky.
Ty samostatný těsnění byly mnohem silnější než to z jednoho kusu, takže bych ty silnější použil v případě, že dosedací plochy nebudou úplně nejrovnější.
Kdyby ani to nepomohlo, tak potom už jen přefrézování doseadcí plochy na svodech turba a v horším případě ještě na hlavě.
Nejdřív ale použij kovový pravítko a sparoměrky, abys měl jistotu, že je hlava opravdu křivá či vymačkaná, aby si jí nedával dolů zbytečně.
Jo a samozřejmě šrouby na svodech dotahovat postupně a rovnoměrně, aby nedošlo ke zkřížení, pak je netěsnost na světě raz dva.
Ty od Garetu byly z jednoho kusu, jako na té fotce dole a ty v druhé sadě byly ty z horní fotky.
Ty samostatný těsnění byly mnohem silnější než to z jednoho kusu, takže bych ty silnější použil v případě, že dosedací plochy nebudou úplně nejrovnější.
Kdyby ani to nepomohlo, tak potom už jen přefrézování doseadcí plochy na svodech turba a v horším případě ještě na hlavě.
Nejdřív ale použij kovový pravítko a sparoměrky, abys měl jistotu, že je hlava opravdu křivá či vymačkaná, aby si jí nedával dolů zbytečně.
Jo a samozřejmě šrouby na svodech dotahovat postupně a rovnoměrně, aby nedošlo ke zkřížení, pak je netěsnost na světě raz dva.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi